හායො ඩොක් දැක්ක කල්එක එකාට කහින්න යනවාට හොද වැඩේ. දැන් නඩුවෙන් බෙරෙන්න කලේ කාගේ නමටද කියලා කියන්නම එපැයි. නැතත්ම් coc එකට හිරේ. SP එකෙන්ම දෙන නිසා ආයි අභියාචනාකරන්න තැනකුත් නැ.
ආයි කාලෙකට නැතිවෙයි ලගදිම. හේතුව නූලකම දාන්නම්.හායො ඩොක් දැක්ක කල්
ow ban alas karaya tama danna one hari namමට නම් හිතෙන්නේ ඌ කලේ අලස් කාරයාගේ කීමට.
කිරියට මුකුත් කරන්න එපාආයි කාලෙකට නැතිවෙයි ලගදිම. හේතුව නූලකම දාන්නම්.
( ලංකාවෙන් යන්නැ)
හප්ප ඒ මොකද.. දාන්නකො බලන්නආයි කාලෙකට නැතිවෙයි ලගදිම. හේතුව නූලකම දාන්නම්.
( ලංකාවෙන් යන්නැ)
2/3 ලැබුණාම ප්රිවි කාවින්සිල් වලට දානවාඑක එකාට කහින්න යනවාට හොද වැඩේ. දැන් නඩුවෙන් බෙරෙන්න කලේ කාගේ නමටද කියලා කියන්නම එපැයි. නැතත්ම් coc එකට හිරේ. SP එකෙන්ම දෙන නිසා ආයි අභියාචනාකරන්න තැනකුත් නැ.
Parana system ekata aapahu daanna bari a system okkoma venas karanna patan aran nisa. Samahara ewa on the way. Parana system update karala thava facilities ekathu karanava.මාස ගානක් වෙනො උසාවි නියොග කරලා, SLT system එක ආපහු දාන්න කියලා,
මෙයා ඕතරයිස් කරලා නැ ...
හොද වැඩෙ
ඩයනගෙ වීසා සිනෙ එකෙත්, මිස්ලීඩින් ඉන්ෆො දුන්නා මෙයා.

owwa court ekaga inform kara nm iwary neh, proof ekka.Parana system ekata aapahu daanna bari a system okkoma venas karanna patan aran nisa. Samahara ewa on the way. Parana system update karala thava facilities ekathu karanava.