වෙනස ඉල්ලපු අය ඉල්ලපු වෙනස මේකද?

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573263 said:
    හරි, ෆොටෝ හැදුවේ බයියෙක් කියල ඔප්පු කරපන් උබට පුළුවන් නම්.. මම තර්කෙන් පරාදයි කිව්වමත් නිකන් එකම අල්ලගෙන පච වෙන්නේ නැතුව.:P (රත්තරන් අස්පයෝ, ලම්බෝගිනි වගේ හොයාගන්න බැරි වෙයිද මන්ද)
    දැන් හිවල උබට පුළුවන් නම් කියපන්කො මම ඉස්සෙල්ල අහපු එකට උත්තර, නිකන් නපුංසකයෙක් වගේ දොඩවන්නේ නැතුව. :lol::P

    SLmachan එකේ ෆේක් පේජ් එක කරන්නේ බයියෝ කියල අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද අනාථයෝ :lol::lol::lol:

    උඹ කියන්නේ මට උඹව ඔය ෆොටෝ හදපු එකාගේ ගෙදර එක්කරන් යන්න කියලද?:rofl:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573263 said:
    හරි, ෆොටෝ හැදුවේ බයියෙක් කියල ඔප්පු කරපන් උබට පුළුවන් නම්.. මම තර්කෙන් පරාදයි කිව්වමත් නිකන් එකම අල්ලගෙන පච වෙන්නේ නැතුව.:P (රත්තරන් අස්පයෝ, ලම්බෝගිනි වගේ හොයාගන්න බැරි වෙයිද මන්ද)
    දැන් හිවල උබට පුළුවන් නම් කියපන්කො මම ඉස්සෙල්ල අහපු එකට උත්තර, නිකන් නපුංසකයෙක් වගේ දොඩවන්නේ නැතුව. :lol::P

    දෙමලු ඇරෙන්න ප්‍රභාකරන් මැරිච්ච එකට සිංහල හැමෝම කැමතියි බං. මේ රටට ආදරේ එකෙක් නම් ඔහොම පොටෝ හදන්නෙ නෑ. :dull:
     
    SLmachan එකේ ෆේක් පේජ් එක කරන්නේ බයියෝ කියල අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද අනාථයෝ :lol::lol::lol:

    උඹ කියන්නේ මට උඹව ඔය ෆොටෝ හදපු එකාගේ ගෙදර එක්කරන් යන්න කියලද?:rofl:

    මම දන්නේ නැහැ බන් එක කරන්නේ කවුද කියල, මම එකේ ඇඩ්මින් ව දන්නෙත් නැහැ, උ චන්දෙ දුන්නේ කාටද දන්නෙත් නැහැ බන්. පොඩ්ඩක් අදුන්වල දීපන්කො ඔච්චරම දන්නවා නම්. :P (හැබැයි අර ජනවාරි 8ට කලින් තියෙනවා කිව්ව ලම්බෝගිනි පස්සේ නැති උනා වගේ නම් එපා)

    මම තව ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්නද උබගෙන් මම කලින් අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ ගන්න? :lol:
     
    පැටියා;18573308 said:
    දෙමලු ඇරෙන්න ප්‍රභාකරන් මැරිච්ච එකට සිංහල හැමෝම කැමතියි බං. මේ රටට ආදරේ එකෙක් නම් ඔහොම පොටෝ හදන්නෙ නෑ. :dull:

    UNP එවුන් සමහරක් ඔය ගොඩට වැටෙන්නේ නැහැ බන්, නැත්නම් හමුදාවේ කොල්ලෝ පෝරකේට යවයි ද?
     

    YoungWeezy

    Well-known member
  • Apr 4, 2012
    4,034
    506
    113
    oya lamborghini kathwa nan henama boruwak machan man hodatama danna nisa kiyanne manda dnwa unta thiyena vahana :rolleyes: lankwe lambor dekai thiynne :nerd::nerd:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573349 said:
    UNP එවුන් සමහරක් ඔය ගොඩට වැටෙන්නේ නැහැ බන්, නැත්නම් හමුදාවේ කොල්ලෝ පෝරකේට යවයි ද?

