විසි නොකරන බල් එකකින් ගේ එලිය කරමු

dinesh4u

Well-known member
  • Nov 16, 2006
    2,539
    370
    83
    kandana
    mamath hadanna ona machan .. but api kohomada luminus wadi bulb hoya ganne machan ?? pattah un apiwa andala dei da adu luminus ewa ?? anika bulb ekakata cost eka kochcharak yanawada ?? e ganath tikak info dapan ko ?? parts ganna puluwan shops wage dewaluth damma nam good macho ... thank you
     

    jhmtissera

    Well-known member
  • Aug 21, 2008
    2,508
    213
    83
    Dickwella
    මචං ඕකට එන්නේ ප්ලාස්ටික් කවරේ නෙවෙයි. ඇලුමිනියම් හිට් සිංක් එකත් එක්ක එන එක. ප්ලාස්ටික් කවරේ දැම්මොත් ඔය බල්බ් එකේ රස්නේ උරාගන්න විදිහක් නෑනේ.
    මෙන්න මෙහෙම සෙට් එකක් තියන්නේ
    diy-e27-7w-led-lamp-shell-kit-7-1w-led-lighting.jpg


    1.0x0.jpg

    ඔය පහල තියන සුදු පාට රව්මේ +, - ගහලා තියනවා. ඒවට බල්බ් ටික පැත්ත මාරු නොකර පාස්සලා ගන්න
    1-set-1W-3W-5W-7W-9W-12W-15W-18W-21W-24W-30W-36W-font-b.jpg

    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එකේ (රතු) +, (සුදු) - බලලා කනෙක්ෂන් එක දෙන්න විතරයි තියන්නේ මචං. බල්බ් පාවිච්චි කරද්දි බල්බ් එකයි, ඔය තහඩුවයි හොදට ඇලිලා හිටින්න වගේ තියෙන්න තමයි හීට්සිංක් කම්පව්න් දාන්නේ.
    New-220V-240V-5-15-1W-Dimmable-LED-Driver-5W-7W-9W-10W-12W-15W-lamp.jpg

    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එකේ සුදු වයර් දෙකට තමයි හෝල්ඩර් එක හරහා කරන්ට් එක දෙන්නේ. ඒ නිසා සුදු පාට වයර් දෙක හෝල්ඩර් එක හයිවෙන කොටසට සම්බන්ධ කර ගන්න ඕනේ.
    අනිත් පැත්තේ +, - වයර් දෙක අර රව්මේ මැද තියන +, - කියන තැන් දෙකට පාස්සන්න ඕනේ.


    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එක ගනිද්දි ඔයා ඇසෙම්බල් කරන බල්බ් එකේ තියන වොට් ගාන අනුව ගන්න.

    driver eka apitama hada ganna widihak nadda?
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    driver eka apitama hada ganna widihak nadda?

    මචන් දැන් සර්කිට් එක අර හිත සින්ක් එක ඇතුලේ නෙදතින්නේ බල්බ් එක ෆිනිෂ් කරාම... සර්කිට් එක ෂොට් වෙන්නේ එහෙම නැති එන්න කවර කරලද ඇතුලට දැම්මේ ??
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    ටොමා වෙලාවක දාපං පුලූවන් නම් වයර් පෑස්සුම් ටෙක්නික් කොහොමද පිලිවෙලකට පෑස්සුම් කරන්නේ කියලා බවුත් එකක් තොරා ගැනිමේදි බලන්න ඕනා දේවල්

    උඹගේ වයරින් ත්‍රේඩ් 2 බලන්නත් බැරිවුනා පස්සේ වේලාවක බලලා කොමන්ටුවක් දාන්නම්

    :):):)

    :) එල මචං උඹ කියනව නම් ඉතිං නොදා බැනේ. අනිවාර්යෙන් දාන්නම්.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    මචන් දැන් සර්කිට් එක අර හිත සින්ක් එක ඇතුලේ නෙදතින්නේ බල්බ් එක ෆිනිෂ් කරාම... සර්කිට් එක ෂොට් වෙන්නේ එහෙම නැති එන්න කවර කරලද ඇතුලට දැම්මේ ??

