විදේශ රැකියා වල ඉන්න අය ලංකාවට ගෙන්නන අලුත්ම ක්‍රමය 🤬

Shamalin

Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    Rata inna unta normal quarantine centre walabinna ba.hotels illanawa.ekatath gov eken pay karanna oneda ?



    Ee ratawala karanne monawada ?
    ------ Post added on Feb 21, 2021 at 1:27 PM
    උඹට තියෙන්නෙ වෙනම අජෙන්ඩා එකක්. උඹත් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ. උම ස්ක්‍රීන් ෂොට් එකක් එවන්න කිවුවා, එවුවා. කොහොමද කරන්න ඕන ඇහුවා, කිවුවා. උඹ කියනවනම් මේ කරන විදිහ තමයි හරි විදිහ කියලා. ඒක උඹ නියෝජනය කරන මතය. බහුතරය හිතන්නෙ කොහොමද කියලා උඹට ත්‍රෙඩ් එක බලපුවම තේරෙනවා ඇතිනෙ. එච්චරයි.
     

    mylanka58

    Well-known member
  • Feb 8, 2016
    621
    996
    93
    උඹට තියෙන්නෙ වෙනම අජෙන්ඩා එකක්. උඹත් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ. උම ස්ක්‍රීන් ෂොට් එකක් එවන්න කිවුවා, එවුවා. කොහොමද කරන්න ඕන ඇහුවා, කිවුවා. උඹ කියනවනම් මේ කරන විදිහ තමයි හරි විදිහ කියලා. ඒක උඹ නියෝජනය කරන මතය. බහුතරය හිතන්නෙ කොහොමද කියලා උඹට ත්‍රෙඩ් එක බලපුවම තේරෙනවා ඇතිනෙ. එච්චරයි.
    Very well said no point in arguing with fools.
     
    • Like
    Reactions: wadcdw

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,953
    113
    Colombo
    උඹට තියෙන්නෙ වෙනම අජෙන්ඩා එකක්. උඹත් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ. උම ස්ක්‍රීන් ෂොට් එකක් එවන්න කිවුවා, එවුවා. කොහොමද කරන්න ඕන ඇහුවා, කිවුවා. උඹ කියනවනම් මේ කරන විදිහ තමයි හරි විදිහ කියලා. ඒක උඹ නියෝජනය කරන මතය. බහුතරය හිතන්නෙ කොහොමද කියලා උඹට ත්‍රෙඩ් එක බලපුවම තේරෙනවා ඇතිනෙ. එච්චරයි.

    Oka gov ekata kiyapan ban.mekenkiwwa kiyala apita karanna deyak nane.
     

    wadcdw

    Well-known member
  • Oct 14, 2009
    596
    523
    93
    Wahal manasikathwen oana deyak hari kiyala hithana gobbaya thaamath innawane. puka pihina mans
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    කිසිම දෙයක් වෙනස් වෙලා නෑ. පරණ විදිහමයි. :angry: :angry::angry:

    දෙගුණයක් ගෙවලා ශ්‍රී ලන්කන් එයා ලයින් එන්න ඕන
    හෝටලේ නිරෝධායනය වෙන එකට දවසට 12,500 ගෙවන්න ඕන.
    PCR ටෙස්ට් එකකට ඩොලර් 50 ගෙවන්න ඕන (දෙකට 100)
    ෆ්ලයිට් එකට නගින්න කලින් හෝටලේ ගාන ගෙවලා ඉන්න ඕන


    මුන්ගෙ අම්මලට හුකවන්න ඕනනෙ යකෝ කියන බොරු වලට. මේ වේසිගෙපුතාලා කිවුව නේද ප්‍රශ්නෙ විසඳුවා කියලා. යකෝ රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව බොරු කියනවා කියල මෙහෙමත් බොරු කියනවද.

    මහින්දයා ඇවිල්ලා හොරකම සාමාන්‍යකරණය කරා. ගෝටා ඇවිල්ලා වගකීමක් නැතිව බොරු කියන එක සාමාන්‍යකරණය කරනවා.