    අධිකරණය ස්වාධීනයි කියන්නෙ. ඒත් අපිට ඕක දැනෙන්නෙ නෑ නෙ පහුගිය කාලෙ වෙච්ච දේවල් නිසා. අගවිනිසුරු හිටියෙ මහින්දගෙ සරම අස්සෙනෙ. ඒ පූර්වාදර්ෂ නිසා තමා අපි හිතන්නෙ ඔය අධිකරණ තීන්දු පවතින රජයෙන් ගන්න තීන්දු කියලා. ඔය අදහස් මැකෙන්න කාලයක් යයි බං :)
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573273 said:
    මොකෝ බන් උබ උබ ගැනම ඔහොම කියල පොස්ට් දාන්නේ.
    isurueka = අවජාතක හිවල් පොන්ස්™ :lol:

    මෙන්න උඹට හොයාගන්න බැරි උන original source එක :rofl::rofl::rofl:

    මේ තියෙන්නේ ඔරිජිනල් SLmachan පේජ් එක
    https://www.facebook.com/SLmachan

    මේ තියෙන්නේ බයියෝ කරන ෆේක් SLmachan පේජ් එක
    https://www.facebook.com/SriLankaMachan

    මේ තියෙන්නේ ඔය ෆොටෝ එක :rofl:
    https://www.facebook.com/SriLankaMachan/photos/pb.604776986293917.-2207520000.1435415351./675481512556797

    දැන් මොකද අනාතයෝ කියන්නේ? :rofl: උඹ අවජාතක වේ@# පුතෙක් කියල පිළිගන්නවද?:rofl:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573329 said:
    මම දන්නේ නැහැ බන් එක කරන්නේ කවුද කියල, මම එකේ ඇඩ්මින් ව දන්නෙත් නැහැ, උ චන්දෙ දුන්නේ කාටද දන්නෙත් නැහැ බන්. පොඩ්ඩක් අදුන්වල දීපන්කො ඔච්චරම දන්නවා නම්. :P (හැබැයි අර ජනවාරි 8ට කලින් තියෙනවා කිව්ව ලම්බෝගිනි පස්සේ නැති උනා වගේ නම් එපා)

    මම තව ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්නද උබගෙන් මම කලින් අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ ගන්න? :lol:

    අන්න පත්තරේ විස්තරේ දැම්ම දැන් ගිහින් ඒ පේජ් එකේ බලපන් දාල තියන ඒවා එතකොට මොලේ කියල දෙයක් ලාවට හරි තියනවනම් තේරෙයි ඒක බයි පේජ් එකක්ද ටොයි පේජ් එකක්ද කියල :rofl::rofl::rofl:
     
    පැටියා;18573414 said:
    අධිකරණය ස්වාධීනයි කියන්නෙ. ඒත් අපිට ඕක දැනෙන්නෙ නෑ නෙ පහුගිය කාලෙ වෙච්ච දේවල් නිසා. අගවිනිසුරු හිටියෙ මහින්දගෙ සරම අස්සෙනෙ. ඒ පූර්වාදර්ෂ නිසා තමා අපි හිතන්නෙ ඔය අධිකරණ තීන්දු පවතින රජයෙන් ගන්න තීන්දු කියලා. ඔය අදහස් මැකෙන්න කාලයක් යයි බං :)

    හරි මචං, කොටි කියන්නෙත් මිනිස්සු නේ, උන් අපිව මැරුවත් කමක් නැහැ අපි උන් ව මැරුවොත් ඒක ලොකු මිනි මැරුමක්. :lol:
    මේ පොඩ්ඩක් කියපන්කො මගේ යාලුවොත් සෙට් එකක් මරුන කොටුවේ බෝම්බෙට, එතකොට ඒ මරපු අහිංසක දෙමල මිනිස්සුන්ව හොයන්න කොමිටියක් වත් පත් කරන්නේ නැද්ද?
    ඇයි අර ජනවාරි 8ට කලින් කිව්වා KP, කරුණා අම්මාන් දැන් හොද වෙලාද, ඒ යට මොකුත් නා නේ? :lol:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573441 said:
    හරි මචං, කොටි කියන්නෙත් මිනිස්සු නේ, උන් අපිව මැරුවත් කමක් නැහැ අපි උන් ව මැරුවොත් ඒක ලොකු මිනි මැරුමක්. :lol:
    මේ පොඩ්ඩක් කියපන්කො මගේ යාලුවොත් සෙට් එකක් මරුන කොටුවේ බෝම්බෙට, එතකොට ඒ මරපු අහිංසක දෙමල මිනිස්සුන්ව හොයන්න කොමිටියක් වත් පත් කරන්නේ නැද්ද?
    ඇයි අර ජනවාරි 8ට කලින් කිව්වා KP, කරුණා අම්මාන් දැන් හොද වෙලාද, ඒ යට මොකුත් නා නේ? :lol:

