@Kalegana බොට මෙහෙ යන්න තිබ්බේ. බොන බොන පාරට ඇඩුවත් අඩන්නේ පෙරේරා, පිරිස්ලා, ප්රනාන්දුලා, සිල්වලා එක්කනේ 

රට වටේ මුහුද තියන් හරි හමන් නැවක් වත් තිබිල නෑ. ආපු හැම එකාම ගෑනුන්ට පුකෙත් ඇරල ගිහිල්ල තියෙන්නෙ හැබැයි පම්පෝරිය නන් තියෙනව.සිංහලු ඔච්චර කෙරුමෝනම් පරංගින්ව එලවලා රට එක්සේසත් කරගන්න තිබුනනේ. ඇයි ලන්දේසින්ට එන්න දුන්නේ?
මෙයා තමයි දන්නේ @NaiRobiකෙන්යාවෙ කලු ගෑනු එක්ක සෙක්ස් කරලා තියෙනවද? ලේසියෙන් ටෝක් වෙනවද ?
උඹට depression දLatin america ratakata yanna asai
Giyapu un nadda
ස්කොට් උන් තමයි තේ වතු එහෙමත් හැදුවේ...England එවුන් සෝමාරි කපටියෝ..... Scotland එවුන් තමයි යුධ කරලා England එවුන්ට කොලනි හදලා දුන්නේ
සිංහළු වෙන එකෙක්ට අරින්න සෙට් උනාට තමන්ගේ එකෙක් ගොඩ දාන්න එකතු වෙන්නේ නෑ...සිංහලු ඔච්චර කෙරුමෝනම් පරංගින්ව එලවලා රට එක්සේසත් කරගන්න තිබුනනේ. ඇයි ලන්දේසින්ට එන්න දුන්නේ?
oya patis rolls wage kama origin wela tiyenne ehe wageMona wage kama da machan?
එකාට එකා නැති උනාම ඒව කරන්න බෑ.සිංහලු ඔච්චර කෙරුමෝනම් පරංගින්ව එලවලා රට එක්සේසත් කරගන්න තිබුනනේ. ඇයි ලන්දේසින්ට එන්න දුන්නේ?
Hammo bn anna ratawal, ehe hitiyo hukalama marenwLatin america ratakata yanna asai
Giyapu un nadda
Aasai bn...Hammo bn anna ratawal, ehe hitiyo hukalama marenw![]()
සිංහලු ඔච්චර කෙරුමෝනම් පරංගින්ව එලවලා රට එක්සේසත් කරගන්න තිබුනනේ. ඇයි ලන්දේසින්ට එන්න දුන්නේ?
@tilvin-silvaEhe mehe ayage godak relations la innawa. Grand father la ehema ( silva , Fernando la)
Sak, danagena hitiye nahane. Aparade dannava nam paninava. Ai oka prasidda vela thibbe natte?ඉතාලියට සාපේක්ෂව අඩු පඩියක් තියෙන්නේ,
හැබැයි ඉතාලියට වැඩිය නම් ගොඩක් හොඳයි ලු බං...
ගිය අවුරුද්දේ වෙනකං අනවසරයෙන් රටට ඇතුල් වෙච්ච අයට ටැක්ස් ෆයිල් නම්බර් එකක් අරගෙන සෙටල් වෙන්න චාන්ස් එකක් තිබ්බා දැන් නම් එක නාවත්තාලා..