Mata mage rata gana kalakirimak naha ubata ehema ekak thinawa nam lankawen palayan lankawa hama athinma sundara ratak.habai mata ada rate thina thathwaya gana nam uparima kala kirimak thinawa
eth අහවල් එක කරන්න නීති වැඩි කම නිසා ප්රුංචි එකෙක්ටවත් පාරේ යන්න විදියක් නෑ..
ekata nithi wadi naha onama 16+ wadi kenekuta wiwasthawenma aythiya dila thinawa .hotel room walata yanna nam 18+ 18ta adu unoth hotel aythi karaya thamai warada karu.eth policiya boru nithi pennala minissunta sex karanna denne naha asahana karayo wadi wenawa .18+ ekekuta wath nidahase blue film ekak balanna naha mewa ithi lankawe witharai mehema nithi loweth na
lankawe badapu nathi un dennekuta nidahase sex karannath na dan lankawa arabi ratak neme raja kaleth nidahase sex kara ganna thibuna ratak dan ekath na ithin rate hama thanama asahana karayo aetthata kalakirimak thinne ada ratata wela thina de gana
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1383768