    Dear Sir/Madam,
    This has reference to your request for approval for returning/travelling to Sri Lanka.
    The COVID-19 Task Force in Sri Lanka has granted approval for you to travel to Sri Lanka on the SriLankan Airlines. Accordingly, the approval has been conveyed to the SriLankan Airlines by the High Commission. SriLankan Airlines now operates 3 flights a week, on Mondays, Thursdays and Sundays leaving London Heathrow at 9.30 pm. However, each flight arriving in Sri Lanka during the COVID pandemic is allowed to bring a maximum of 75 passengers per flight. The SriLankan Airlines will close a flight for sale 24 hours before departure.
    Please note the following guidelines given by the COVID-Task Force in Sri Lanka in this regard for compliance:

    • Sri Lankan passport holders/Sri Lankan Dual Citizens must carry a negative COVID-19 test results (in English) where the test could be either PCR Test done within 96 hours prior to departure or Rapid Antigen test done within 48 hours prior to departure. Passengers holding non-Sri Lankan passports arriving in Sri Lanka must carry a negative COVID-19 PCR report (in English) where the test has been carried out within 96 hours prior to the scheduled time of departure. No passenger will be allowed to board the flight without a negative COVID-19 test result. The passenger needs to carry a negative report (in English) throughout his/her journey. Please note that even those who have had their COVID-19 vaccines need to comply with this requirement.
    • After arriving in Sri Lanka passengers will be subject to a mandatory PCR test at the airport. The Passenger has to bear the cost. (approximately USD 50/= per person to be paid in cash on arrival).
    • If the person is tested negative for COVID-19, he/she has to stay at a paid quarantine centre, recommended by the Sri Lanka Army during the period of quarantine. (14 days from time of check in at the hotel). According to available information the tariff of the hotels where quarantine is arranged is Rs 12,500/- per night for single occupancy and Rs 7,500/- for double occupancy. The cost of hotel quarantine, PCR tests and transport from the airport to the hotel has to be paid in Sri Lanka. Should the Government implement the requirement to collect these payments in advance, then SriLankan Airlines will contact the passengers before departure. Please note that the High Commission of Sri Lanka in London is not able to reserve quarantine hotels in advance on behalf of passengers and the High Commission does not have information of the paid quarantine centres. Passengers will get this information on arrival in Sri Lanka.
    • Requirement to undertake paid quarantine is a condition of the approval for your travel to Sri Lanka and quarantining at private residences of the passengers is not allowed.
    • Between 10th - 12th days the person has to undergo the second PCR test in Sri Lanka.
    • If the person is tested positive for COVID-19, he/she will be admitted to a government hospital in consultation with the regional epidemiologists.
    • Prior to leaving the quarantine centre, the area Medical Officer of Health (MOH) would recommend him/her for home quarantine for a period of 14 days.
    For foreign passport holders (Ex - Sri Lankans/Foreigners who are a family member of a Sri Lankan national)
    • The passenger (if an Ex-Sri Lankan/Foreigner) has to obtain a visa prior to departure
    • Currently the issuance of "On arrival Visas" has been suspended until further notice due to the COVID-19 outbreak. Therefore, please arrange a representative of yours to visit the Visa Division of the Department of Immigration & Emigration in Battaramulla with the relevant documents (a copy of this email and a copy of your passport) in order to obtain a relevant visa/landing endorsement for you.
    You may please call SriLankan Airlines on UK local number 03308080800 or Sri Lanka +94117 77 1979 to ascertain the airfare and baggage allowances and to purchase/date change of your tickets. You can pay for your tickets using credit/debit cards online and the tickets will be emailed to you and there is no need for you to visit a ticket office. Please inform your name and the passport number under which you registered with the High Commission to the SriLankan Airlines ticketing staff when you contact them for ticketing.
    Foreign nationals travelling to Sri Lanka as tourists
    Please note that the above procedure is ONLY for Sri Lankans/Sri Lankan Dual Citizens/Ex-Sri Lankans/those holding resident visas for Sri Lanka and foreigners who are family members (spouse/children) of Sri Lankans and accompanied by such a Sri Lankan in the journey to Sri Lanka for the purpose of returning to the country/family visits etc.
    Foreigners who intend to visit Sri Lanka for the purpose of tourism should follow a different procedure stipulated for tourists which is available at the website of the Sri Lanka Tourism Promotion Bureau at the link https://www.srilanka.travel/helloagain/
    --
    Ubala ea kale uda dagena hitiya wage matakai gota sir karaya 😂😂 api nam dana gatta saubgya penei deka thunak wedunama kiyala 😂
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,953
    113
    Colombo
    මැද පෙරදිග ඉන්න අයට සහනයක් දුන්නනම් හොඳයි..
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    per day only. fulboard kiuwata godak hotels walata food army eken supply karanne. room eke inna ekata eliyata wath enna be. no buffet , no swming pool , no restaurant. no liquors.

