ඔය වගේ වැඩ වලට අම්මව යවන්න එපා පුතෙ තොගෙ බිජ්ජ කොටයි නම් අපි වගෙ හොද යාලුවෙක්ට කියන්න තිබුනනෙ දැන් ඔතන යන්නෙ අප්ප සින් එකක්
උඹ කපුකම් කරනවා කියලා දන්නවා නම් උඹව කොහොමත් සෙට් කරන්නේ නෑ බං.

ඔය වගේ වැඩ වලට අම්මව යවන්න එපා පුතෙ තොගෙ බිජ්ජ කොටයි නම් අපි වගෙ හොද යාලුවෙක්ට කියන්න තිබුනනෙ දැන් ඔතන යන්නෙ අප්ප සින් එකක්

mee job ekak nathiwa amma thattha ge salli walin kaala beela gedar nikan inna bariwata 2.50 thread eweun form karanna epa ban.ane ammapa mun me gahana boru wishwaasa karannath MOADAYo thawama innawane.Mole kiyala deyak thyenawa kiyalawath mathaka naha mee wage Gon Jokes piliganna eweunta.
![]()




FB eke, eka eka group hadan..unge page ekata like daganna monawa hari ewa hada hada share karanwa..godak ewa boru bila witharai..

උඹ කපුකම් කරනවා කියලා දන්නවා නම් උඹව කොහොමත් සෙට් කරන්නේ නෑ බං.![]()
ලොකුම බොරුව කිව්වෙ ගෑනු දුෂණය කරන හැටි ගැනයි මිනීමරන හැටි ගැනයි පොතක් ගහපු කුපාඩිය
අනේ මන්දා බං, කතා කරලා වැඩක් නෑ..
දැන් ටිකෙන් ටික කාට කාටත් තේරුම් යනවා මේ කතාව බොරු කියලා. .
ඒත් බං මුං පිළිගත්තාත් මේක බොරුවක් කියලා ඒ දේ කට ඇරලා කියන්න මැලි වෙනවා නේ බං ..
එකයි මෙතන ප්රශ්නයක් වේලා තියෙන්නේ..
අනික මේ කතාව බොරු කියලා දන්න හින්දායි.. වෙනත් කරුණු කාරණා ඉස්මතු කරලා මෙතන බයිලා නටන්නේ..
අනේ මන්දා බං මුංගේ මානසිකත්වය කවදා හොද වෙයි ද කියලා..![]()
කපුකම්නම් දන්නේ නැහැ පුක්කම්නම් දන්නව දාන්න බඩුවලට ලොකුම බොරුව කිව්වෙ ගෑනු දුෂණය කරන හැටි ගැනයි මිනීමරන හැටි ගැනයි පොතක් ගහපු කුපාඩිය


අනේ මන්දා බං, කතා කරලා වැඩක් නෑ..
දැන් ටිකෙන් ටික කාට කාටත් තේරුම් යනවා මේ කතාව බොරු කියලා. .
ඒත් බං මුං පිළිගත්තාත් මේක බොරුවක් කියලා ඒ දේ කට ඇරලා කියන්න මැලි වෙනවා නේ බං ..
එකයි මෙතන ප්රශ්නයක් වේලා තියෙන්නේ..
අනික මේ කතාව බොරු කියලා දන්න හින්දායි.. වෙනත් කරුණු කාරණා ඉස්මතු කරලා මෙතන බයිලා නටන්නේ..
අනේ මන්දා බං මුංගේ මානසිකත්වය කවදා හොද වෙයි ද කියලා..![]()

sahathika attha..methana prashne aagamak sambandawa newei.methana prashne .. " mehema poster ekak aawoth eeka hari hoo waradhy,api eeka hari kiyala witharayi piliganna oone" kiyana sampradaaye inna set ekak innawa. untath dannawa meeka moada kathawak kiyala ..eeth monawa karannada pawata pin denan bahane ban.

boruwak wage thma![]()

sahathika attha..methana prashne aagamak sambandawa newei.methana prashne .. " mehema poster ekak aawoth eeka hari hoo waradhy,api eeka hari kiyala witharayi piliganna oone" kiyana sampradaaye inna set ekak innawa. untath dannawa meeka moada kathawak kiyala ..eeth monawa karannada pawata pin denan bahane ban.
![]()


අනිවාර්යෙන් ම බං ...
ඒත් ඉතින් ඒ වගේ හිතන පතන එවුන්ගේ ආකල්ප වෙනස් කරන්නත් වෙන හින්දායි..
පොඩ්ඩක් තේරුම් කරලා දෙන්න මේ උත්සහ කරන්නේ..![]()

jathin athra samagiya nathiwenawa eka withrayi ban wenne.FB eke, eka eka group hadan..unge page ekata like daganna monawa hari ewa hada hada share karanwa..godak ewa boru bila witharai..
ලොකුම බොරුව කිව්වෙ ගෑනු දුෂණය කරන හැටි ගැනයි මිනීමරන හැටි ගැනයි පොතක් ගහපු කුපාඩිය
ehema un therum gaththoth loku deyak.![]()

අනේ මන්දා බං, තේරුම් ගන්න කොටසක් ඉන්නවා බං මේ සමාජයේ ඕන තරම්..
ඒත් එකෙක් දෙන්නෙක් තමයි කාඩ්බෝඩ් විරයෝ වෙන්න හදන්නේ..
ඒ වගේ එවුන්ව තමයි කියලාවත් හදාගන්න බැරි...![]()


එහෙනම් මම සේෆ්coollifestyle4u බොරළුගොඩ ID එකෙන් දැන් වරෙන් ඇවිල්ලා උබේ බයිලා වලට ඔළුව වනපන්![]()
