anee
Iraq walete gahuwe mona givisumak nisade? Western country walete control karanne bari nayakeyek oneme rateke innawa nam uoowa kohama hari nathi karanne thama un balanne...eaka mona givisumate sign kalath nathath un karanawa..., api muladima mewa nathi kare gaththe nathnam..unte one de karanne un kohama hari pare hada gannewa...,
wimal modeyak nam uoo boruwak nam karanne Sajith premadasath modeyek...mokade denname ekame de kiyane nisa..., mame nam dakinne me wipakshe ewunte rate gane hagimak na..ohee ka gahanawa...(wiaml kale de hari kiyala mame kiyanne na namuth he did what he can do) anith un boruwate ka gahanawa witharai...udde yane kaleth un hasurune ehemai...danuth ehemai..