Okunta man youtube fales news ekak report kara, youtube eken galawanne නැති නිසා.
ee ITSSL needa?ඔය අර තනි මනුස්සයෙක් සභාපති, ලේකම්, භාණ්ඩාගාරික වෙලා ඉන්න එක නේද?

ශ්රී ලංකා පරිගණක හදිසි ප්රතිචාර සංසදයට ඇයි පරිගණක ක්ෂේස්ත්රයේ ඉන්න අය බනින්නේ. මෙයාල ඇත්තටම කවුද . රජ්යමට්ටමෙන් පිළිගැනීමක් තියන සංසධයක් ද?
ඒක නම් දන්නෙ නෑ. එලකිරි එක නම් ප්රතිචාර දක්වනවා සූටුස් ගාලශ්රී ලංකා පරිගණක හදිසි ප්රතිචාර සංසදයට ඇයි පරිගණක ක්ෂේස්ත්රයේ ඉන්න අය බනින්නේ. මෙයාල ඇත්තටම කවුද . රජ්යමට්ටමෙන් පිළිගැනීමක් තියන සංසධයක් ද?
balapanko A site eke hati witharak.podi ekek hadala wage

kiriyata dammanam mage kiyala channel eka pitinma galawaganna puluwanOkunta man youtube fales news ekak report kara, youtube eken galawanne නැති නිසා.
Mun email ekak ewanawa apahu apita youtube ekata video eka report karana link eka daala meken report karaganna kiyala.
Eka api karala wadak naane ung ewwa take down karanna epei. Api karala bari hinda unta yawanne.
Melo wadak nathi magulak oka
Sira bn fb fake report kalath oyatikamai un karanneOkunta man youtube fales news ekak report kara, youtube eken galawanne නැති නිසා.
Mun email ekak ewanawa apahu apita youtube ekata video eka report karana link eka daala meken report karaganna kiyala.
Eka api karala wadak naane ung ewwa take down karanna epei. Api karala bari hinda unta yawanne.
Melo wadak nathi magulak oka
ඔය අර තනි මනුස්සයෙක් සභාපති, ලේකම්, භාණ්ඩාගාරික වෙලා ඉන්න එක නේද?
ලංකා ඌරු මස් කන්නන්ගේ සංසදයේ ඔයිට වැඩිය සාමාජිකයෝ ඉන්නවා.
oya ubala kiyanne vena sangamayak bn meka nemeසුපිරි ඩයල් එකක් ඔකේ ඉන්නේ. ආතල් තමයි. මම නං මිනිහට හෙන ලැයික් ඈ.

ඔව් ඕක තමයි මම කිවේ. පොරගේ නම අමතක් උනා.ee ITSSL needa?
Kuruwitage Mattew kiyala dial ekk witrak inna ekaneh![]()
