self proclaimed අවජාතක වේ@# පුතා පැනල ගියාද?![]()
මොකෝ බන් උබ උබ ගැනම ඔහොම කියල පොස්ට් දාන්නේ.
isurueka = අවජාතක හිවල් පොන්ස්™
isurueka = අවජාතක හිවල් පොන්ස්™
self proclaimed අවජාතක වේ@# පුතා පැනල ගියාද?![]()
mama nam kiyannne mahinawa maranna ona sirawta mata oya balla penna baha me wage kunu rajek kiyaganna ekek dakka mai
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573263 said:හරි, ෆොටෝ හැදුවේ බයියෙක් කියල ඔප්පු කරපන් උබට පුළුවන් නම්.. මම තර්කෙන් පරාදයි කිව්වමත් නිකන් එකම අල්ලගෙන පච වෙන්නේ නැතුව.(රත්තරන් අස්පයෝ, ලම්බෝගිනි වගේ හොයාගන්න බැරි වෙයිද මන්ද)
දැන් හිවල උබට පුළුවන් නම් කියපන්කො මම ඉස්සෙල්ල අහපු එකට උත්තර, නිකන් නපුංසකයෙක් වගේ දොඩවන්නේ නැතුව.




කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573263 said:හරි, ෆොටෝ හැදුවේ බයියෙක් කියල ඔප්පු කරපන් උබට පුළුවන් නම්.. මම තර්කෙන් පරාදයි කිව්වමත් නිකන් එකම අල්ලගෙන පච වෙන්නේ නැතුව.(රත්තරන් අස්පයෝ, ලම්බෝගිනි වගේ හොයාගන්න බැරි වෙයිද මන්ද)
දැන් හිවල උබට පුළුවන් නම් කියපන්කො මම ඉස්සෙල්ල අහපු එකට උත්තර, නිකන් නපුංසකයෙක් වගේ දොඩවන්නේ නැතුව.

SLmachan එකේ ෆේක් පේජ් එක කරන්නේ බයියෝ කියල අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද අනාථයෝ
උඹ කියන්නේ මට උඹව ඔය ෆොටෝ හදපු එකාගේ ගෙදර එක්කරන් යන්න කියලද?![]()
(හැබැයි අර ජනවාරි 8ට කලින් තියෙනවා කිව්ව ලම්බෝගිනි පස්සේ නැති උනා වගේ නම් එපා)
පැටියා;18573308 said:දෙමලු ඇරෙන්න ප්රභාකරන් මැරිච්ච එකට සිංහල හැමෝම කැමතියි බං. මේ රටට ආදරේ එකෙක් නම් ඔහොම පොටෝ හදන්නෙ නෑ.![]()
lankwe lambor dekai thiynne 

oya lamborghini kathwa nan henama boruwak machan man hodatama danna nisa kiyanne manda dnwa unta thiyena vahanalankwe lambor dekai thiynne
![]()
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573349 said:UNP එවුන් සමහරක් ඔය ගොඩට වැටෙන්නේ නැහැ බන්, නැත්නම් හමුදාවේ කොල්ලෝ පෝරකේට යවයි ද?

කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573273 said:මොකෝ බන් උබ උබ ගැනම ඔහොම කියල පොස්ට් දාන්නේ.
isurueka = අවජාතක හිවල් පොන්ස්™




උඹ අවජාතක වේ@# පුතෙක් කියල පිළිගන්නවද?
oya lamborghini kathwa nan henama boruwak machan man hodatama danna nisa kiyanne manda dnwa unta thiyena vahanalankwe lambor dekai thiynne
![]()

කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573329 said:මම දන්නේ නැහැ බන් එක කරන්නේ කවුද කියල, මම එකේ ඇඩ්මින් ව දන්නෙත් නැහැ, උ චන්දෙ දුන්නේ කාටද දන්නෙත් නැහැ බන්. පොඩ්ඩක් අදුන්වල දීපන්කො ඔච්චරම දන්නවා නම්.(හැබැයි අර ජනවාරි 8ට කලින් තියෙනවා කිව්ව ලම්බෝගිනි පස්සේ නැති උනා වගේ නම් එපා)
මම තව ත්රෙඩ් එකක් දාන්නද උබගෙන් මම කලින් අහපු ප්රශ්නෙට උත්තරේ ගන්න?



පැටියා;18573414 said:අධිකරණය ස්වාධීනයි කියන්නෙ. ඒත් අපිට ඕක දැනෙන්නෙ නෑ නෙ පහුගිය කාලෙ වෙච්ච දේවල් නිසා. අගවිනිසුරු හිටියෙ මහින්දගෙ සරම අස්සෙනෙ. ඒ පූර්වාදර්ෂ නිසා තමා අපි හිතන්නෙ ඔය අධිකරණ තීන්දු පවතින රජයෙන් ගන්න තීන්දු කියලා. ඔය අදහස් මැකෙන්න කාලයක් යයි බං![]()

කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573441 said:හරි මචං, කොටි කියන්නෙත් මිනිස්සු නේ, උන් අපිව මැරුවත් කමක් නැහැ අපි උන් ව මැරුවොත් ඒක ලොකු මිනි මැරුමක්.
මේ පොඩ්ඩක් කියපන්කො මගේ යාලුවොත් සෙට් එකක් මරුන කොටුවේ බෝම්බෙට, එතකොට ඒ මරපු අහිංසක දෙමල මිනිස්සුන්ව හොයන්න කොමිටියක් වත් පත් කරන්නේ නැද්ද?
ඇයි අර ජනවාරි 8ට කලින් කිව්වා KP, කරුණා අම්මාන් දැන් හොද වෙලාද, ඒ යට මොකුත් නා නේ?

කෑප්ටන් Jack Sparrow;18572654 said:අහ් දෙන්නම ඇවිත් ඉන්නේ?
PS: Rainbow pro. pic daala ati ne dennama
පැටියා;18573465 said:ඔය අධිකරණ ක්රියාමාර්ගය පටන් ගත්තෙ මෛත්රී වත් රනිල් වත් නෙවෙයිනෙ. ඔය මරණ දඬවම නියම වෙච්ච කෙනයි අනික් 4 දෙනයි අවුරුදු 10ක්ද කොහෙද හිරේලුනෙ හිටියෙ. එකෙක් ඇරෙන්න අනික් 4 දෙනාම දැං නිදහස්. ඒ ගැන මොකද කියන්නෙ? උඹලගෙ මහ ලොකු දේශප්රේමී නායකයට තිබ්බනෙ ඔය රණවිරුවො අවුරුදු 10ක් නඩු නැතුව හිරේ තියන්නෙ නැතුව නිදහස් කරලා දාන්න?![]()
Point ekata kathakaranna malli. Mama straight da nadda kiyala penetrate wechcha kello kiyala dei umbata. Umbe A/L Dina wenas wuna neda?


මෙන්න උඹට හොයාගන්න බැරි උන original source එක
මේ තියෙන්නේ ඔරිජිනල් SLmachan පේජ් එක
https://www.facebook.com/SLmachan
මේ තියෙන්නේ බයියෝ කරන ෆේක් SLmachan පේජ් එක
https://www.facebook.com/SriLankaMachan
මේ තියෙන්නේ ඔය ෆොටෝ එක
https://www.facebook.com/SriLankaMachan/photos/pb.604776986293917.-2207520000.1435415351./675481512556797
දැන් මොකද අනාතයෝ කියන්නේ?උඹ අවජාතක වේ@# පුතෙක් කියල පිළිගන්නවද?
![]()





