ස්ටැමිනා පාවිච්චි කරපු අය අදහස් දක්වන්න...

supun_sg

Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,294
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    mala jarawa ganna epa ban. gannawanam hari haman condom ekak ganin mokuth chemical arawa mewa nathi. poddak owage risk warning ekak kiyawala balapanko kalakirenawa. Naturally delay karanna igenaganin nathnam muscle memory hadenawa ubata kalin yanna.. ethakota owa nathuwa karagannama bari wei. mala jarawa use karala oka akale halaganna epa.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    කියුපිඩ් එක තමා ප්‍රසිද්ද කියුපිඩ් 50 ඇති උබට කියුපිඩ් 100දෙන්නෙ 45 පැන්නට පස්සෙ.
    Profile pic එක බලලා උපදෙස් දියන්. මූට 200mg වත් ඕනෙවෙයි පෙනුමෙ හැටියට
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ඩිලේ වෙනවා :P


    images

    ------ Post added on Aug 1, 2021 at 2:26 PM
    oke giyoth delay thamai. Bicycle ekath yanawa oita wada wegen.
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    යෙප්, ඩිලේ වෙනවා

    වැඩක් නෑ ඉතින්, උබ වෙනයි ගෑනි වෙනයි පයිය වෙනයි වගේ.

    බඩුවක් නෙවෙ නන්, පැය ගනන් කෙලින්න නෙවෙ නන්, නැචුරල් මෙතඩ් එකක් බලපන්. එහෙමත් තියනවා. Google
    ගොඨක් උන් නිතරම වැලබලලා ඉක්මනට හොලවලා බඩු යන්න හන්දා තමයි ඔය ප්‍රශ්න
    වැලක් බලද්දි උනත් නවත්ත නවත්ත ස්ලෝ කරලා පැය බාගයක් විතර ගහන්න පුරුදු උනානම් ටයිමින් හැදෙනවා
     

    Feedback.

    Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    use karapu jarama condom ekak
    amuthu rubber gadak enne appiriyai
    lifestyle eka thwa durex eka use krala tynwa ewa maru
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    b.tharindar

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    625
    1,123
    93
    ඩිලේ වෙනව කියන්නෙ ආයේ වැඩේ කරනකොට මල්ලි මගේ නෙවෙයි වගේ තේරෙන්නේ. උන්නද මලාද හොයාගන්න බෑ 😐 😐 😐
     
    • Haha
    Reactions: MihiCherub

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    ඩියුරෙක්ස් එක ගන්න ටිකක් අමාරුයි නම් ඊට පහල මම ට්‍රයි කරපු හොදම එක තමා moods කියන්නෙ. ඒකෙ allnight එකෙන් ඉතිං stamina එකෙන් වෙන ඩිලේ එක එනව. හැබැයි stamina එකට වඩා හොද ෆීලිංග් එකක් එක්ක. මුන්ගෙ use කරන latex rubber එක හොදයි අනික් අඩු ගනන් ඒදට සාපේක්ෂව.
     
    • Like
    Reactions: sami_boy

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    ලංකාවේ කෝච්චි වගේ තමයි ඉතිං.ගැස්සී ගැස්සී පැද්දී පැද්දී යනකොට පරක්කු වෙනෝ. :P
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    ඩියුරෙක්ස් එක ගන්න ටිකක් අමාරුයි නම් ඊට පහල මම ට්‍රයි කරපු හොදම එක තමා moods කියන්නෙ. ඒකෙ allnight එකෙන් ඉතිං stamina එකෙන් වෙන ඩිලේ එක එනව. හැබැයි stamina එකට වඩා හොද ෆීලිංග් එකක් එක්ක. මුන්ගෙ use කරන latex rubber එක හොදයි අනික් අඩු ගනන් ඒදට සාපේක්ෂව.
    durex ඉරෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: spunkyisii

    Ragna_SL

    Well-known member
  • Sep 6, 2020
    4,334
    15,242
    113
    Valhalla
    ඩිලේ වෙනවා :P


    images

    ------ Post added on Aug 1, 2021 at 2:26 PM
    ah haaaa.. @Solo Rider mn kiuwe boruda....
    @hodakolla mu ude hawasa ath tractor pedala pedala reta baawa naawana eka karanne.
    ubala mechchra kal misunderstand kran idala tynne mu bawana karanawa kiyala.
    say it again "baawa naawanawaa"

    ps- e indrajith owunta labaadun wishwaasayai :nerd:
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    ah haaaa.. @Solo Rider mn kiuwe boruda....
    mu ude hawasa ath tractor pedala pedala reta baawa naawana eka karanne.
    ubala mechchra kal misunderstand kran idala tynne mu bawana karanawa kiyala.
    say it again "baawa naawanawaa"

    ps- e indrajith owunta labaadun wishwaasayai :nerd:
    මූ කිවුවෙ මන්ද hodakolla ද කොම්පියුස් උනා :baffled: :baffled: :dull:
     
    • Wow
    Reactions: Ragna_SL

    Mandalorian

    Well-known member
  • Mar 26, 2020
    2,847
    6,447
    113
    Mandalore
    ado ubata newe.. kudu chamindya gena kiuwe (previously known as "hodakolla")
    ඕකාට එක එක ඒවා කියන්නෙපා. උගේ සෙට් එක දම්මලා රත්නපුරේට ඇවිල්ලා උකවයි ඈහ්.. :dull:

    @පුරවැසියා ට වෙච්ච දේ දැක්කනේ.මූට ආතල් දීපු වොයිස් රෙකෝඩින් එක මේකෙ දැම්මා විතරයි, ඌව හොයන්නත් නෑ දැන් :(
     
    • Haha
    Reactions: Ashan052

    Albert Appuhami

    Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    ඩියුරෙක්ස් එක ගන්න ටිකක් අමාරුයි නම් ඊට පහල මම ට්‍රයි කරපු හොදම එක තමා moods කියන්නෙ. ඒකෙ allnight එකෙන් ඉතිං stamina එකෙන් වෙන ඩිලේ එක එනව. හැබැයි stamina එකට වඩා හොද ෆීලිංග් එකක් එක්ක. මුන්ගෙ use කරන latex rubber එක හොදයි අනික් අඩු ගනන් ඒදට සාපේක්ෂව.
    තෑන්ක්ස්