    කළුපාට ටේප් එකක් ඒ ඩ්‍රයිවර් එක වටේ ඔතපං. මම කරේ එහෙමයි.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    mamath hadanna ona machan .. but api kohomada luminus wadi bulb hoya ganne machan ?? pattah un apiwa andala dei da adu luminus ewa ?? anika bulb ekakata cost eka kochcharak yanawada ?? e ganath tikak info dapan ko ?? parts ganna puluwan shops wage dewaluth damma nam good macho ... thank you

    පිටකොටුවේ පළවෙනි හරස් විදියේ අතුල බිල්ඩින් එකේ උඩ තට්ටුවේ තියන මහින්ද අයියගේ කඩේ වගේම වික්‍රම ප්ලාසා එකේ තියන ඩිජිටල් ඉලෙක්ට්‍රොණික් එකේ බඩු හොදයි. තව හොද තැන් නම් තියනවා. ලුමිනස් එක බල්බ් පැකට් වලම ගහලා තියනවා. මම කාලෙකින් බඩු ගත්තෙ නෑ. කලින් ගත්තුවා තමයි තාම ගෙදර තියන්නේ ඒ නිසා දැන් ගාන නම් කියන්න දන්නෙ නෑ. හැබැයි දැන් පට්ට ලාබයි. 350 කට හෝ ඊට ආසන්න ගානකට 7W හොද බල්බ් එකක් හදාගන්න පුලුවන් වෙයි.
     

    jhmtissera

    Well-known member
  • Aug 21, 2008
    2,508
    213
    83
    Dickwella
    මචං ඕකට එන්නේ ප්ලාස්ටික් කවරේ නෙවෙයි. ඇලුමිනියම් හිට් සිංක් එකත් එක්ක එන එක. ප්ලාස්ටික් කවරේ දැම්මොත් ඔය බල්බ් එකේ රස්නේ උරාගන්න විදිහක් නෑනේ.
    මෙන්න මෙහෙම සෙට් එකක් තියන්නේ
    diy-e27-7w-led-lamp-shell-kit-7-1w-led-lighting.jpg


    1.0x0.jpg

    ඔය පහල තියන සුදු පාට රව්මේ +, - ගහලා තියනවා. ඒවට බල්බ් ටික පැත්ත මාරු නොකර පාස්සලා ගන්න
    1-set-1W-3W-5W-7W-9W-12W-15W-18W-21W-24W-30W-36W-font-b.jpg

    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එකේ (රතු) +, (සුදු) - බලලා කනෙක්ෂන් එක දෙන්න විතරයි තියන්නේ මචං. බල්බ් පාවිච්චි කරද්දි බල්බ් එකයි, ඔය තහඩුවයි හොදට ඇලිලා හිටින්න වගේ තියෙන්න තමයි හීට්සිංක් කම්පව්න් දාන්නේ.
    New-220V-240V-5-15-1W-Dimmable-LED-Driver-5W-7W-9W-10W-12W-15W-lamp.jpg

    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එකේ සුදු වයර් දෙකට තමයි හෝල්ඩර් එක හරහා කරන්ට් එක දෙන්නේ. ඒ නිසා සුදු පාට වයර් දෙක හෝල්ඩර් එක හයිවෙන කොටසට සම්බන්ධ කර ගන්න ඕනේ.
    අනිත් පැත්තේ +, - වයර් දෙක අර රව්මේ මැද තියන +, - කියන තැන් දෙකට පාස්සන්න ඕනේ.


    ඩ්‍රයිවර් සර්කිට් එක ගනිද්දි ඔයා ඇසෙම්බල් කරන බල්බ් එකේ තියන වොට් ගාන අනුව ගන්න.

    me widihata bulb 5k haduwa.ekak dan dana kota dim wage. tika welawak yanawa eliya wedi wenna a mokada?