ශ්‍රී ලංකාව මේ යන විදිහට තව කොච්චර කල් මෙහෙම ඇදගෙන යයිද ?

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Corona adu wela, loke supply chain issue sort out welaa, Ape tourism side eka 2019 ta kalin wagee awama, aiyth normal wenawaa

    eka wenna thawa 5+ years wath yanawa me yana widiyata. Aniwa USD ennama ona, eka nathuwa nam baa
    Na ban methana ita wada awulak thiyenawa
    Coronama nemeyi case eka
    No action , thamange hithawathunta hamaba karanna
    chance eka dila balan innawa palakayo
     
    • Like
    Reactions: Dr Sue and NRTG

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Na ban methana ita wada awulak thiyenawa
    Coronama nemeyi case eka
    No action , thamange hithawathunta hamaba karanna
    chance eka dila balan innawa palakayo
    mekane bung. oka ithin eka para wenase karanna baa ne. apita thama sure karanna ba next election ekan JVP Government ekake ewi kiyala

    eka nisaa mama dakinne back to normal enna nam aniwa 2019 ta kalin thibaa income source enna ona mulin. ita passe thama aluthin karana deyak ithin
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    Corona adu wela, loke supply chain issue sort out welaa, Ape tourism side eka 2019 ta kalin wagee awama, aiyth normal wenawaa

    eka wenna thawa 5+ years wath yanawa me yana widiyata. Aniwa USD ennama ona, eka nathuwa nam baa
    USD enawa kalu kade haraha me gobba kabbata baha dollar ekata pawenna arinna allagena inna nisa ewana eunuth ewanne aduwen.
    aduwen gewaddi mana payannatada ewanne? sadaranaine ehema hithana eka. munta ona ratata kelawannane ekane control karanna yanne usd eka.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    mekane bung. oka ithin eka para wenase karanna baa ne. apita thama sure karanna ba next election ekan JVP Government ekake ewi kiyala

    eka nisaa mama dakinne back to normal enna nam aniwa 2019 ta kalin thibaa income source enna ona mulin. ita passe thama aluthin karana deyak ithin
    Mama nam ekaga wenne naha (mama me kiyanne JVP government ekak gana nemeyi)
    The market will never return to how it was back then. E wagema default unoth ayeth methanin enna
    lesi naha . 2009 ,2000 api goda awe IMF help eken, nathiwa Bangaladesh ekka athamaru karagena nemeyi.

    Me widiyata giyoth default wenawa ban . Ita passe ayeth Market eke trust eka ganna lesi naha. Greece kiyanne $40,000 wage eka pudgala adayamak thiyena ratak. namuth dan awurudu 10k withara unta goda emak naha. Same Lebanon .
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Mama nam ekaga wenne naha (mama me kiyanne JVP government ekak gana nemeyi)
    The market will never return to how it was back then. E wagema default unoth ayeth methanin enna
    lesi naha . 2009 ,2000 api goda awe IMF help eken, nathiwa Bangaladesh ekka athamaru karagena nemeyi.

    Me widiyata giyoth default wenawa ban . Ita passe ayeth Market eke trust eka ganna lesi naha. Greece kiyanne $40,000 wage eka pudgala adayamak thiyena ratak. namuth dan awurudu 10k withara unta goda emak naha. Same Lebanon .
    mama kiyanne bung aiyth 2019 ta kalin wage ganakata enna ape danta watila thiyana dewal mulin goda enna ona kiyala. a wagema enawa kiyala kiyanne naa. Apita USD awa main source ekake ne Tourism, eka goda daganna ona hondatama.

    Thawa export based economy ekake ona

    habaiyi oya kiyanawa wage ape dan wela thiyana case ekka kelama wela thiyanne. Lesi na ithin :baffled::baffled:
     
    • Sad
    Reactions: sakuntha1996

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ඇමරිකාවෙ ශෙඩ් එකක තෙල් ගගහ උන්න එකෙක් ව මුදල් ඇමති කරල වෙන මොනව බලාපොරොත්තු වෙන්න ද බං
    මිනිස්සුන්ට තෙල් නැති එකයි , ලයිට් කපන එකයි ප්‍රශ්නයක් වගේ තේරුනාට ඇත්ත ප්‍රශ්නෙ කාලකන්නි රාජපක්ශල දිග කාලයක් තිස්සෙ කරපු විනාසෙ කියල තේරෙන්නෙ නෑ
    ඒකයි තාම ටටා කියන්නෙ යද්දි. සැලුට් ගහන්නෙ