    full restrictions, army eken monitor karanawa
    Mun millonaire wenawa minissu higanno wenawa Rajapksha theory

    මැද පෙරදිග ඉන්න අයට සහනයක් දුන්නනම් හොඳයි..
    dsra baiyoo reply karana vidiya hamuta ridei kiyala bayat lawata comment parak denawa 😂🤣😂
    ------ Post added on Feb 21, 2021 at 1:52 PM
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,953
    113
    Colombo
    Mun millonaire wenawa minissu higanno wenawa Rajapksha theory


    dsra baiyoo reply karana vidiya hamuta ridei kiyala bayat lawata comment parak denawa 😂🤣😂
    ------ Post added on Feb 21, 2021 at 1:52 PM

    ලපය හාමුගෙන් ගේම ඉල්ලනව වගේ නේද බන් ? :(
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    මට නං දේශපාලන මතයක් නැහැ බන් ,,ඔක්කොම කරන්නේ ඇවිල්ල අපිව හුරන් කන එක ,,, මටත් අම්මලව බලන්න ඕනි ඒ මනුස්සය හිතින් දුක් විදිනවා සැහෙන්න ...නිකන් බොරුවට නං මේ මිනිස්සු සල්ලි ගෙවනවා දැක්කම හිතට ඇත්තටම හරිම දුකයි බන් .... මට මුකුත් කරන්න බැරි එක ගැන හරිම දුකයි ....මේ දේවල් හින්ද අපහු එන්න හිතෙන්නේ නැහැ .....සීරියස් මේ හිතට ඇත්තටම දැනෙන දේවල් මේ කිව්වේ .....
    Mewage Dewal kuwata meke inna samahara eun piliganne un hitanne lankawa kiyanne inna hitana ratak kiyala. Habei horu mankolla karyonta nam me anduwa hodai.... inna hitana ratak wenuwata dan tiyenne awillawath yanna hitenneti ratak duka oka tama 😞😞😞

    ලපය හාමුගෙන් ගේම ඉල්ලනව වගේ නේද බන් ? :(
    Uba wage nugath ekekge comments walin meta wada deyak expect karanna be
    ------ Post added on Feb 21, 2021 at 1:57 PM
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,953
    113
    Colombo
    Mewage Dewal kuwata meke inna samahara eun piliganne un hitanne lankawa kiyanne inna hitana ratak kiyala. Habei horu mankolla karyonta nam me anduwa hodai.... inna hitana ratak wenuwata dan tiyenne awillawath yanna hitenneti ratak duka oka tama 😞😞😞


    Uba wage nugath ekekge comments walin meta wada deyak expect karanna be
    ------ Post added on Feb 21, 2021 at 1:57 PM

    උඹ හෙන උගත්නෙ බන්.නූගතුන්ට රිප්ලයි කරන්න එපා.සුදු මහත්තයට පවු පිරෙයි.
     

    vectorizer

    Well-known member
  • Jan 1, 2009
    444
    603
    93
    මේක මගේ අත්දැකීම.
    මම රැකියාව කලේ මැදපෙරදිග.
    ලංකාවට ආවේ ජනවාරි මාසයේ
    එම්බසියට ගිහින් තමයි පර්මිෂන් ගත්තෙ air ticket book කරන්න.

