අපේ ආච්චිට ඔය ලෙඩේ තියෙනවා... එයාට හැම මාසෙකටම සැරයක් ලේ දෙන්න ඕනේ.. තව යකඩ දිය කරන්න එන්නත් දෙන්නත් ඕනේ... අපේ පව්ලේ ඔක්කෝගෙම රුධිර සාම්පල් පරීක්ශා කලා... කිසිම කෙනෙකුට නෑ...
හොද පෝස්ට් එකක්.. ගොඩාක් වැදගත් වෙයි හැම දෙනාටම... ස්තූතියි බෙදා ගත්තාට..

thanks






mam kiwwe oya wahakayek nam lamay wahaka wenna chance 1k tiyanawa kiyala witaray oya wahaka nowenna kiyala prarthana karanava