wesak poyata game kattiya aragena ape bus eken apith giya oheta... 7 wenida..
apith giye 7 ne ban ?
umbawa dekke nane ?apith giye 7 ne ban ?
umbawa dekke nane ?
api yaddi dawal wela ban.. Wattarama, ridee vihare ita passe thamai eheta giye... 2 vithara una yaddi mage hithe...
kingdewi ekka awe eyath api set ekath ekka omantha giyane ban 
good Post...Rep 4+
![]()
![]()
![]()
BUMP
Thanx
ela ela saaaadu saaaaadu
+5
good post budu saranyi
සංසුන් පොඩ්ඩා;12681443 said:සාදු සාදු සාදූ .....
මෙලොවත් පරලොවත් ජයගැනීමට හේතු වාසනා වේවා !
thnx machan..
rep++++
bump
තොත්ත බබා;12681552 said:MAXA
thnx 4 sharing with us++rep
![]()
සාදු සාදු සා...
තෙරුවන් සරණයි......!
Thawa deyak kiyannam me pansala gena RAWANA DEWALAYAK thiyena thenak methana. rawana rajathumage pilimayak thiyenawa. kauru hari giyoth ekath balala enna.

sira ,Thanks machan
BUMP
_/i\__/i\__/i\_
ස්තුතියි සහෝ.බුදු සරණයි
ලොවුතුරු ගුණය මහ කලු ගලකට කව.............................න
සොරු මිනිසුන්ට වේවා බුදු සර.....................................ණ
දසුන් නෙත ගැටුන සැනකින් සිත නිවෙ............................න
මෙවන් රුවක් ඇත්දෝ ලොව වෙන කොතැ........................න
niyamai, thawath mewage dewal siya gananin karanna labewaaaaaa
බම්ප්
