එතකොට ශෝරුම් වලට දැම්මෙ කසනවටද? ඔන්න ඕවා කියපන් කොණ්ඩෙ බැඳපු බයියොන්ටකෑප්ටන් Jack Sparrow;18573735 said:
තුනයි බන් තිබ්බේ, ඒවා මෙහෙ තියාගන්න පුළුවන් අවුරුද්දයි, ලගදීම ආයේ රට යවනවලු.

එතකොට ශෝරුම් වලට දැම්මෙ කසනවටද? ඔන්න ඕවා කියපන් කොණ්ඩෙ බැඳපු බයියොන්ටකෑප්ටන් Jack Sparrow;18573735 said:
තුනයි බන් තිබ්බේ, ඒවා මෙහෙ තියාගන්න පුළුවන් අවුරුද්දයි, ලගදීම ආයේ රට යවනවලු.

EK policy wala name change karanna bane hitan![]()
Anika mage 2008 idan posts 29k gahapu acc eka![]()


එතකොට ශෝරුම් වලට දැම්මෙ කසනවටද? ඔන්න ඕවා කියපන් කොණ්ඩෙ බැඳපු බයියොන්ට![]()

EK policy wala name change karanna bane hitan![]()
Anika mage 2008 idan posts 29k gahapu acc eka![]()
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573770 said:මේකට ආවට පස්සෙයි මාත් දැනගත්තේ, තවත් Jack_Sparrow ල දෙතුන් දෙනෙක්ම ඔය ඉන්නේ.

ඇත්තට ඒ කියන්නේ උඹට මේක ට්රෝල් පේජ් එකක් කියල අඳුන ගන්න තරම්වත් සාමාන්ය දැනීමක් නෑ?ඉතින් පුදුමයක් නෑ මහින්දගේ පස්සේ ඇවිදින එකෙත් උඹල වගේ මන්ද මානසිකයෝ තමයි පොරගේ පස්සේ ඇවිදින්නේ කොහොමත්
උඹේ උප්පැන්නේ මොනවා තිබ්බත් මානසික වර්ධනය පේනවා දාන පොස්ට් වලින්ම
උඹ ඒක ට්රෝල් පේජ් එකක් කියල පිළිගන්නේ නැත්තම් මේක ගැන මොකද කියන්නේ?මේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද එතකොට අනාතයෝ?
https://www.facebook.com/sinhalabodunuwa
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573778 said:අනේ බෝල අනාතයෝ, උබ ඔච්චරටම අනාත උනාද?
කෝ අර අහපු දේට උත්තර?



එතකොට ශෝරුම් වලට දැම්මෙ කසනවටද? ඔන්න ඕවා කියපන් කොණ්ඩෙ බැඳපු බයියොන්ට![]()

මට උඹගෙ මාකටින් කියල දිපන්කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573823 said:ගොන්නුන්ට මොන මාකටින්ද
හා

එකට කලින් මේ ත්රෙඩ් එකේ මාතෘකාව වෙච්ච අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හොයාගන්න එපයි බං
කෝ කියපන් ඔකේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද?


කෑප්ටන් Jack Sparrow;18572654 said:අහ් දෙන්නම ඇවිත් ඉන්නේ?
PS: Rainbow pro. pic daala ati ne dennama

එකට කලින් මේ ත්රෙඩ් එකේ මාතෘකාව වෙච්ච අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හොයාගන්න එපයි බං
කෝ කියපන් ඔකේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද?

මුනුන් නවපු කල වලට වතුර දන්න යන්න එපා වැඩක් නහ බන්. 
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573770 said:මේකට ආවට පස්සෙයි මාත් දැනගත්තේ, තවත් Jack_Sparrow ල දෙතුන් දෙනෙක්ම ඔය ඉන්නේ.
කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573869 said:අවජාතක හිවල™ උබනේ
අවජාතක හිවල™ ට රිදිලා වගේ. උබනම් නියම නපුංසකය. UNP එකටම ගැලපෙනවා.
කෝ බන් අර අහපු දේට උත්තර?
උත්තර නැත්නම් කමක් නැහැ, ආත්මේ මාරු කරන වරෙන් වෙන ප්රොෆයිල් එකකින්.
ඒකෙ තියෙන්නේ අවංක බයි අදහස්ද? ඇයි බං තටමන්නේ? ටොපික් පනින්න දඟලන්නේ? 