    ඔය අධිකරණ ක්‍රියාමාර්ගය පටන් ගත්තෙ මෛත්‍රී වත් රනිල් වත් නෙවෙයිනෙ. ඔය මරණ දඬවම නියම වෙච්ච කෙනයි අනික් 4 දෙනයි අවුරුදු 10ක්ද කොහෙද හිරේලුනෙ හිටියෙ. එකෙක් ඇරෙන්න අනික් 4 දෙනාම දැං නිදහස්. ඒ ගැන මොකද කියන්නෙ? උඹලගෙ මහ ලොකු දේශප්‍රේමී නායකයට තිබ්බනෙ ඔය රණවිරුවො අවුරුදු 10ක් නඩු නැතුව හිරේ තියන්නෙ නැතුව නිදහස් කරලා දාන්න? :)
     
    Jun 15, 2015
    187
    24
    0
    අබුඩාබි
    අර පොර ටෝක් දීල කොලොන්නාව අන්දපු,,,කිසිම ජනතා සේවයක් නොකර " සක්කිලි සිරස"ට වෙලා කෙල්ලො කොල්ලො නටවන්න විතරක් කාලය නාස්තිකරපු,,පාටි,ටැටූ,කබින් කර කර හිටපු කෙල්ල ආයිමත් ඒවි "කුඩු දුමින්ද තාත්තා මැරුවා" කියාගෙන උබල අන්දන්න...
    මෝඩ සිංහල අපේ එවුන් රැවටෙන එකේ සීමාවක් නෑ
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    පැටියා;18573465 said:
    ඔය අධිකරණ ක්‍රියාමාර්ගය පටන් ගත්තෙ මෛත්‍රී වත් රනිල් වත් නෙවෙයිනෙ. ඔය මරණ දඬවම නියම වෙච්ච කෙනයි අනික් 4 දෙනයි අවුරුදු 10ක්ද කොහෙද හිරේලුනෙ හිටියෙ. එකෙක් ඇරෙන්න අනික් 4 දෙනාම දැං නිදහස්. ඒ ගැන මොකද කියන්නෙ? උඹලගෙ මහ ලොකු දේශප්‍රේමී නායකයට තිබ්බනෙ ඔය රණවිරුවො අවුරුදු 10ක් නඩු නැතුව හිරේ තියන්නෙ නැතුව නිදහස් කරලා දාන්න? :)

    Ai ban sudu Kodiyak dagena inne? HondaMPLG saho nisa da?
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    Point ekata kathakaranna malli. Mama straight da nadda kiyala penetrate wechcha kello kiyala dei umbata. Umbe A/L Dina wenas wuna neda?

    දන්න කියන ඔක්කොම කුණුහරප කියල ගොඩයන්න බලනවා :(
    පව් අප්පා :(
     
    මෙන්න උඹට හොයාගන්න බැරි උන original source එක :rofl::rofl::rofl:

    මේ තියෙන්නේ ඔරිජිනල් SLmachan පේජ් එක
    https://www.facebook.com/SLmachan

    මේ තියෙන්නේ බයියෝ කරන ෆේක් SLmachan පේජ් එක
    https://www.facebook.com/SriLankaMachan

    මේ තියෙන්නේ ඔය ෆොටෝ එක :rofl:
    https://www.facebook.com/SriLankaMachan/photos/pb.604776986293917.-2207520000.1435415351./675481512556797

    දැන් මොකද අනාතයෝ කියන්නේ? :rofl: උඹ අවජාතක වේ@# පුතෙක් කියල පිළිගන්නවද?:rofl:

    උයා මාර අවජාතක හිවලෙක්™ නේ. :lol:
    පවු බන් උබ, මාර මහන්සියක් වෙලා තියෙනවා, එත් වැඩක් නැහැ. :lol::lol::lol::lol:

    කෝ බන් එකේ ඇඩ්මින්, මම කිව්වේ ඇඩ්මින් බයියෙක්ද ටෝයියෙක්ද කියන්න කියලනේ. එකේ මෙන්න මේ වගේ පොස්ට් හිටං තියෙනවනේ.
    11200788_699136076858007_6947492613608909952_n.jpg


    හරිම මාන්දමිකයි නේ බන්. :P

    දැන් තව ලජ්ජ වෙන්න ඕනේ නැහැ හිවල්ස්, පුළුවන් නම් මම කලින් අහපු දේට ලිස්සල යන්නේ නැතුව උත්තරයක් දීපන්කො :lol: