Okay, ubage oya logic ekata anuwa,තියෙන්න පුළුවන්. අපේ සෝල සිස්ටම් එකේ වැඩිම gravitational force එක තියෙන්නෙ බ්රහස්පති ග්රහයාගෙනෙ. තාම black hole හරියට discover කරල නැති නිසා ඉතින් Interstellar කියන්නෙත් නිකන් සුරංගනා කතාවක් විතරයි. පෘථිවියට ආසන්නතම black hole එක BH1 නෙ. ඉතින් ඒක තියෙන්නෙත් ආලෝක වර්ෂ 1500ක් දුරින්. ඒ කියන්නෙ ආලෝකයේ වේගයෙන් ගියත් අවුරුදු 1500ක් යනවා ඒකට ළඟා වෙන්න. Interstellar සුරංගනා කතාවක් කියල උපකල්පනය නොකරන්න තව හේතු ඕනද බන් ?![]()
christopher nolan pissu porak
Neil deGrasse Tyson movie eka rate karanwa 10/8
Ubage rating eka kiyapn balanda
Me video ekatath gihin ube rating eka comment karapan.
"Thiyanna puluwan " kiyla ubage opinion kiyala thiyenne??? Dan ekada mama accept karannda ona 10|8 rate karapu neil degrasse tyson ge opinion ekada??? Logic ekak build karannda ubage opinion eka quote karannda kiylada kiyanne???
Last edited: