වෙනස ඉල්ලපු අය ඉල්ලපු වෙනස මේකද?

AnGeLHuNteR

Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573735 said:
    :lol::lol::lol::lol:




    තුනයි බන් තිබ්බේ, ඒවා මෙහෙ තියාගන්න පුළුවන් අවුරුද්දයි, ලගදීම ආයේ රට යවනවලු.
    එතකොට ශෝරුම් වලට දැම්මෙ කසනවටද? ඔන්න ඕවා කියපන් කොණ්ඩෙ බැඳපු බයියොන්ට:rofl:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573770 said:
    මේකට ආවට පස්සෙයි මාත් දැනගත්තේ, තවත් Jack_Sparrow ල දෙතුන් දෙනෙක්ම ඔය ඉන්නේ. :lol:

    ඇත්තට උඹ මේ පාර A/L ලියනවද බං? :baffled:
     
    ඇත්තට ඒ කියන්නේ උඹට මේක ට්‍රෝල් පේජ් එකක් කියල අඳුන ගන්න තරම්වත් සාමාන්‍ය දැනීමක් නෑ?:rofl: ඉතින් පුදුමයක් නෑ මහින්දගේ පස්සේ ඇවිදින එකෙත් උඹල වගේ මන්ද මානසිකයෝ තමයි පොරගේ පස්සේ ඇවිදින්නේ කොහොමත් :lol::lol::lol:

    උඹේ උප්පැන්නේ මොනවා තිබ්බත් මානසික වර්ධනය පේනවා දාන පොස්ට් වලින්ම :rofl:

    උඹ ඒක ට්‍රෝල් පේජ් එකක් කියල පිළිගන්නේ නැත්තම් මේක ගැන මොකද කියන්නේ?:lol::lol::lol: මේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද එතකොට අනාතයෝ?

    https://www.facebook.com/sinhalabodunuwa

    අනේ බෝල අනාතයෝ, උබ ඔච්චරටම අනාත උනාද?
    කෝ අර අහපු දේට උත්තර?
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    10492271_859368150767370_4001103365871614455_n.png
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573778 said:
    අනේ බෝල අනාතයෝ, උබ ඔච්චරටම අනාත උනාද?
    කෝ අර අහපු දේට උත්තර?

    එකට කලින් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මාතෘකාව වෙච්ච අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හොයාගන්න එපයි බං :lol::lol::lol:

    කෝ කියපන් ඔකේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද?
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573823 said:
    ගොන්නුන්ට මොන මාකටින්ද :lol:
    හා :P
    මට උඹගෙ මාකටින් කියල දිපන්:P
     
    එකට කලින් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මාතෘකාව වෙච්ච අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හොයාගන්න එපයි බං :lol::lol::lol:

    කෝ කියපන් ඔකේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද?

    අවජාතක හිවල™ උබනේ :lol:
    අවජාතක හිවල™ ට රිදිලා වගේ. උබනම් නියම නපුංසකය. UNP එකටම ගැලපෙනවා. :lol:

    කෝ බන් අර අහපු දේට උත්තර?
    උත්තර නැත්නම් කමක් නැහැ, ආත්මේ මාරු කරන වරෙන් වෙන ප්‍රොෆයිල් එකකින්.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18572654 said:
    අහ් දෙන්නම ඇවිත් ඉන්නේ? :lol::lol::lol::lol:



    PS: Rainbow pro. pic daala ati ne dennama :lol:



    mama nikam oluwa dhamma vithrayi ban. methana uba kiyapu pussk welaa thiyanava. e nisaa mama katha karanne naha. in ehata. therumak naha machn. ubata hamadama mahinda mohakalath hari. ethin ehema aya ekka net ekan katha karala vadak naha. notherum kamata chnde dena ekak hadanna puluvan machn eh kuppa vada okkoma danagena katha karana ayata kiyala vadak naha. mama sadda vahala inne ekayi. anika ubata yaluwo nathiwechcha wedanava godak thiyana bava mama dannava. ekath hethuvak thamyi mama vadiya uvath ekka owa tharka karanna noenne. uba hithan inne ube yaluwo marapu ekava mahinda nathi kala. e nisaa uba mahinda vadiyek wen eka ganath mata puduma naha. kohoma unath ubata pahu kaleka hari threvi/ ethakan kalayata haa samaja athdakimvalata ubava baarayi malli. :)
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    එකට කලින් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මාතෘකාව වෙච්ච අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හොයාගන්න එපයි බං :lol::lol::lol:

    කෝ කියපන් ඔකේ තියෙන්නේ බයියන්ගේ අවංක අදහස්ද?

    ඉසුරු කුනුහරප කියනව දක්කම්යි මෙහෙම. :):) මුනුන් නවපු කල වලට වතුර දන්න යන්න එපා වැඩක් නහ බන්. :)
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573770 said:
    මේකට ආවට පස්සෙයි මාත් දැනගත්තේ, තවත් Jack_Sparrow ල දෙතුන් දෙනෙක්ම ඔය ඉන්නේ. :lol:

    2010 අපිත් කිරියේ මරාගත්තා, උඹලා දැන් වගේ අපි මහින්දට සපෝර්ට් කලේ (එහෙම කරපු එක ගැන දුක් වෙන්නේ නෑ, ඒ වෙලාවේ මහින්ට තව පාරක් දෙන්න ඕනි, ෆොන්සේකා හොඳ ජෙනෙරල් කෙනෙක් ඒත් ජනාධිපති කෙනෙක් වෙන්න තව කල් යනවා).

    ඒ දවස් වල යුරාජ් ලොක්කා අපි එක්ක මරාගත්තා... ඒත් අපි ඌ එක්ක කුනුහරප කියාගත්තේ නෑ මචං මොකද අපි ඊට කලින් ඉඳන් ඌව අශ්‍රය කරන්නේ. ඒක නිසා පහුවදා ඌ එක්ක හොදීන් ඉන්න පුලුවන් උනා. මම ඒ අවුරුද්දේ පොර වැඩ කරපු කඩෙන් ලැපකුත් ගත්තා.

    උඹේ account එකත් දැන් අවුරුදු 4ක් පරනයිනේ බං.. ඔය ගොබ්බ පින්තූර බයියෝත් හදනවා ටොයියොත් හදනවා... ඕවට කුලප්පු වෙන්න එපා. මෙදා පාර කැමති පක්ශයකට ඡන්දේ දාන්න. යූ.එන්.පී එකට ඡන්ද දානවා කියාල උන්ට බනින්න යන්න එපා.. උන්ට කියපන් කැමැති එකකට දාපන් හැබැයි චොර එවුන්ට මනාප ගහන්න එපා කියපන්....

    මෙච්චර කල් උනේ අපිව පිල් බෙදලා මරවාගෙන, හොරු තක්කඩි පාර්ලිමේන්තුවට රින්ගපු එක. අපි බෙදිල මරාගත්තට ටික කාලෙකින් උන් පිල් මාරු කරලත් එක්ක..
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18573869 said:
    අවජාතක හිවල™ උබනේ :lol:
    අවජාතක හිවල™ ට රිදිලා වගේ. උබනම් නියම නපුංසකය. UNP එකටම ගැලපෙනවා. :lol:

    කෝ බන් අර අහපු දේට උත්තර?
    උත්තර නැත්නම් කමක් නැහැ, ආත්මේ මාරු කරන වරෙන් වෙන ප්‍රොෆයිල් එකකින්.