2010 අපිත් කිරියේ මරාගත්තා, උඹලා දැන් වගේ අපි මහින්දට සපෝර්ට් කලේ (එහෙම කරපු එක ගැන දුක් වෙන්නේ නෑ, ඒ වෙලාවේ මහින්ට තව පාරක් දෙන්න ඕනි, ෆොන්සේකා හොඳ ජෙනෙරල් කෙනෙක් ඒත් ජනාධිපති කෙනෙක් වෙන්න තව කල් යනවා).
ඒ දවස් වල යුරාජ් ලොක්කා අපි එක්ක මරාගත්තා... ඒත් අපි ඌ එක්ක කුනුහරප කියාගත්තේ නෑ මචං මොකද අපි ඊට කලින් ඉඳන් ඌව අශ්රය කරන්නේ. ඒක නිසා පහුවදා ඌ එක්ක හොදීන් ඉන්න පුලුවන් උනා. මම ඒ අවුරුද්දේ පොර වැඩ කරපු කඩෙන් ලැපකුත් ගත්තා.
උඹේ account එකත් දැන් අවුරුදු 4ක් පරනයිනේ බං.. ඔය ගොබ්බ පින්තූර බයියෝත් හදනවා ටොයියොත් හදනවා... ඕවට කුලප්පු වෙන්න එපා. මෙදා පාර කැමති පක්ශයකට ඡන්දේ දාන්න. යූ.එන්.පී එකට ඡන්ද දානවා කියාල උන්ට බනින්න යන්න එපා.. උන්ට කියපන් කැමැති එකකට දාපන් හැබැයි චොර එවුන්ට මනාප ගහන්න එපා කියපන්....
මෙච්චර කල් උනේ අපිව පිල් බෙදලා මරවාගෙන, හොරු තක්කඩි පාර්ලිමේන්තුවට රින්ගපු එක. අපි බෙදිල මරාගත්තට ටික කාලෙකින් උන් පිල් මාරු කරලත් එක්ක..
ඉසුරු කුනුහරප කියනව දක්කම්යි මෙහෙම.මුනුන් නවපු කල වලට වතුර දන්න යන්න එපා වැඩක් නහ බන්.
![]()

mama nikam oluwa dhamma vithrayi ban. methana uba kiyapu pussk welaa thiyanava. e nisaa mama katha karanne naha. in ehata. therumak naha machn. ubata hamadama mahinda mohakalath hari. ethin ehema aya ekka net ekan katha karala vadak naha. notherum kamata chnde dena ekak hadanna puluvan machn eh kuppa vada okkoma danagena katha karana ayata kiyala vadak naha. mama sadda vahala inne ekayi. anika ubata yaluwo nathiwechcha wedanava godak thiyana bava mama dannava. ekath hethuvak thamyi mama vadiya uvath ekka owa tharka karanna noenne. uba hithan inne ube yaluwo marapu ekava mahinda nathi kala. e nisaa uba mahinda vadiyek wen eka ganath mata puduma naha. kohoma unath ubata pahu kaleka hari threvi/ ethakan kalayata haa samaja athdakimvalata ubava baarayi malli.![]()
2010 අපිත් කිරියේ මරාගත්තා, උඹලා දැන් වගේ අපි මහින්දට සපෝර්ට් කලේ (එහෙම කරපු එක ගැන දුක් වෙන්නේ නෑ, ඒ වෙලාවේ මහින්ට තව පාරක් දෙන්න ඕනි, ෆොන්සේකා හොඳ ජෙනෙරල් කෙනෙක් ඒත් ජනාධිපති කෙනෙක් වෙන්න තව කල් යනවා).
ඒ දවස් වල යුරාජ් ලොක්කා අපි එක්ක මරාගත්තා... ඒත් අපි ඌ එක්ක කුනුහරප කියාගත්තේ නෑ මචං මොකද අපි ඊට කලින් ඉඳන් ඌව අශ්රය කරන්නේ. ඒක නිසා පහුවදා ඌ එක්ක හොදීන් ඉන්න පුලුවන් උනා. මම ඒ අවුරුද්දේ පොර වැඩ කරපු කඩෙන් ලැපකුත් ගත්තා.
උඹේ account එකත් දැන් අවුරුදු 4ක් පරනයිනේ බං.. ඔය ගොබ්බ පින්තූර බයියෝත් හදනවා ටොයියොත් හදනවා... ඕවට කුලප්පු වෙන්න එපා. මෙදා පාර කැමති පක්ශයකට ඡන්දේ දාන්න. යූ.එන්.පී එකට ඡන්ද දානවා කියාල උන්ට බනින්න යන්න එපා.. උන්ට කියපන් කැමැති එකකට දාපන් හැබැයි චොර එවුන්ට මනාප ගහන්න එපා කියපන්....
මෙච්චර කල් උනේ අපිව පිල් බෙදලා මරවාගෙන, හොරු තක්කඩි පාර්ලිමේන්තුවට රින්ගපු එක. අපි බෙදිල මරාගත්තට ටික කාලෙකින් උන් පිල් මාරු කරලත් එක්ක..
