adeee mata umbe wife wagema kenek dekka ridee vihare .. huta !! guess eka hari !! apith same time ban giye issallama ridee viharaya eeta passe okata giyekingdewi ekka awe eyath api set ekath ekka omantha giyane ban
![]()
api denna udata giye anthimata ban.. ape achchita amaru una, itin api ara poth vikunana thena eyawa nidikarawagena hitiya peya bagayak vithara...Sadu Sadu
++
Nice info....
bump
bump
good post!!!+
වටිනාමThread එකක්...
නියමයි ++++
