වෙසක් අසිරියේ ලොකු ෂර්ට් පාතාලේ...

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    පොකට් පිහියක් තිබ්බනම් එකෙක්ගේ කපල දැම්මම ඔක්කම අවධානය එකට යනවා වලිය ඉවරයි. අනිවාර්යයෙන් පොකට් පිහියක් නකල් එකක් ලංකාවේ පාරේ යනවනම් ඕනේමයි පාතාලේ උන් ඉන්නේ හොස්ස ලගින් මැස්ස යන්න බෑ
    මැරුනොත් මොකද කරන්නේ. මුළු ජීවිත කාලෙම හිර ගෙයක් අස්සේ දුක් විඳින්න වෙයි

    මැද්දට පනින්නේ ඒ කොල්ලගේ කෙල්ලද
    ------ Post added on May 15, 2025 at 1:18 AM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,689
    50,046
    113
    සේදවත්ත
    මැරුනොත් මොකද කරන්නේ. මුළු ජීවිත කාලෙම හිර ගෙයක් අස්සේ දුක් විඳින්න වෙයි

    මැද්දට පනින්නේ ඒ කොල්ලගේ කෙල්ලද
    ------ Post added on May 15, 2025 at 1:18 AM
    ආත්ම ආරක්සාව , අස්සට ගියත් තමන් වෙනුවෙන් සටන් කරලා , අනික මැරිලත් නෑ . ඔය වගේ බුරුත්තක් නෙලනකොට ගුටිකාගෙන මැරෙන එකද , ගේමක් ඉල්ලල හිරේ යන එකද
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ආත්ම ආරක්සාව , අස්සට ගියත් තමන් වෙනුවෙන් සටන් කරලා , අනික මැරිලත් නෑ . ඔය වගේ බුරුත්තක් නෙලනකොට ගුටිකාගෙන මැරෙන එකද , ගේමක් ඉල්ලල හිරේ යන එකද
    මෙතනනම් ආත්මාරක්ෂාවට පිහියෙන් ඇන්නා කියලා ඔප්පු කරන්න පුලුවන් වීඩියෝ තියෙන නිසා. එහෙම නැති තැනක අන්තිමේට අහක ඉන්න අහිංසකයෙකුට පිහියෙන් ඇන්නා කියලා උසාවියකදි තීන්දු වෙන්නත් පුළුන්. එහෙම කී දෙනෙක් ඇතිද මුළු ජීවිත කාලෙම හිරේ ලගින. කැමරා නැති තනක වුනොත් පිහිය තියාගෙන හිටියෙම අනින්න බලන් කියලා ලෝයර්ස්ලා ඔප්පු කරන්න පුළුවන්. මැරෙනවාට වඩා හිරේ යන එක හොඳයි කියලා උඹ කිව්වට ලංකාවේ හිර ගෙවල් වල ඉන්නවා කියන එක ඔය කියන තරම් හොඳක් නෑ.ගියාට පස්සේ හිතෙයි මැරුණානම් හොඳයි කියලා
     
    • Like
    Reactions: lilman

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    ඔහොම වලියක් යන තැනක පල්සර් එකෙන් ගිහින් ගන්න ගැම්ම නිකන් SF ලා බීච් එකේ WRX එකෙන් යනවා වගේ තමා.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,689
    50,046
    113
    සේදවත්ත
    මෙතනනම් ආත්මාරක්ෂාවට පිහියෙන් ඇන්නා කියලා ඔප්පු කරන්න පුලුවන් වීඩියෝ තියෙන නිසා. එහෙම නැති තැනක අන්තිමේට අහක ඉන්න අහිංසකයෙකුට පිහියෙන් ඇන්නා කියලා උසාවියකදි තීන්දු වෙන්නත් පුළුන්. එහෙම කී දෙනෙක් ඇතිද මුළු ජීවිත කාලෙම හිරේ ලගින. කැමරා නැති තනක වුනොත් පිහිය තියාගෙන හිටියෙම අනින්න බලන් කියලා ලෝයර්ස්ලා ඔප්පු කරන්න පුළුවන්. මැරෙනවාට වඩා හිරේ යන එක හොඳයි කියලා උඹ කිව්වට ලංකාවේ හිර ගෙවල් වල ඉන්නවා කියන එක ඔය කියන තරම් හොඳක් නෑ.ගියාට පස්සේ හිතෙයි මැරුණානම් හොඳයි කියලා
    ඇච්චෝ බැච්චෝ නෙමෙයි උසාවි වල ඉන්නේ ගමේ යනවා වගේ තීන්දු දෙන්න.මේ වගේ සිද්දියක් උනාම ඇසින් දුටු සාක්ශිම ඇති. 10 විතර සම්බන්ද සිද්ධියක දෙන්නෙක් පහර කාල . අනික හොද ලෝයර් කෙනෙක් ඉන්න ඕනේ එකයි නඩුව දිනන්න ඇයි පිහියක් තියන් හිටියේ කියන එක ඔප්පු කරන්න. එතකොට පෙර වැරදි , අවස්ථානුකුල ස‍‍‍‍‍ංසිද්දිය මේ සියල්ල බලන දීර්ඝ නඩු විභාගයකින් පස්සෙ තීන්දු දෙන්නෙ.
     
    Last edited:

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy


    මේ වගේ උන් වාහනේකට හරි යට වෙලා චප්ප වෙලා යන්න ඕන.

    Me wage situation ekakadi shape wena eka thama hodama. Passe return eka dena eka wenama kathawak. Mokada eka helmet shot ekai iwarai. Boxing danna kenek nam me shot eka avoid karanna hari puluwan movements walin. Eth gang ekak set unahama kohomath amarui real life Situation ekakdi. Methana inna dennekta hari hoda fight ekak denna skill hadaganna naththam thamange lamainta hari self defense practice karanawanma oni. Boxing, BJJ, wrestling and muai thai or krav maga. Mokada 2000 n passe inna samahara un amu pisso drugs use karala inna nisa.
     

    Thushara buddhika

    Active member
  • Aug 30, 2006
    245
    221
    43
    අත්දැකීම් අඩුකම තමා. ඔය සිගිති පාතාල කාරයෝන්ට සයිකෝ මැරයෝ හරියට සෙට් වෙයි හිරේ ගියාම. අරු hospital ඉන්නකන් මුන් ටික remand. ඉන්පස්සේ කරබාගෙන එනවා පොලිස් බස් එකේ බබා වගේ. නඩුකාරය මුන්ව 'ඇප නෑ ඊලග නඩුවාරේ එනකන් පල ඇතුලට' කිව්වම ෆුකවල් බෝක්කු කටවල් කරන් එන්නේ ඊලග පාර. අරුට health issue එකක් ආවොත් අච්චු. අච්චු උනාම නියමයි ඔය පොඩි උන්ට පෝලින් දාද්දි පොදු බඩුවක් වගේ.
    මේ සෙට් එකට ඒ ඉරනම අත්වේවා.............
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    ඇත්තටම 2000න් පස්සේ උන් මෙච්චර ඇග්‍රසිව් උනේ කොහොමද බන්
    අපේ කාලේ (මම කියන්නේ 80 - 90) අතින් පයින්නේ බන් ගැහුවේ
    හෙට්මට් අතේ තියන් හිටියත් අනිත් අතින් ගැහුවා මිසක් හෙට්මට් ඉස්සුවේ නෑනේ
    මරන හෝ තුවාල කරන අදහස් නෑ කෙන්තිය පිට කර ගන්නවා විතරයිනේ
    මේ ෆුල්පේස් පට්ට බරයිනේ බන්. නිකන් වැදුනත් ඔළුව මඤ්ඤං වෙනවා.
    එහෙව් එකේ ඩම දාලා ගහද්දි හිස් කබල් ඉතුරු වෙයිද බන්
    දකින කරන දෙවල් නෙ බන් .උන් තෙරෙන වයස වෙද්දි සොෂල් මීඩියාස් සාමාන්‍ය දෙවල් .බලන්නෙම අර දෙමළ තෙලුඟු කසිකබල් ෆිල්ම් ,
    හොලිවුඩ් ෆිල්ම් වලත් ගොඩක් තියෙන්නෙ ඇග්‍රසිව් දෙවල් ,ඉන්ටර්නෙට් සොෂල් මීඩියාස් සාමාන්‍ය දෙවල් නිසා ඔව්වායෙන් මුන් දකින කරන දෙවල් වලත් ප්‍රතිඵල තියෙනව.

    අපෙ කාලෙ බයිසිකල් හැමොන්ටම නැහැ නෙ ,බයික් එකක් ගන්න එකත් ලොකු දෙයක් .
    අපෙ උන්ගෙන් ඉස්කොලෙන් අවුට් වෙච්ච ගමන් බයික් තිබ්බෙ මගෙ යාළුවන්ගෙන් දෙන්නෙක්ට විතරයි ,එකත් සල්ලි වලට ගත්තෙ එකෙක් විතරයි අනිකට ගෙදර තිබ්බ බයික් එක ,

    ගොඩක් එවුන් බයික් ගත්තෙ ජොබ් ගියාට පස්සෙ රැකියාවෙ පහසුවට.
    අද කාලෙ ඉස්කොලෙ අවුට් වෙච්ච ගමන් බයික් ,බයිසිකල් සාමන්‍ය දෙවල් .
    ගෙදරන් අරන් දෙනව .