සිදුහත් කුමරා ඇත්තටම නෙළුම් මල් 7 ක් උඩින් ඇවිද්දා ද?

manදman

Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    තියෙන්න පුළුවන්. අපේ සෝල සිස්ටම් එකේ වැඩිම gravitational force එක තියෙන්නෙ බ්‍රහස්පති ග්‍රහයාගෙනෙ. තාම black hole හරියට discover කරල නැති නිසා ඉතින් Interstellar කියන්නෙත් නිකන් සුරංගනා කතාවක් විතරයි. පෘථිවියට ආසන්නතම black hole එක BH1 නෙ. ඉතින් ඒක තියෙන්නෙත් ආලෝක වර්ෂ 1500ක් දුරින්. ඒ කියන්නෙ ආලෝකයේ වේගයෙන් ගියත් අවුරුදු 1500ක් යනවා ඒකට ළඟා වෙන්න. Interstellar සුරංගනා කතාවක් කියල උපකල්පනය නොකරන්න තව හේතු ඕනද බන් ? :)
    Okay, ubage oya logic ekata anuwa,
    christopher nolan pissu porak
    Neil deGrasse Tyson movie eka rate karanwa 10/8

    Ubage rating eka kiyapn balanda


    Me video ekatath gihin ube rating eka comment karapan.

    "Thiyanna puluwan " kiyla ubage opinion kiyala thiyenne??? Dan ekada mama accept karannda ona 10|8 rate karapu neil degrasse tyson ge opinion ekada??? Logic ekak build karannda ubage opinion eka quote karannda kiylada kiyanne???
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Candid-B and dilann

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    Okay, ubage oya logic ekata anuwa,
    christopher nolan pissu porak
    Neil deGrasse Tyson movie eka rate karanwa 10/8
    මට වීඩියෝ බල බල ඉන්න නම් ටයිම් නෑ කොල්ලො. Interstellar කියන්නෙ science fiction(විද්‍යා ප්‍රභන්ධ) movie එකක්නේ. ඒ කියන්නෙ කවුරුහරි ගොතපු කතාවක්. ඉතින් Nolan දැනට හොයාගෙන තියෙන scientific කරුණු හෝ ඔප්පු නොවූ දේ පදනම් කරගෙන එයාට හිතෙන විදිහට උගෙ ගෑනි එකක් එකතු වෙලා ෆිල්ම් එක හදල තියෙනවා. කාටවත් නිගමනය කරන්න අවශ්‍ය නෑ හදපු එකා පිස්සෙක් කියල. මොකද මේක වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම fictional movie එකක්.
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මට වීඩියෝ බල බල ඉන්න නම් ටයිම් නෑ කොල්ලො. Interstellar කියන්නෙ science fiction(විද්‍යා ප්‍රභන්ධ) movie එකක්නේ. ඒ කියන්නෙ කවුරුහරි ගොතපු කතාවක්. ඉතින් Nolan දැනට හොයාගෙන තියෙන scientific කරුණු හෝ ඔප්පු නොවූ දේ පදනම් කරගෙන එයාට හිතෙන විදිහට උගෙ ගෑනි එකක් එකතු වෙලා ෆිල්ම් එක හදල තියෙනවා. කාටවත් නිගමනය කරන්න අවශ්‍ය නෑ හදපු එකා පිස්සෙක් කියල. මොකද මේක වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම fictional movie එකක්.
    Eka thami oyata anuwa a movie eke rating eka kohomda?? 0 - 10

    Rating ekak dunne nattanm mama hitanne ubage rating eka 10/0 kiyla
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    4 < x < 8
    not higher than 8 and not lower than 4. බලල ගොඩක් කල් නිසා මතකත් නෑ.
    20230513_103331.jpg

    Ubage highest education qulification
    mokkda??? Hariyata rating ekak deepan amberenne nathuwa, kohomath
    neil degrasse tyson ge rating ekata wada adui neda???
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,753
    113
    Rating eka neil degrasse tyson ge rating ekata wada adui neda??
    මූට fictional movies බලලා පිස්සු හැදිලා තියෙන්නේ. නැත්නම් ආලෝක වර්ෂ 10 ක දුරින් තියෙන දෙයක් අපිට පෙනෙන්නේ අවුරුදු 10 කට පස්සේ කියලා ඔප්පුකරන්න දවස් තුනක් මේ thread එකේ හාන්න ඕනෙද යකු 🤭
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මූට fictional movies බලලා පිස්සු හැදිලා තියෙන්නේ. නැත්නම් ආලෝක වර්ෂ 10 ක දුරින් තියෙන දෙයක් අපිට පෙනෙන්නේ අවුරුදු 10 කට පස්සේ කියලා ඔප්පුකරන්න දවස් තුනක් මේ thread එකේ හාන්න ඕනෙද යකු 🤭
    Ethakota katada thread eke gu giye???