    Hotel quarantine වලට ගෙවන්න වුනේ ලංකාවට ආවයින් පස්සේ යි.

    Hotel quarantine (shared with another person) 7500 x 14 = 105000
    PCR test done by private medical center 7500x2 = 15000
    Transportation (Hotel to home after finishing quarantine =2800

    Hotel is 4 star. All restrictions to use hotel facilities due to pandemic situation.
    Only Private terrace is accessible.

    Food menu is good
    7 different menus for a week.
    Morning snacks
    Afternoon snacks supplied
    All done under supervision of SL army

    එම්බසියට ගිහින් පර්මිෂන් ගන්න එක තමයි අමාරුම වැඩේ කරන්න
     
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous

    KingJulian

    Well-known member
  • Nov 21, 2013
    762
    966
    93
    මේක මගේ අත්දැකීම.
    මම රැකියාව කලේ මැදපෙරදිග.
    ලංකාවට ආවේ ජනවාරි මාසයේ
    එම්බසියට ගිහින් තමයි පර්මිෂන් ගත්තෙ air ticket book කරන්න.

    Hotel quarantine වලට ගෙවන්න වුනේ ලංකාවට ආවයින් පස්සේ යි.

    Hotel quarantine (shared with another person) 7500 x 14 = 105000
    PCR test done by private medical center 7500x2 = 15000
    Transportation (Hotel to home after finishing quarantine =2800

    Hotel is 4 star. All restrictions to use hotel facilities due to pandemic situation.
    Only Private terrace is accessible.

    Food menu is good
    7 different menus for a week.
    Morning snacks
    Afternoon snacks supplied
    All done under supervision of SL army

    එම්බසියට ගිහින් පර්මිෂන් ගන්න එක තමයි අමාරුම වැඩේ කරන්න

    7500 එක්කෙනෙක්ට ද බන්?
    ඇඳුම් එහෙම හෝදන්නේ කොහොමද?

    airport එකේ රස්තියාදු වෙන්න වෙනවද හොටෙල් එකට යන්න?

    ආයේ ගෙදර ගිහින් වෙනම කොරන්ටින් වෙන්න ඕනෙද තව සති 2ක්?
     

    vectorizer

    Well-known member
  • Jan 1, 2009
    444
    603
    93
    7500 එක්කෙනෙක්ට ද බන්?
    ඇඳුම් එහෙම හෝදන්නේ කොහොමද?

    airport එකේ රස්තියාදු වෙන්න වෙනවද හොටෙල් එකට යන්න?

    ආයේ ගෙදර ගිහින් වෙනම කොරන්ටින් වෙන්න ඕනෙද තව සති 2ක්?
    ඔව්
    Laundry facilities තියනවා. සාමාන්‍යෙන් යන කාලයට වඩා වැඩි කාලයක් යනවා

    නෑ
    ලංකාවට එනකොට පුරවන්න form 3 ක් දෙනවා. ඒවා පුරවලා දෙන්න.
    Normal immigration procedure
    Almost normal duty free access (no electronics, flamingo shop only
    Normal baggage claim procedure
    Normal money exchange procedure
    After that
    Military police අවශ්‍යතා ගැන අහනවා
    Washroom, water bottles දෙනවා.
    Hotel quarantine or government quarantine ද අහනවා. කිසිම බලකිරීම ක් කලේ නෑ.
    Hotel quarantine bus පෝලිමට නවත්තලා තියනවා.
    Hotel එකට ගෙනියන්න සල්ලි ගත්තෙ නෑ.

