phone eka arn giyath ekai nathath ekai...
prashne ty 2 weeks suspend kala kiyala qwama suicide karagattu eka...
meya waraddak kale natnam, gedarin ledakuth natnam, yaaluwongen awlakut natnam(kellek nisa) mona magulakda???![]()
mchn hodata balanna post eka . eke kiyala tiyenne 2 weeks cls ne. and wena scl ekak soya ganna kiyalaaethakota eya manasikawa wetenawa






