සිගරට් බීම අත්හෑර ගන්නේ කොහොමද ?????????????????????????????????????????????

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    machan mamat ciga biwwa issara habai oka nawatha ganna baha kiyanne sampoorna boruwak hituwot thamanta karana bari deyak na.. mama bonne na kiyala mama hitha gatha adatat bonne na ma thamai
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    apple midi ehema palathuru genalla thiya ganin
    bonna hithenakota ehema karapan


    mata thibba hema thisse kema kanna hithena ledak
    palathuru lot ekak genath thiyan kaala yanthan adu kara gaththe:D
     

    deepalsamantha

    Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    මචන් මමත් බොනවා..ඒත් මම අද නැවැත්තුවා..ඇත්තටම කියනවනම් ඒකට හේතුව එලකිරි

    එක...http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1086624

    හරි ලේසියි..මම කියන්නම් මම නවත්තපු විදිහ..ඊයෙ එලකිරි එකේ තිබුන පෝස්ට් එක දැක්කම ඇත්තටම මට කලකිරුනා..මොකද මට දැනුනා මගේ මූණ ඉස්සරට වඩා වෙනස් වෙනවා කියල..ගොඩක් අය අහනව මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියල..ඒත් මම වෙනසකට කියල කරන්නෙ වෙනදට වඩා වැඩිපුර සිගරට් බොන එක විතරයි..ඒ වගේමයි සිගරට් බොනකොට මම කන කෑම ප්‍රමාණය අඩුයි කියල මට දැනිල තියෙනවා..ඒ කියන්නෙ කන්න බඩගිනි වුනත් ගොඩක් කන්න බැහැ..මේ හැමදෙම නිසා මම තීරණය කලා මේක නවත්වන්න...මම කලේ මෙහෙමයි..ඊයෙ මම වෙනදට වඩා ගොඩක් සිගරට් බිව්වා.ඔල්ව රිදෙනකන්ම ඒක එපා වෙනකන්ම බිව්වා. සාමාන්‍යෙයන් මම උදේට නැගිට්ට ගමන්
    කරන්නෙ මගේ කොම්පුටර් එක ඕන් කරන එක..මම උඩින් දාලා තියෙන පෝසට් එක ස්ටාර්ට් අප් දැම්මා..මට ඒක උදෙම මතක් වෙනවා..ඒත් එක්කම මට මතක් වුනා මම ඊයෙ සිගරට් ගොඩක් බීල දැනුන අපහසුව.ඊට පස්සෙ මම දන්න අදුරන හැමොටම කිව්වා මම සිගරට් බොන එක නැවැත්තුවා කියල..ඉතින් සිගරට් බොන්න හිතෙන හැම වෙලාවෙම මට මතක් වෙනවා මේ දෙවල්.ඒ වගේමයි ආයෙත් සිගරට් බොනව කියල මගේ යැලුවො දැනගත්තොත් මට ලැජ්ජයි දැන්..මොකද මම එයාලට සිගරට් බොන්නෙ නෑ කියල පොරොන්දු වෙලා තියෙන නිසා..
    වෙනදට මම කෑම කාලා ඉවර වුන ගමන්ම කරන්නෙ සිගරට් එකක් බොන එක..මම ඒකට විකල්පයක් විදිහට පාවිච්චි කරන්නෙ යොගට් එකක්..ඒක ඇගටත් හොදයි.ඉතින් දැන් කට්ටිය කියයි එහෙම කලොත් සල්ලි ගොඩක් වියදම් වෙනව කියල..ඒත් මම නම් දවසකට සිගරට් බොන්න වියදම් කරන ගාන යොගට් 3 කට වඩා වැඩියි.
    ඒක ඇගටත් හොදයි.ඒ වගේමයි යොගට් කනව කියල සිගරටි බොන තරමටම අපිට යොගට් කන්න බැහැනෙ..ඉතින් මට නම් ඒක සාර්ථකයි..ඒ වගේමයි දැන් මම සිගරට් බීල අහුවුනොත් මගේ කන අතගාන්න ගොඩක් යාලුවො බලාගෙන ඉන්නවා..ඒ නිසා මම ආයෙ කවදාවත් සිගරට් බොන්නෙ නම් නෑ..
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    මචන් මමත් බොනවා..ඒත් මම අද නැවැත්තුවා..ඇත්තටම කියනවනම් ඒකට හේතුව එලකිරි