    ඉතින් කියපන්කො සුදෝ ඔය මම දාපු පේජ් එකත් ඔරිජිනල් පේජ් එකක්ද එතකොට :lol: ඒකෙ තියෙන්නේ අවංක බයි අදහස්ද? ඇයි බං තටමන්නේ? ටොපික් පනින්න දඟලන්නේ? :rofl:

    උඹනම් නියම අවජාතක මෝඩයෙක් මහින්දටම ගැලපෙනවා :lol:

    උඹ කරන දේවල් මට කියන්න එපා බං මාස දෙකක් හැංගිලා ඉඳලා දැන් මේ සිද්දියෙන් හෙළුව වහගන්න දඟලන එක උඹේ ස්ටයිල් එකනේ :rofl:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    2010 අපිත් කිරියේ මරාගත්තා, උඹලා දැන් වගේ අපි මහින්දට සපෝර්ට් කලේ (එහෙම කරපු එක ගැන දුක් වෙන්නේ නෑ, ඒ වෙලාවේ මහින්ට තව පාරක් දෙන්න ඕනි, ෆොන්සේකා හොඳ ජෙනෙරල් කෙනෙක් ඒත් ජනාධිපති කෙනෙක් වෙන්න තව කල් යනවා).

    ඒ දවස් වල යුරාජ් ලොක්කා අපි එක්ක මරාගත්තා... ඒත් අපි ඌ එක්ක කුනුහරප කියාගත්තේ නෑ මචං මොකද අපි ඊට කලින් ඉඳන් ඌව අශ්‍රය කරන්නේ. ඒක නිසා පහුවදා ඌ එක්ක හොදීන් ඉන්න පුලුවන් උනා. මම ඒ අවුරුද්දේ පොර වැඩ කරපු කඩෙන් ලැපකුත් ගත්තා.

    උඹේ account එකත් දැන් අවුරුදු 4ක් පරනයිනේ බං.. ඔය ගොබ්බ පින්තූර බයියෝත් හදනවා ටොයියොත් හදනවා... ඕවට කුලප්පු වෙන්න එපා. මෙදා පාර කැමති පක්ශයකට ඡන්දේ දාන්න. යූ.එන්.පී එකට ඡන්ද දානවා කියාල උන්ට බනින්න යන්න එපා.. උන්ට කියපන් කැමැති එකකට දාපන් හැබැයි චොර එවුන්ට මනාප ගහන්න එපා කියපන්....

    මෙච්චර කල් උනේ අපිව පිල් බෙදලා මරවාගෙන, හොරු තක්කඩි පාර්ලිමේන්තුවට රින්ගපු එක. අපි බෙදිල මරාගත්තට ටික කාලෙකින් උන් පිල් මාරු කරලත් එක්ක..

    මරු කියමන මච්න්. මෙයාලා කියන්නෙ මහින්දට විරුද්ද හැම එකාම වෙසිගෙ පුතාලා. මහින්දට සපොට් කරන උන් සුජාත පුතාලා. ඔකට කියන්නෙ රට ගැන කැක්කුම නෙමයි බන්. මහින්ද ගැන කැක්කුම. කතා කරලා වැඩක් නැහැ
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ඉසුරු කුනුහරප කියනව දක්කම්යි මෙහෙම. :):) මුනුන් නවපු කල වලට වතුර දන්න යන්න එපා වැඩක් නහ බන්. :)

    අපෝ නෑ බං ඕවා මුගේම වචන.......මම මේ ඌට අවජාතක වේ@# පුතාල කවුද කියල හඳුනාගන්න උදව් කරනවා :)
     
    mama nikam oluwa dhamma vithrayi ban. methana uba kiyapu pussk welaa thiyanava. e nisaa mama katha karanne naha. in ehata. therumak naha machn. ubata hamadama mahinda mohakalath hari. ethin ehema aya ekka net ekan katha karala vadak naha. notherum kamata chnde dena ekak hadanna puluvan machn eh kuppa vada okkoma danagena katha karana ayata kiyala vadak naha. mama sadda vahala inne ekayi. anika ubata yaluwo nathiwechcha wedanava godak thiyana bava mama dannava. ekath hethuvak thamyi mama vadiya uvath ekka owa tharka karanna noenne. uba hithan inne ube yaluwo marapu ekava mahinda nathi kala. e nisaa uba mahinda vadiyek wen eka ganath mata puduma naha. kohoma unath ubata pahu kaleka hari threvi/ ethakan kalayata haa samaja athdakimvalata ubava baarayi malli. :)

