විදුහල්පතිනිය නිදහස්‌ : ජංගම දුරකතනය ගස්&#8204

hiro_nakamura

Well-known member
  • Nov 14, 2010
    7,386
    243
    83
    Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara
    phone eka arn giyath ekai nathath ekai...:rofl:
    prashne ty 2 weeks suspend kala kiyala qwama suicide karagattu eka...
    meya waraddak kale natnam, gedarin ledakuth natnam, yaaluwongen awlakut natnam(kellek nisa) mona magulakda???:baffled:

    mchn hodata balanna post eka . eke kiyala tiyenne 2 weeks cls ne. and wena scl ekak soya ganna kiyalaaethakota eya manasikawa wetenawa
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    mchn hodata balanna post eka . eke kiyala tiyenne 2 weeks cls ne. and wena scl ekak soya ganna kiyalaaethakota eya manasikawa wetenawa
    yes...bt eyage waraddak naa kiyana eka eya dannawanam, eyage gedara aya dannawanam, naadayo dannawanam, mokatada maanasikawa watenne??

    nikan hitanna mama iskoleta wala wagayak aran gihin, natnam firecrackers paththu karala (ewa chater wadane) mattu una ethakota mama dannawa mama waraddak kale kiyana eka, gedara ayath dannawa, ethakota tamai onna poddak hari suicidal wenna onanam wenne...

    hari maanasikawath watuna kiyamu...mekita mechchara adare(4n eka geniyanna dunne nikan nemei ne) parents la gana hithanne nate modakama ne bn... api mona balu wade keruwath gedarin kanna bonna nodenne naane..ekai mama kiyanne...
     
    Last edited:

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    ubala bani mata mehema kiwwama aeth mn kellage peththe math oya thathwe hitiyanam aea kiyanne sportmeet ekata wena scl ekakata yanakota re wena hindat , kellek wena hindat aniwa 4n eka aran yanna ooni. magadi anathurak wunot ehema. ae kellata manasikawa wetuna arahema kiwwama" wena scl ekak hoya ganna" . ekai mage adahasa. den hema ekama bani mata.......

    Math mekata ekagai. Kollek wage nemei kellek godak manasikawa watenawa me wage prashnekadi. Meka 100% ma principle gani ge waradda? me wage manasika leddunta principle post dunnama wenne me wage dewal thamai. Lama kalayak thibichcha onema kenek me wage karan na
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,712
    87,100
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    sirawata...allapu gedara eka ahuwama niwadu kiyanna onda???:oo:
    meyage waraddak natnam aththa scene eka kiwwa nam iwaraine...
    principle geth waraddak naththe naa...bt meya danaganna epai...oya podi suspend eka wageda family eka kiyalaa...:oo:

    sirawatama..:yes::yes::yes::yes::yes:

    eth me moda principal latat mkak hari action ekak ganna puluwan neeti tiyenawanan hodai.. oya wage moda guruwaru ape iskolet hitiya..matat "kakille theendu" hambawela tiyenawa.. mawat sathi 2k 3k suspend karala tiyenawa.. :angry::angry: daduwamak deepu hetuwa asadarana unat api waradi na kiyala apita hitenawanan ochchara manasikawa watenne mkatada.. :dull::dull:
     

    hiro_nakamura

    Well-known member
  • Nov 14, 2010
    7,386
    243
    83
    Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara
    yes...bt eyage waraddak naa kiyana eka eya dannawanam, eyage gedara aya dannawanam, naadayo dannawanam, mokatada maanasikawa watenne??

    nikan hitanna mama iskoleta wala wagayak aran gihin, natnam firecrackers paththu karala (ewa chater wadane) mattu una ethakota mama dannawa mama waraddak kale kiyana eka, gedara ayath dannawa, ethakota tamai onna poddak hari suicidal wenna onanam wenne...

    hari maanasikawath watuna kiyamu...mekita mechchara adare(4n eka geniyanna dunne nikan nemei ne) parents la gana hithanne nate modakama ne bn... api mona balu wade keruwath gedarin kanna bonna nodenne naane..ekai mama kiyanne...

    ae welawe owa oya kellage hithata enne ne...ekai mchn mn kiyanne. demawpiyo genat hitanna tibba. mn kiyanne sampurnayen principal katha akrapu widiha weradi
     

    hiro_nakamura

    Well-known member
  • Nov 14, 2010
    7,386
    243
    83
    Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara
    sirawatama..:yes::yes::yes::yes::yes:

    eth me moda principal latat mkak hari action ekak ganna puluwan neeti tiyenawanan hodai.. oya wage moda guruwaru ape iskolet hitiya..matat "kakille theendu" hambawela tiyenawa.. mawat sathi 2k 3k suspend karala tiyenawa.. :angry::angry: daduwamak deepu hetuwa asadarana unat api waradi na kiyala apita hitenawanan ochchara manasikawa watenne mkatada.. :dull::dull:

    mchn ae kellek not a kollek....
     

    Survivor.

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,082
    110
    63
    Sri Lanka..
    principle ge waradda 30%i lamayage waradda 70%i..
    iskolen suspend kala kiyala ochchcara nahenna deyak naane.... mona ekakda..:oo:
    4n ekak maattu wenawa kiyanne maha loku deyak nemei ne dan kaale hatiyata..:baffled::oo:

    මෙතන වෙනම සිදුවීමක් තියෙන්න පුලුවන්. පුවත්පත් වර්තා දැන් විශ්වාස කරන්න අමාරුයි මේ කාලෙ. මතකනේ අර පොල්ගෙඩි සීන් එක. අන්න ඒ වගේ එකක් වෙන්න ඇති මේක
    මැරෙන්න දෙයක් නෙවෙයිනේ පෝන් එක මාට්ටු වෙන එක
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    sirawatama..:yes::yes::yes::yes::yes:

    eth me moda principal latat mkak hari action ekak ganna puluwan neeti tiyenawanan hodai.. oya wage moda guruwaru ape iskolet hitiya..matat "kakille theendu" hambawela tiyenawa.. mawat sathi 2k 3k suspend karala tiyenawa.. :angry::angry: daduwamak deepu hetuwa asadarana unat api waradi na kiyala apita hitenawanan ochchara manasikawa watenne mkatada.. :dull::dull:
    munta pissu natnam shoak..:dull::dull:
    ae welawe owa oya kellage hithata enne ne...ekai mchn mn kiyanne. demawpiyo genat hitanna tibba. mn kiyanne sampurnayen principal katha akrapu widiha weradi
    principle 100%k hari kiyala mama kiyanne naa...me girlge tamai waradda...

    මෙතන වෙනම සිදුවීමක් තියෙන්න පුලුවන්. පුවත්පත් වර්තා දැන් විශ්වාස කරන්න අමාරුයි මේ කාලෙ. මතකනේ අර පොල්ගෙඩි සීන් එක. අන්න ඒ වගේ එකක් වෙන්න ඇති මේක
    මැරෙන්න දෙයක් නෙවෙයිනේ පෝන් එක මාට්ටු වෙන එක
    ehema scene ekakut tynw...matath mulin hithuna pachayak wage ki...:dull:
    bt tyene 1ma source ekaine...:dull:
     

    hiro_nakamura

    Well-known member
  • Nov 14, 2010
    7,386
    243
    83
    Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara
    munta pissu natnam shoak..:dull::dull:
    principle 100%k hari kiyala mama kiyanne naa...me girlge tamai waradda...


    ehema scene ekakut tynw...matath mulin hithuna pachayak wage ki...:dull:
    bt tyene 1ma source ekaine...:dull:

    aeth mchn principal thamay ae pahath thathwetama me lamayawa demme. lankawe girls lata mchn hugak wachana walin ridowwot eka eyalata shock eka wage. den etin benahan mata
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මිස්ට පොන් එකට ආස හිතෙන්න ඇති .නැත්ත්ම අම්ම ඇවිල්ලා කියලත් දිලා නැත්තේ.
     

    @media

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,240
    397
    83
    machan mama danna widiyata nam othana wena siddiyak wela tiyenne needa! :oo:,phone eke xx videos tibila tiyanawa ekai kella suicide karagena tiyenne:angry:, hariyatama sure naa me paththe story eka ehemai!:rolleyes:
     

    jeffli

    Member
    Dec 1, 2011
    3,863
    433
    0
    oya gurwaru , principalla kiyana magul thabekata ganan ganna one na. demapiyo danganna one daruwange hith shakthimath karala thiyanna one dekata oroththu denna.
    iskolen as karaganna kiwwa eka principalge waraddak. e huththige dula wesakame yana ewa hoyanna welawak nathiwa athi ekita.
    btw Phone's should be allowed for schools.