ඔව් ඉතින් කෙනෙක්ට ආගම එතන අරගන්න පුළුවන් හැබැයි හැබැයි ඒ claims backup කරන්න කිසිම ශක්ෂියක් නැහැ එක නිසා මම එක පිළිගන්නේ නැහැ.Oya hari, onna thanakta avith thiyanwa 100% hariyta prashnekta answer ekak dennda bari.
Onna oya wage thanakta thama dan religion kiyana eka enne, moko 100% anawer ekak dennda be.
Thawa a wage eva
Loke kohomda athi une???
Lokee vinasee wenne kohomda???
Marila ayet ipadenwada?? 100% katwath answer ekak dennda be.
hypnosis treatment atthada?? Boruda???
subconscious ekata gihin oya bad habbit wage eva memory eken ain karanne?? Ehama puluwanda???
hypnosis treatment atthada?? Boruda???ඔව් ඉතින් කෙනෙක්ට ආගම එතන අරගන්න පුළුවන් හැබැයි හැබැයි ඒ claims backup කරන්න කිසිම ශක්ෂියක් නැහැ එක නිසා මම එක පිළිගන්නේ නැහැ.
මේ පම්කේ thread එක close කරපං.මට ගු ගියා
Redde revila gu gode inne kiyla dannwa, menna mekata answer ekak deepanදැන් ඉතිං රෙද්දේ රෙවාගෙන වැල් බයිලා ගහන්න එපා ගාණ හදාගන්න අවශ්ය දත්ත ටික දෙන්නම්. හදාගන්න බැරි නම් ආයේ සැරයක් ඉස්කෝලේ ගියොත් හොඳයි.
ආලෝකයේ වේගය තත්පරයට මීටර් 299 792 458. ස්නායු ආවේග වල වේගය තත්පරයට මීටර් 50 ත් 65 ත් අතර. source
--
තාමත් කියනවද අපිට දේවල් පෙනෙන්නේ ආලෝකයේ වේගයෙන් කියලා?![]()
දකින්න යන time එක කියනකොට අපේ ඇසත් මොළයත් අතර neuro transmission එකත් අදාළ වනෙවනේ. ඉතින් අපේ මොළේ දැන් තියෙන computer එකක් එක්ක සමාන කරොත් 10million times slow. ඉතින් ඒක නිසා උදාහරණෙ මෙහෙම ගත්තොත් වඩාත් නිවැරදියි. "යම් ආලෝකයක් නිස්චිත දුරකට ළඟා වීම සඳහා ගතවන කාලය."299 892 458 meters distance walin thiyana object ekak dakinda yana time eka???
299,892 458 meters × 2 distance walin thiyana object ekak dakinda yana time eka???

නෑ නෑ තාම පටන් ගත්ත විතරයි.ඉවරද

Eka add karala time eka kiypan (dan a deka athara wensa koi wage athida nano seconds 0 .0001 wageදැන් උබ අහල තියෙනවා 299,892.458m තියෙන object එකක් දකින්න යන කාලය. මොළයත් ඇසත් අතර neuro transmission speed එක නොසලකා හැරියොත් මේකට උත්තරේ තත්පර 1යි නේ. දෙවැනි එකට උත්තරේ තත්පර 2යි. මම හරිද වැරදිද කියපන් තව ප්රශ්ණ අහන්නැතුව. වැරදි නම් නිවැරදි කරපන්.![]()
ඔව් ඉතින්. ඉර එළිය පෘථිවියට ළඟා වෙන්නත් විනාඩි 8ක් යනවනේ බන්.Eka add karala time eka kiypan (dan a deka athara wensa koi wage athida nano seconds 0 .0001 wage
Ethakota one second yanwa kiyanne real time nevei neda?? Past eka neda dakkine??
Dan ethakota 4 light years wage durin thiyana planet ekak api dakkine 4 years past Eka
Ethin eka thami mula edala kiwe past eka dakkine kiyla ,balapan thread eke mulaඔව් ඉතින්. ඉර එළිය පෘථිවියට ළඟා වෙන්නත් විනාඩි 8ක් යනවනේ බන්.
හරි ඉතින් කවුද නෑ කිවුවෙ ?Ethin eka thami mula edala kiwe past eka dakkine kiyla ,balapan thread eke mula

Thread eke mula edala ne kiwe, balapan hondataහරි ඉතින් කවුද නෑ කිවුවෙ ?![]()
මුලින්ම සිංහල කියවන්න ඉගෙන ගෙන වරෙන් බන්.Ethin eka thami mula edala kiwe past eka dakkine kiyla ,balapan thread eke mula
View attachment 204896
මූ ඒ පාර මාව කෝට් කරන්නේ නැතුව පොටෝ ගහලා දාන්න අරගෙන නේද?Ethin eka thami mula edala kiwe past eka dakkine kiyla ,balapan thread eke mula
View attachment 204896
මොන ජාතියේ ඒකෙක්ද මන්දා මූ නං.මුලින්ම සිංහල කියවන්න ඉගෙන ගෙන වරෙන් බන්.
ඔය රවුම් කරල තියන තැන හරියට කියවපන්.........
"දෙකම එකට අපිට නිරීක්ෂණය කරන්න පුලුවන් නම් " කියලා තියෙන්නේ.
එහෙම නැතුව පෘථිවියට පේන විදිය ගැන නෙවෙයි කියලා තියෙන්නේ
හැදිලා තමා ඌට. ඔය විදියේ ඩයල් ගොඩක් ඉන්නවා වහරක හාමුදුරුවන්ගේ නිකායේඕව ගැන වැඩිය හිතන්න එපා බන්. සාමාන්ය දැනීමක් තියා ගත්ත නම් හොඳටම ඇති. අනික ආගමික බේගල් විද්යාව එක්ක පටලවන්න/පටලගන්න එපා. එහෙම කරොත් ඔය විකාර විශ්වාස කරල උබට එක්කො psycho හැදිල තමයි නවතින්නෙ.
Ha ha religion magulak nevei oya kiyka thiyenne physics. Ubala ethin physics pili gannda kemethit ne neඕව ගැන වැඩිය හිතන්න එපා බන්. සාමාන්ය දැනීමක් තියා ගත්ත නම් හොඳටම ඇති. අනික ආගමික බේගල් විද්යාව එක්ක පටලවන්න/පටලගන්න එපා. එහෙම කරොත් ඔය විකාර විශ්වාස කරල උබට එක්කො psycho හැදිල තමයි නවතින්නෙ.
උබනෙ කිව්වෙ තව්තිසා දිවියලෝක ගැනයි. තව්තිසා දිවියලෝකෙ black hole එකක් ගාව තියෙනව කියල උබ දැක්ක කියල.Ha ha religion magulak nevei oya kiyka thiyenne physics. Ubala ethin physics pili gannda kemethit ne ne
Technically api dakkine past kiyana ekwath piliganne nathi un argue karala wadak ne
------ Post added on May 13, 2023 at 9:39 AM

Logic ekak aragena kiwe?? A kiyanne uba Miller's planet interstellar, ehama ekak thiyennda be??? christopher nolan ta psycho ubata anuwa a wage gon scene thiyana movie karanndaඋබනෙ කිව්වෙ තව්තිසා දිවියලෝක ගැනයි. තව්තිසා දිවියලෝකෙ black hole එකක් ගාව තියෙනවයි කියල.![]()
උබ ඔය කියන planet එකේ දවසක් අවුරුදු 400ක් වෙන්නේ speed of light නිසාද ?Logic ekak aragena kiwe?? A kiyanne uba Miller's planet interstellar, ehama ekak thiyennda be??? christopher nolan ta psycho ubata anuwa a wage gon scene thiyana movie karannda

Aduma techinally dakkine past kiyla therum ganna bari (still don't know) un ekka monawa argue karannda???උබ ඔය කියන planet එකේ දවසක් අවුරුදු 400ක් වෙන්නේ speed of light නිසාද ?![]()
තියෙන්න පුළුවන්. අපේ සෝල සිස්ටම් එකේ වැඩිම gravitational force එක තියෙන්නෙ බ්රහස්පති ග්රහයාගෙනෙ. තාම black hole හරියට discover කරල නැති නිසා ඉතින් Interstellar කියන්නෙත් නිකන් සුරංගනා කතාවක් විතරයි. පෘථිවියට ආසන්නතම black hole එක BH1 නෙ. ඉතින් ඒක තියෙන්නෙත් ආලෝක වර්ෂ 1500ක් දුරින්. ඒ කියන්නෙ ආලෝකයේ වේගයෙන් ගියත් අවුරුදු 1500ක් යනවා ඒකට ළඟා වෙන්න. Interstellar සුරංගනා කතාවක් කියල උපකල්පනය නොකරන්න තව හේතු ඕනද බන් ?Logic ekak aragena kiwe?? A kiyanne uba Miller's planet interstellar, ehama ekak thiyennda be??? christopher nolan ta psycho ubata anuwa a wage gon scene thiyana movie karannda