    එක...http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1086624

    හරි ලේසියි..මම කියන්නම් මම නවත්තපු විදිහ..ඊයෙ එලකිරි එකේ තිබුන පෝස්ට් එක දැක්කම ඇත්තටම මට කලකිරුනා..මොකද මට දැනුනා මගේ මූණ ඉස්සරට වඩා වෙනස් වෙනවා කියල..ගොඩක් අය අහනව මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියල..ඒත් මම වෙනසකට කියල කරන්නෙ වෙනදට වඩා වැඩිපුර සිගරට් බොන එක විතරයි..ඒ වගේමයි සිගරට් බොනකොට මම කන කෑම ප්‍රමාණය අඩුයි කියල මට දැනිල තියෙනවා..ඒ කියන්නෙ කන්න බඩගිනි වුනත් ගොඩක් කන්න බැහැ..මේ හැමදෙම නිසා මම තීරණය කලා මේක නවත්වන්න...මම කලේ මෙහෙමයි..ඊයෙ මම වෙනදට වඩා ගොඩක් සිගරට් බිව්වා.ඔල්ව රිදෙනකන්ම ඒක එපා වෙනකන්ම බිව්වා. සාමාන්‍යෙයන් මම උදේට නැගිට්ට ගමන්
    කරන්නෙ මගේ කොම්පුටර් එක ඕන් කරන එක..මම උඩින් දාලා තියෙන පෝසට් එක ස්ටාර්ට් අප් දැම්මා..මට ඒක උදෙම මතක් වෙනවා..ඒත් එක්කම මට මතක් වුනා මම ඊයෙ සිගරට් ගොඩක් බීල දැනුන අපහසුව.ඊට පස්සෙ මම දන්න අදුරන හැමොටම කිව්වා මම සිගරට් බොන එක නැවැත්තුවා කියල..ඉතින් සිගරට් බොන්න හිතෙන හැම වෙලාවෙම මට මතක් වෙනවා මේ දෙවල්.ඒ වගේමයි ආයෙත් සිගරට් බොනව කියල මගේ යැලුවො දැනගත්තොත් මට ලැජ්ජයි දැන්..මොකද මම එයාලට සිගරට් බොන්නෙ නෑ කියල පොරොන්දු වෙලා තියෙන නිසා..
    වෙනදට මම කෑම කාලා ඉවර වුන ගමන්ම කරන්නෙ සිගරට් එකක් බොන එක..මම ඒකට විකල්පයක් විදිහට පාවිච්චි කරන්නෙ යොගට් එකක්..ඒක ඇගටත් හොදයි.ඉතින් දැන් කට්ටිය කියයි එහෙම කලොත් සල්ලි ගොඩක් වියදම් වෙනව කියල..ඒත් මම නම් දවසකට සිගරට් බොන්න වියදම් කරන ගාන යොගට් 3 කට වඩා වැඩියි.
    ඒක ඇගටත් හොදයි.ඒ වගේමයි යොගට් කනව කියල සිගරටි බොන තරමටම අපිට යොගට් කන්න බැහැනෙ..ඉතින් මට නම් ඒක සාර්ථකයි..ඒ වගේමයි දැන් මම සිගරට් බීල අහුවුනොත් මගේ කන අතගාන්න ගොඩක් යාලුවො බලාගෙන ඉන්නවා..ඒ නිසා මම ආයෙ කවදාවත් සිගරට් බොන්නෙ නම් නෑ..

