සැමන් ටින් මාලු market එකෙන් අයින් කරලද ?
අද Food City එකට ගියාම සැමන් නෑ කිව්වා.
සැමන් වලට කලින් මොකක් හරි කේස් එකක් ගියා වගේ මතකයි.
සැමන් ටින් මාලු market එකෙන් අයින් කරලද මචන් ?
අද Food City එකට ගියාම සැමන් නෑ කිව්වා.
සැමන් වලට කලින් මොකක් හරි කේස් එකක් ගියා වගේ මතකයි.
සැමන් ටින් මාලු market එකෙන් අයින් කරලද මචන් ?