    A gu gandha thama thiyanwa.

    Ha gatte kauda kiyla kiypan ubage gu hodannda wathrura andapu unta,

    Aduma gane api techinally dakkine past ekawath kiya nodena argue karapu unta

    Ubata thread eke gu giya , anek un ha gatta(Thread summary eka ehama kiyla kiypan)
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    මූට fictional movies බලලා පිස්සු හැදිලා තියෙන්නේ. නැත්නම් ආලෝක වර්ෂ 10 ක දුරින් තියෙන දෙයක් අපිට පෙනෙන්නේ අවුරුදු 10 කට පස්සේ කියලා ඔප්පුකරන්න දවස් තුනක් මේ thread එකේ හාන්න ඕනෙද යකු 🤭
    මූ මේ ඉරාන දගලගෙන ඔප්පු කරාම අපි මුට නොබෙල් තැග්ග දෙන්න ඕනිද නැද්ද කියල කල්පනා කර කර ඉන්නෙ මම නන්

    ඌ මොන පොන්නයෙක්ද බන්. කැරි පොන්නයෙක් වගේ. හැටි බලපන්කො.
    සිරා හෙන අඩුකුලේ ලුක් එකක් තියෙන්නෙ. ගොට්ට අල්ලල ගන්න ඇත්තෙ පීඑච්ඩී එක
    ------ Post added on May 13, 2023 at 3:59 PM
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    "දෙකම එකට අපිට නිරීක්ෂණය කරන්න පුලුවන් නම් "

    me wage loku talks deegena awe, dekama ekata nirikshana kara ganna thiya api dakkine past ekawath kiyla idea ekak ne.

    ahana prashana walata hira wela, stuck unma kiyanawa mawa quote karanna epa


    Mawa quote karanna epa kunu harpa kiyaweilu, ow stuck wela hira unama ahana dewal walata monwada kiyaanne


    Mulin awe argue karannda, dan kiyanwa nobel prize eka dei lu oppu karama ( a kiyanne deep inside thaman dannwa argue eken lost una kiyla dan nobel prize ekak gana kiyla hitha hada gannwa

    " gas karpar" kiyla ekek innwa, uge wadema thread eke revena unta wathura gahala hodana eka
    ------ Post added on May 13, 2023 at 4:19 PM
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    "දෙකම එකට අපිට නිරීක්ෂණය කරන්න පුලුවන් නම් "

    me wage loku talks deegena awe, dekama ekata nirikshana kara ganna thiya api dakkine past ekawath kiyla idea ekak ne.

    ahana prashana walata hira wela, stuck unma kiyanawa mawa quote karanna epa


    Mawa quote karanna epa kunu harpa kiyaweilu, ow stuck wela hira unama ahana dewal walata monwada kiyaanne


    Mulin awe argue karannda, dan kiyanwa nobel prize eka dei lu oppu karama ( a kiyanne deep inside thaman dannwa argue eken lost una kiyla dan nobel prize ekak gana kiyla hitha hada gannwa

    " gas karpar" kiyla ekek innwa, uge wadema thread eke revena unta wathura gahala hodana eka
    ------ Post added on May 13, 2023 at 4:19 PM
    ඔය කෑල්ල මම ලිව්ව එකක් නිසා මට රයිට්ස් තියෙනව මේ නූල ඇතුලෙ. ගන්නව නන් කෙලින්ම කෝට් කරපන් කියපු එක නැත්තන් නිකා හිටපන්.

    උබට මේ කුණුහරුපයක් දෙකක් අහගන්න බය. ඉතිහාසෙ මිනිස්සු කෙලින්ම වහ බිව්වෙ තමන්ට ඕනි එක කියල. ඉදකින් පොඩි එකා
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මට මේක ගැනනම්කි සිම idea එකක් සහ දැනුමක් නැහැ.
    anesthesia patient vs coma patient vs person in sleep vs dead person

    Loku difference ekak thiyanwada me tike???

    Doctors mokda kiyanne hypnosis treatment gana?? Boruwak da ?? Anika Ehama sub consciousness mind ekata yanna puluwan kiyna eka boruwak da???( according to doctors)

    ok මේක මන් දන්න තරමින් කියන්නම්
    හිතන විදිහ කියන්නේ තමන්ගේ මොලයේ ක්‍රියාකාරීත්වයෙන් සිද්දවෙන දෙයක්. මේක සිද්ද වෙන්නේ අපි ජීවත් වෙලා ඉන්නකන් විතරයි. දැන් ඔයා අහනවනේ මැරුණට පස්සේ ඒවා කොහේද යන්නේ කියල එකට කියන්න තියෙන්නේ කොහෙවත් යන්න මුකුත් එතන නැහැ. මේ ලෝකේ ශක්තිය අලුතෙන් නිපදවන්න හෝ විනාශ කරන්න බැහැ අන්න එක නිසා අපි අලුතෙන් හිතන දේට බෞතික ශක්තියක් නැහැ. අන්න එක නිසා ඔයා මරුනහම නැත්තන් ඔයාගේ මොලේ මරුනහම එකේ ක්‍රියාකාරිත්වය නැතිවෙන නිසා අන්න ඒ සිතුවිලි ටිකත් නැති වෙලා යනවා.

    මේක මගේ මතය මොනවහරි වැරදි තියෙනවනම් කියන්න :)
    A sithvusili = consciousness???
    Nattanm wena mokak harida????

    Next question a sithuvili marila kohatada yanne????( marunu sithuvili kohdenda awe?????
    ------ Post added on May 14, 2023 at 10:06 AM

    මේක නැගල ගිහින්.
    Ow
    ------ Post added on May 14, 2023 at 11:16 AM

    ඔය කෑල්ල මම ලිව්ව එකක් නිසා මට රයිට්ස් තියෙනව මේ නූල ඇතුලෙ. ගන්නව නන් කෙලින්ම කෝට් කරපන් කියපු එක නැත්තන් නිකා හිටපන්.

    උබට මේ කුණුහරුපයක් දෙකක් අහගන්න බය. ඉතිහාසෙ මිනිස්සු කෙලින්ම වහ බිව්වෙ තමන්ට ඕනි එක කියල. ඉදකින් පොඩි එකා
    20230512_122300.jpg

    Okkotma kalin kiyapan oluwak thiynwada kiyla????

    Thiyanwanm uba ahapu question ekata add wennda monwa hari thiyanwa kiyla hittenne nadda????
    Hariyata question Eka ahapan answer eke dennda ( dekama ekata nevei 5 k hari dala)
    ------ Post added on May 14, 2023 at 3:47 PM
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    anesthesia patient vs coma patient vs person in sleep vs dead person

    Loku difference ekak thiyanwada me tike???

    Doctors mokda kiyanne hypnosis treatment gana?? Boruwak da ?? Anika Ehama sub consciousness mind ekata yanna puluwan kiyna eka boruwak da???( according to doctors)


    A sithvusili = consciousness???
    Nattanm wena mokak harida????

    Next question a sithuvili marila kohatada yanne????( marunu sithuvili kohdenda awe?????
    ------ Post added on May 14, 2023 at 10:06 AM


    Ow
    ------ Post added on May 14, 2023 at 11:16 AM


    View attachment 205003
    Okkotma kalin kiyapan oluwak thiynwada kiyla????

    Thiyanwanm uba ahapu question ekata add wennda monwa hari thiyanwa kiyla hittenne nadda????
    Hariyata question Eka ahapan answer eke dennda ( dekama ekata nevei 5 k hari dala)
    ------ Post added on May 14, 2023 at 3:47 PM
    මෙහෙමයි මචන් අයින්ස්ටයින් දවසක් එලියට ගිහින්. ඔය යනකොට පොරට සෙට් වෙලා තව ඩයල් එකක් ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා. ඊට පස්සෙ එ ඩයල් එක තව ගමනක් ගිහින්. ඒ යනකොට තව ඩයල් එකක් හම්බ වෙලා.

    ඔහොම තමා ඕක වෙලා තියෙන්නෙ උබට දැන් තේරුනාද?
     
    • Haha
    Reactions: Lovtus