    මහින්දව සුද්ද කරලා වැඩක් නැති නිසයි අයියේ ගියපාර චන්දෙ දුන්නේ නැත්තේ එක පැත්තකටවත්. අනික කරපු සමහර වැඩ ගැන සත පහක පහදිමකුත් නැහැ තමයි. එත් මෙදා පාර මහින්දට දෙනවා කියල හිතුවේ කොටිය රගනවා වැඩි නිසයි.
    JVP එක එක්ක විරුද්ද එයාලගේ මතය සමහර වෙලාවට මගේ මතය නොවෙන නිසා.
    අයිය කිව්වා වගේ මගේ මතය මහින්දගේ ආණ්ඩුවේ මතය එක්ක ගලපෙන්නෙත් නැහැ, එත් අර යුද්දේ නිසා දුකක් දැනිච්ච, අඩපු කොල්ලෙක් විදිහට යුද්දේ ඉවරකරපු එකයි, එකට සම්බන්ද කට්ටියටයි, එදා කකුලෙන් ඇදපු කට්ටිය ගැන තේරෙනවනේ. මෙතන ඉන්න සමහරක් මහින්ද එක්ක තියෙන තරහට හමුදාවේ කොල්ලොන්වත් පෝරකයට යවනකන් ඔහේ ඉන්නවා. එකයි මට තියෙන අවුල.
    කෙතරම් හොද කලත්, දුදුනෝ නොවෙති යහපත් ලු නේ. :no:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    2010 අපිත් කිරියේ මරාගත්තා, උඹලා දැන් වගේ අපි මහින්දට සපෝර්ට් කලේ (එහෙම කරපු එක ගැන දුක් වෙන්නේ නෑ, ඒ වෙලාවේ මහින්ට තව පාරක් දෙන්න ඕනි, ෆොන්සේකා හොඳ ජෙනෙරල් කෙනෙක් ඒත් ජනාධිපති කෙනෙක් වෙන්න තව කල් යනවා).

    ඒ දවස් වල යුරාජ් ලොක්කා අපි එක්ක මරාගත්තා... ඒත් අපි ඌ එක්ක කුනුහරප කියාගත්තේ නෑ මචං මොකද අපි ඊට කලින් ඉඳන් ඌව අශ්‍රය කරන්නේ. ඒක නිසා පහුවදා ඌ එක්ක හොදීන් ඉන්න පුලුවන් උනා. මම ඒ අවුරුද්දේ පොර වැඩ කරපු කඩෙන් ලැපකුත් ගත්තා.

    උඹේ account එකත් දැන් අවුරුදු 4ක් පරනයිනේ බං.. ඔය ගොබ්බ පින්තූර බයියෝත් හදනවා ටොයියොත් හදනවා... ඕවට කුලප්පු වෙන්න එපා. මෙදා පාර කැමති පක්ශයකට ඡන්දේ දාන්න. යූ.එන්.පී එකට ඡන්ද දානවා කියාල උන්ට බනින්න යන්න එපා.. උන්ට කියපන් කැමැති එකකට දාපන් හැබැයි චොර එවුන්ට මනාප ගහන්න එපා කියපන්....

    මෙච්චර කල් උනේ අපිව පිල් බෙදලා මරවාගෙන, හොරු තක්කඩි පාර්ලිමේන්තුවට රින්ගපු එක. අපි බෙදිල මරාගත්තට ටික කාලෙකින් උන් පිල් මාරු කරලත් එක්ක..

    ඔය ට්‍රොල් පේජ් වලට රැවටෙන එවුනුත් ඇති කියල මම හිතුවේ නෑ බං.......බලාගෙන යද්දී සාමාන්‍ය දැනීම වත් නැති උන් ඉන්ටර්නෙට් එකේ ඉන්නවනේ :dull: