රටටම ඇදිලා තියෙන ස්වීප් එකේ හැටියට ආයෙත් අලුතෙන් වෙන වෙනම වියදම් කරලා ස්වීප් ගන්න එක අපරාදේ
Na ban methana ita wada awulak thiyenawaCorona adu wela, loke supply chain issue sort out welaa, Ape tourism side eka 2019 ta kalin wagee awama, aiyth normal wenawaa
eka wenna thawa 5+ years wath yanawa me yana widiyata. Aniwa USD ennama ona, eka nathuwa nam baa
mekane bung. oka ithin eka para wenase karanna baa ne. apita thama sure karanna ba next election ekan JVP Government ekake ewi kiyalaNa ban methana ita wada awulak thiyenawa
Coronama nemeyi case eka
No action , thamange hithawathunta hamaba karanna
chance eka dila balan innawa palakayo
USD enawa kalu kade haraha me gobba kabbata baha dollar ekata pawenna arinna allagena inna nisa ewana eunuth ewanne aduwen.Corona adu wela, loke supply chain issue sort out welaa, Ape tourism side eka 2019 ta kalin wagee awama, aiyth normal wenawaa
eka wenna thawa 5+ years wath yanawa me yana widiyata. Aniwa USD ennama ona, eka nathuwa nam baa
Looking for a wife these daysgo to mother land
lol
In ek everyone know you are already marriedLooking for a wife these days
said no wife, no kids, so no painLooking for a wife these days
Mama nodani mulu lowama daniIn ek everyone know you are already married
I mean no kids not wifesaid no wife, no kids, so no pain
Isn't it? Lol
Mama nam ekaga wenne naha (mama me kiyanne JVP government ekak gana nemeyi)mekane bung. oka ithin eka para wenase karanna baa ne. apita thama sure karanna ba next election ekan JVP Government ekake ewi kiyala
eka nisaa mama dakinne back to normal enna nam aniwa 2019 ta kalin thibaa income source enna ona mulin. ita passe thama aluthin karana deyak ithin
or just only for f#ck using birth controllers
I mean no kids not wife
------ Post added on Mar 6, 2022 at 4:54 PM
Be ban not clean now unlike those daysor just only for f#ck using birth controllers
go to spa better idea I guess
lol
But think twice wife is so expensive for life timeBe ban not clean now unlike those days
mama kiyanne bung aiyth 2019 ta kalin wage ganakata enna ape danta watila thiyana dewal mulin goda enna ona kiyala. a wagema enawa kiyala kiyanne naa. Apita USD awa main source ekake ne Tourism, eka goda daganna ona hondatama.Mama nam ekaga wenne naha (mama me kiyanne JVP government ekak gana nemeyi)
The market will never return to how it was back then. E wagema default unoth ayeth methanin enna
lesi naha . 2009 ,2000 api goda awe IMF help eken, nathiwa Bangaladesh ekka athamaru karagena nemeyi.
Me widiyata giyoth default wenawa ban . Ita passe ayeth Market eke trust eka ganna lesi naha. Greece kiyanne $40,000 wage eka pudgala adayamak thiyena ratak. namuth dan awurudu 10k withara unta goda emak naha. Same Lebanon .


HmmmBut think twice wife is so expensive for life time
than spa bitch. lol