    නෑ. දැන් ගෙදර ගිහින් quarantine නෑ. නමුත් අදාල පලාතේ phi දැනුවත් කරන්න කියනවා army එකෙන්
     

    KingJulian

    Well-known member
  • Nov 21, 2013
    762
    966
    93
    ඔව්
    Laundry facilities තියනවා. සාමාන්‍යෙන් යන කාලයට වඩා වැඩි කාලයක් යනවා

    නෑ
    ලංකාවට එනකොට පුරවන්න form 3 ක් දෙනවා. ඒවා පුරවලා දෙන්න.
    Normal immigration procedure
    Almost normal duty free access (no electronics, flamingo shop only
    Normal baggage claim procedure
    Normal money exchange procedure
    After that
    Military police අවශ්‍යතා ගැන අහනවා
    Washroom, water bottles දෙනවා.
    Hotel quarantine or government quarantine ද අහනවා. කිසිම බලකිරීම ක් කලේ නෑ.
    Hotel quarantine bus පෝලිමට නවත්තලා තියනවා.
    Hotel එකට ගෙනියන්න සල්ලි ගත්තෙ නෑ.

    නෑ. දැන් ගෙදර ගිහින් quarantine නෑ. නමුත් අදාල පලාතේ phi දැනුවත් කරන්න කියනවා army එකෙන්
    එල මචන්.. thanks (y)
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    ඔව්
    Laundry facilities තියනවා. සාමාන්‍යෙන් යන කාලයට වඩා වැඩි කාලයක් යනවා

    නෑ
    ලංකාවට එනකොට පුරවන්න form 3 ක් දෙනවා. ඒවා පුරවලා දෙන්න.
    Normal immigration procedure
    Almost normal duty free access (no electronics, flamingo shop only
    Normal baggage claim procedure
    Normal money exchange procedure
    After that
    Military police අවශ්‍යතා ගැන අහනවා
    Washroom, water bottles දෙනවා.
    Hotel quarantine or government quarantine ද අහනවා. කිසිම බලකිරීම ක් කලේ නෑ.
    Hotel quarantine bus පෝලිමට නවත්තලා තියනවා.
    Hotel එකට ගෙනියන්න සල්ලි ගත්තෙ නෑ.

    නෑ. දැන් ගෙදර ගිහින් quarantine නෑ. නමුත් අදාල පලාතේ phi දැනුවත් කරන්න කියනවා army එකෙන්
    මචන් උබම පොඩ්ඩක් හිතපන් , මොන රටේද බන් ඇවිල්ලා එවර වෙලා මෙච්චර සල්ලි ගානක් අර ගෙන හොටෙල් වල ඉන්න කියන්නේ.....

    එකට මෙහෙ .... ,,,,යන්න ඕනි එකෙක්ට පිසිආර් කරලා ගන්නේ එක කරලත් airport එකෙන් අපහු කරනවා . flight එක land කරාට පස්සෙත් එකක් කරනවා එක fail නං විතරයි ගෙදෙට්ට වේල්ල දවස් 14 ඉන්න තියෙන්නේ ....ඒ ගොල්ලෝ යන්න දෙන්නේ නැහැ ....
    ඇයි මෙහෙම මිනිස්සුන්ගෙන් සල්ලි ගන්නේ , ඒ මිනිස්සු රට ඉන්න හින්ද සල්ලි තියෙන හින්දද ?, ගෙදෙට්ට එන්න ඕනි හින්ද ඕනි ගානක් වියදන් කරන්න ලෑස්ති හින්දද ? නැත්තන් මේක සුපිරි වේලාවක්ද අපි වගේ මිනිස්සුන්ගෙන් කියක් හරි ග්ලෝ ගන්න ?

    යකෝ කියන්වන් දේවල් ගොඩයි , රට වැඩ කරන ඔක්කොම මෙන්න මේ පහත සදහන් දේවල් අනිවාර්යෙන් ගෙවන්නම ඕනි,

    1. insurance අවරුදු දෙකටම 15,000 LKR - ගෙවන්න බැරි වෙලා සිල් එක නැත්තන් එන්න බැහැ, හරි සල්ලි දීලා ගැහැව්වා කියමු යකෝ අපිට තියෙන වරප්‍රසාද මොනාද ?, දැන් මේ මෙච්චර ලංකාවේ එව්වෝ ඉන්නවා රස්සා නැතුව එක වේලක් දීලා තියෙනවද පව් කියලා හිතලා .... ළමයි පව්ල් අනාත වෙලා ඉන්නවා කතා කරලා flights arrange කරලා දීල තියෙනවද ?

    නිකන්ම සල්ලි ගත්තා විතරයි නේ බන් ...

    2. ලංකාවට සල්ලි යවන්නන් අනිවාර්යෙන් 100 රුපියල් ඕනිම transaction එකකදී ගෙවන්න ඕනි . උබ ගෙදෙට්ට RS 500 යවනාවානන් අනිවාර්යෙන් 100 rs ගෙවන්න ඕනි . මගේ යාලුවෙක් 1 lak යැව්වා ගෙදෙට්ට ගිහිල්ලා තියෙන්නේ (99,900.00) සියක් කපා ගෙන පකේ එව්වෝ ..

    මතක තියා ගනින් ලංකාවේ දළ ආදායමෙන් විදේශ ගත ඉන්න මිනිස්සු පුරවන කොටස ඉහටත් වඩා වැඩි (65%) පුරවන්නේ ඒ මිනිස්සු , හැබැයි සලකන්නේ බල්ලන්නට වගේ

    නැතුව මේ උපාධි කරයෝවත් ලංකාවේ බිස්නස් කරන එව්වොවත් නෙමේ !!!,

    අපේ යවන සල්ලි , හරි සාදාරනයි , මම මේ මහන්සියෙන් හම්බ කරන සල්ලි, එකෙනුත් කපා ගන්නවා , ඇයි ඒ ?මොකටද ඒ ?

    මන් කාටවත් ණය නැ, ඇයි මගේ සල්ලි කපන්නේ ? මන් කරපු වැරැද්ද මොකක්ද ? මෙහෙම සීය.... සීය... තව කිසැරයක් කපන්න්ද ? අපිට තේරෙන්නේ නැහැ බන් මෙහෙම සියේ ඒවා දවසකට කෙදෙනේක්ගේ කැපෙනවද ? මාසෙකට කීදෙනෙක් සල්ලි යවනද ?


    මට හරිම අප්පිර්යයි බන්, අව්ලක් නැහැ තව අවරුදු පොඩි ගානයි , මෙහම්ම ඉදලා මැරිලා යනවා ,,,,,, මට කියලා කරගත්තු කිසිම දෙයක් නැහැ මේ වෙන කොට ,.....


    එකම එක දෙයයි මම දැක්කේ එක තමා තමන්ට ඕනි කිලෝ ගානක් ලංකාවට එවන්න පුළුවන් ඒ ගොල්ලෝ charge කරන්නේ size එකට විතරයි ....මම ලංකාවට අම්මට එව්වා washing machine ekak අම්මා අත් දෙකේ රෙදි හෝදනවා මට බල ගෙන ඉන්න බැරි හින්දා , උබලා දන්නවද custom එකේ එව්වෝ එක ගෙදෙට්ට ගෙන්න ගන්න අහපු ප්‍රශ්න ...

    මල්ලි මැෂින් එකේ බෝතලයක් එහෙම දැම්මේ නැද්ද ?

    මම බොන්නේ නැහැ මචන් එක හින්ද මම ගත්තෙත් නැහැ ...... මම නැහැ කිව්වා , විනාඩි 25 විතර රස්තියාදුවක් ගහල ගත්තා ...

    මෙහම පකේ රටකද බන් අපි ජිවත් වෙන්නේ ......

    එකම තැනකට ෂෝර්ට දාල බර්ටා දෙක දාල ගියාම - මම පකයා !!!
    ඒ තැනම සුදු ෂර්ට් එක ඇදල නෙවි කට් දික් කලිසම ඇදල දුබුරු සපත්තු දෙක දාලා , රුපියල් 15,000 ඔරලෝසුව දැම්මම මම මහත්තයා...මොන පකේ ලොගික් ද බන් මෙව්වා .

    මම රට යන කොටත් එන්නේ බර්ටා දෙක දාලා මට ලේසි හින්දා ......

    මේ පකේ රට නං කවදාවත් හැදෙන රටක් නෙමේ ,

    තව කියන්න දේවල් ගොඩයි ,,, දැනට මෙච්චරයි!!!

    Thanks