    මාත් යෝගට් 5ක්
    වරදින්නේ නැහැ
    හයිලන්ඩ් යෝගට්
    දැන් ආපහු මාත් ගොඩ එනවා

    කන එක අඩු වෙලා ඇගත් අඩු වෙලා:D
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    පියවර 01
    හොද කෙල්ලෙක් එක්ක යාලුවෙයන්
    උඹට ආයේ කවමදාකවත් සිගරට් උරන්ට හිතදෙන එකක් නැහැ


    පියවර 02
    සිගරට් බොන යාලුවන්ව ටිකක් මග ඇරල හිටපං

    පියවර 03
    සිගරට් බොන්න හිතුන වෙලාවට ඒ සල්ලි වලින් කන දෙයක් ගෙන්න කියල යාලුවෙක්ව කඩේ ඇරපන්
    උඹ යන්න එපා උඹ ගියොත් සිගරට් ගන්න හිතේවි


    සිගරට් බොන්න හිතෙන වෙලාවට
    මොනවහරි කන්න පුරැදු වෙන්න
    සිගරට් බීම නතරකරන්න හිතන්න එපා
    සිගරට් බොන්න හිතුනොත් විතරක් සිගරට් බොන්න බැහැ ඒ සල්ලිවලින් මොනවහරි කනව කියල හිතන්න
    වැඩේ ගොඩ

    මේක තමයි මාත් කිව්වේ
     

    TROJAN-MAN

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    8,973
    324
    83
    Irc
    api aathal ekata hina wela thread wala fun gatthath ciga gahana eka anthima upset wadak,mama danata awurudu 9k wage idan ciga gahanawa,awurudu 5k wage idan dawasata 20 kata wada bonawa,nawatthanna hithuwata eka wenne na,ubata hodama de ekko electric ciga ekak ganin,ehema nattham hitha thamai,good luck
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    අද අහපු දේකින්ම උබට කියන්නම්.,
    අපේ ගෙවල් ලග කොල්ලෙක් අද මැරිලා Hart 1කේ අවුලක්.....(අත්තමයී ම්චන්):(:(
    පවු ලමයී 3ක් ඉන්නවා .ලොකු කෙල්ල 1ක වසරේ :(
    ඉස්සර Music Band 1ක ක සෙල්ලම් කරපු පොරක්....:growl::growl:
    අපරාදේ කියන්න බහ දවසට සිගරට් 40+ වගේ බොන්නේ:growl::growl:
    හිතපන් අර දරු පවුලට වෙන දේ... :no::no:
    උබම තමා හිතල ,ඔක නවත්ත ගන්න ඔනේ...
    :oo::oo:

    හ්ම්..!! :growl::growl::growl:
     

    deepalsamantha

    Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    මාත් යෝගට් 5ක්
    වරදින්නේ නැහැ
    හයිලන්ඩ් යෝගට්
    දැන් ආපහු මාත් ගොඩ එනවා

    කන එක අඩු වෙලා ඇගත් අඩු වෙලා:D

    ඒ ගැන මතක් කරනකොට පිස්සු හැදෙනවා..
    ඇග අඩු වෙලා මාර විදිහට..
    දැන් කොහොමද උඹට දැනෙන්නෙ?
    උදේට නැගිටිනකොට අමුතු වෙනසක් එහෙම දැනෙනවා නේද?
    ඇත්තටම දැන් සිගරට් නවත්තලද?
     

    dakshina11

    Active member
  • Apr 2, 2009
    191
    29
    28
    colombo, sri lanka
    මචන් මමත් බොනවා..ඒත් මම අද නැවැත්තුවා..ඇත්තටම කියනවනම් ඒකට හේතුව එලකිරි

    එක...http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1086624

    හරි ලේසියි..මම කියන්නම් මම නවත්තපු විදිහ..ඊයෙ එලකිරි එකේ තිබුන පෝස්ට් එක දැක්කම ඇත්තටම මට කලකිරුනා..මොකද මට දැනුනා මගේ මූණ ඉස්සරට වඩා වෙනස් වෙනවා කියල..ගොඩක් අය අහනව මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියල..ඒත් මම වෙනසකට කියල කරන්නෙ වෙනදට වඩා වැඩිපුර සිගරට් බොන එක විතරයි..ඒ වගේමයි සිගරට් බොනකොට මම කන කෑම ප්‍රමාණය අඩුයි කියල මට දැනිල තියෙනවා..ඒ කියන්නෙ කන්න බඩගිනි වුනත් ගොඩක් කන්න බැහැ..මේ හැමදෙම නිසා මම තීරණය කලා මේක නවත්වන්න...මම කලේ මෙහෙමයි..ඊයෙ මම වෙනදට වඩා ගොඩක් සිගරට් බිව්වා.ඔල්ව රිදෙනකන්ම ඒක එපා වෙනකන්ම බිව්වා. සාමාන්‍යෙයන් මම උදේට නැගිට්ට ගමන්
    කරන්නෙ මගේ කොම්පුටර් එක ඕන් කරන එක..මම උඩින් දාලා තියෙන පෝසට් එක ස්ටාර්ට් අප් දැම්මා..මට ඒක උදෙම මතක් වෙනවා..ඒත් එක්කම මට මතක් වුනා මම ඊයෙ සිගරට් ගොඩක් බීල දැනුන අපහසුව.ඊට පස්සෙ මම දන්න අදුරන හැමොටම කිව්වා මම සිගරට් බොන එක නැවැත්තුවා කියල..ඉතින් සිගරට් බොන්න හිතෙන හැම වෙලාවෙම මට මතක් වෙනවා මේ දෙවල්.ඒ වගේමයි ආයෙත් සිගරට් බොනව කියල මගේ යැලුවො දැනගත්තොත් මට ලැජ්ජයි දැන්..මොකද මම එයාලට සිගරට් බොන්නෙ නෑ කියල පොරොන්දු වෙලා තියෙන නිසා..
    වෙනදට මම කෑම කාලා ඉවර වුන ගමන්ම කරන්නෙ සිගරට් එකක් බොන එක..මම ඒකට විකල්පයක් විදිහට පාවිච්චි කරන්නෙ යොගට් එකක්..ඒක ඇගටත් හොදයි.ඉතින් දැන් කට්ටිය කියයි එහෙම කලොත් සල්ලි ගොඩක් වියදම් වෙනව කියල..ඒත් මම නම් දවසකට සිගරට් බොන්න වියදම් කරන ගාන යොගට් 3 කට වඩා වැඩියි.
    ඒක ඇගටත් හොදයි.ඒ වගේමයි යොගට් කනව කියල සිගරටි බොන තරමටම අපිට යොගට් කන්න බැහැනෙ..ඉතින් මට නම් ඒක සාර්ථකයි..ඒ වගේමයි දැන් මම සිගරට් බීල අහුවුනොත් මගේ කන අතගාන්න ගොඩක් යාලුවො බලාගෙන ඉන්නවා..ඒ නිසා මම ආයෙ කවදාවත් සිගරට් බොන්නෙ නම් නෑ..

    menna kollo. sira machan. good luck :D
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.


    මෙන්න මේ සයිට් එකට ගිහිල්ලා ෆ්‍රී බුක්ලට්ස් ගෙදරට ගෙන්න ගන්න ...
    http://www.drugfreeworld.org/#/publications/drugs/truth-about-drugs-info-set-english
    මගේ සෙට් එක ආවා...:yes::yes:
    මට මේ ගැන කිව්වෙ coollife4uසහෝදරයා..:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    පියවර 01
    හොද කෙල්ලෙක් එක්ක යාලුවෙයන්
    උඹට ආයේ කවමදාකවත් සිගරට් උරන්ට හිතදෙන එකක් නැහැ


    පියවර 02
    සිගරට් බොන යාලුවන්ව ටිකක් මග ඇරල හිටපං

    පියවර 03
    සිගරට් බොන්න හිතුන වෙලාවට ඒ සල්ලි වලින් කන දෙයක් ගෙන්න කියල යාලුවෙක්ව කඩේ ඇරපන්
    උඹ යන්න එපා උඹ ගියොත් සිගරට් ගන්න හිතේවි


    සිගරට් බොන්න හිතෙන වෙලාවට
    මොනවහරි කන්න පුරැදු වෙන්න
    සිගරට් බීම නතරකරන්න හිතන්න එපා
    සිගරට් බොන්න හිතුනොත් විතරක් සිගරට් බොන්න බැහැ ඒ සල්ලිවලින් මොනවහරි කනව කියල හිතන්න
    වැඩේ ගොඩ


    :no::no::no:


    ඔවු මගේ... යලුවනේ.... මම කොහොම හරි මෙක නතර කරනවා..:growl::growl::growl:
    මම මෙ විනාස කරන්නෙ...මගෙ අම්මගෙ ...අප්පචිගෙ සල්ලි... :no::no::no::no:

    මම හෙට ඉදන්...මේ මල ජරාව අත හරිනව....
    උබලට ගොඩක් පින් ...යාලුවනෙ..:D
    එලකිරි ඉස් ද බෙස්ට් එවර්...
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    මචන් මමත් බොනවා..ඒත් මම අද නැවැත්තුවා..ඇත්තටම කියනවනම් ඒකට හේතුව එලකිරි

    එක...http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1086624

    හරි ලේසියි..මම කියන්නම් මම නවත්තපු විදිහ..ඊයෙ එලකිරි එකේ තිබුන පෝස්ට් එක දැක්කම ඇත්තටම මට කලකිරුනා..මොකද මට දැනුනා මගේ මූණ ඉස්සරට වඩා වෙනස් වෙනවා කියල..ගොඩක් අය අහනව මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියල..ඒත් මම වෙනසකට කියල කරන්නෙ වෙනදට වඩා වැඩිපුර සිගරට් බොන එක විතරයි..ඒ වගේමයි සිගරට් බොනකොට මම කන කෑම ප්‍රමාණය අඩුයි කියල මට දැනිල තියෙනවා..ඒ කියන්නෙ කන්න බඩගිනි වුනත් ගොඩක් කන්න බැහැ..මේ හැමදෙම නිසා මම තීරණය කලා මේක නවත්වන්න...මම කලේ මෙහෙමයි..ඊයෙ මම වෙනදට වඩා ගොඩක් සිගරට් බිව්වා.ඔල්ව රිදෙනකන්ම ඒක එපා වෙනකන්ම බිව්වා. සාමාන්‍යෙයන් මම උදේට නැගිට්ට ගමන්
    කරන්නෙ මගේ කොම්පුටර් එක ඕන් කරන එක..මම උඩින් දාලා තියෙන පෝසට් එක ස්ටාර්ට් අප් දැම්මා..මට ඒක උදෙම මතක් වෙනවා..ඒත් එක්කම මට මතක් වුනා මම ඊයෙ සිගරට් ගොඩක් බීල දැනුන අපහසුව.ඊට පස්සෙ මම දන්න අදුරන හැමොටම කිව්වා මම සිගරට් බොන එක නැවැත්තුවා කියල..ඉතින් සිගරට් බොන්න හිතෙන හැම වෙලාවෙම මට මතක් වෙනවා මේ දෙවල්.ඒ වගේමයි ආයෙත් සිගරට් බොනව කියල මගේ යැලුවො දැනගත්තොත් මට ලැජ්ජයි දැන්..මොකද මම එයාලට සිගරට් බොන්නෙ නෑ කියල පොරොන්දු වෙලා තියෙන නිසා..
    වෙනදට මම කෑම කාලා ඉවර වුන ගමන්ම කරන්නෙ සිගරට් එකක් බොන එක..මම ඒකට විකල්පයක් විදිහට පාවිච්චි කරන්නෙ යොගට් එකක්..ඒක ඇගටත් හොදයි.ඉතින් දැන් කට්ටිය කියයි එහෙම කලොත් සල්ලි ගොඩක් වියදම් වෙනව කියල..ඒත් මම නම් දවසකට සිගරට් බොන්න වියදම් කරන ගාන යොගට් 3 කට වඩා වැඩියි.
    ඒක ඇගටත් හොදයි.ඒ වගේමයි යොගට් කනව කියල සිගරටි බොන තරමටම අපිට යොගට් කන්න බැහැනෙ..ඉතින් මට නම් ඒක සාර්ථකයි..ඒ වගේමයි දැන් මම සිගරට් බීල අහුවුනොත් මගේ කන අතගාන්න ගොඩක් යාලුවො බලාගෙන ඉන්නවා..ඒ නිසා මම ආයෙ කවදාවත් සිගරට් බොන්නෙ නම් නෑ..


    ube karame mama karanawa... mage agath dan fit ekak naha... ketha wela...mama eya oya gini pella kate gahnne naha...


    thanks yaluwa
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,600
    6,347
    113
    හරි මන් කියන්නම් උබ එහෙනම් බීඩී ගහපන්.......:lol::lol::lol: