ඔක්කොම වෙන්න බැහැ.අනිත් දේවල් ටිකත් ඔය වගේ සාහිත්යම වෙන්න බැරිද ?
කොයි ටිකද?අනිත් දේවල් ටිකත් ඔය වගේ සාහිත්යම වෙන්න බැරිද ?
අනිත් අනිශෝක්ති කතා ටික තමයි අද ලෝකේ දකින්න නැති දේවල්............. උඩින් ගිය ඒවා, දෙයියෝ ආපු ඒවා, පෙළහර පාපු දෙවල් ඔක්කොම.කොයි ටිකද?
මම මොකටද ඒක ගැන කියවල බලන්නේ ? කවුද උබට කිව්වේ මම freethinker කියලා ?ඔක්කොම වෙන්න බැහැ.
ඔයා freethinker කෙනෙක් විදියට හිතාගෙන හිටියට ඔයා එහෙම නැහැ.
Agnotism ගැන කියවලා බලන්න.

Ela elaඅනිත් අනිශෝක්ති කතා ටික තමයි අද ලෝකේ දකින්න නැති දේවල්............. උඩින් ගිය ඒවා, දෙයියෝ ආපු ඒවා, පෙළහර පාපු දෙවල් ඔක්කොම.
මම මොකටද ඒක ගැන කියවල බලන්නේ ? කවුද උබට කිව්වේ මම freethinker කියලා ?
------ Post added on May 6, 2023 at 12:16 AM
Aliens ලා awith, උන්ට E කාලේ දෙයියෝ කිව්වා වෙන්න බැරි ද, මන් කියන්නේ translation එකේදි wechcha දෙයක් widihata, E kale deiyo kyan wachanne = aliensදෙයියෝ ආපු ඒවා
ඔය සෙට් එක මාත් ඇහට දැකල නෑ, ඒව කරන්න පුලුවන්ද බැරිද නැත්තන් වෙන මොනව ඒ විදියට ලිව්වද කියන එක ගැන හොයල නන් නෑ.අනිත් අනිශෝක්ති කතා ටික තමයි අද ලෝකේ දකින්න නැති දේවල්............. උඩින් ගිය ඒවා, දෙයියෝ ආපු ඒවා, පෙළහර පාපු දෙවල් ඔක්කොම.
ඉතින් බන් ඔය අවුරුදු 2000ක් අතීතේ නේ. ලෝකේ අවුරුදු 2000ක ඉතිහාසේ ඕන තරම් ලියවිලා තියනව.Aliens ලා awith, උන්ට E කාලේ දෙයියෝ කිව්වා වෙන්න බැරි ද, මන් කියන්නේ translation එකේදි wechcha දෙයක් widihata, E kale deiyo kyan wachanne = aliens![]()
මකරු සීන් එක ගැන හිතල නැද්ද? සුද්දොනෙ ලෝකෙ වටේ ගිහින් රටවල් ටික කනෙක්ට් කරන්නෙ. ඒත් ලෝකෙ හැම රටකම මකරු ගැන කතා තියෙනවනෙ. ඩොටේ අස්සෙ හිටපු රෙඩ් ඉන්ඩියන් උන්ගාවත් මකරු ගැන සාහිත්යක් තියෙනව.Aliens ලා awith, උන්ට E කාලේ දෙයියෝ කිව්වා වෙන්න බැරි ද, මන් කියන්නේ translation එකේදි wechcha දෙයක් widihata, E kale deiyo kyan wachanne = aliens![]()
හරි හරි.. නෙලුම් මල් පිපුනා. ඒක උඩින් ගිහින් සින්දුවක් කිව්වා..Ela ela
Ganiyek wage kenthi ganna epa
Ganuth ohomai.. mama mokatada eka kiyawanne... Mama mokatada ehema karanne

ඔව් ඉතින්. මන් නං ඕවා විස්වාස කරන් නැ, නිකං හිතුන දෙයක් ඕක .ඉතින් බන් ඔය අවුරුදු 2000ක් අතීතේ නේ. ලෝකේ අවුරුදු 2000ක ඉතිහාසේ ඕන තරම් ලියවිලා තියනව.
ඔය ආපු aliens ල ගැන ඒ විදියටම අනිත් තැන් වලත් ලියවෙන්න ඕනේ. එක එකා දෙයියෝ ගැන එක එක කතා ලියවිල තියෙන්නේ.
ඔව් හැබයි.. ලංකාවේ නං නැනේ?මකරු සීන් එක ගැන හිතල නැද්ද? සුද්දොනෙ ලෝකෙ වටේ ගිහින් රටවල් ටික කනෙක්ට් කරන්නෙ. ඒත් ලෝකෙ හැම රටකම මකරු ගැන කතා තියෙනවනෙ. ඩොටේ අස්සෙ හිටපු රෙඩ් ඉන්ඩියන් උන්ගාවත් මකරු ගැන සාහිත්යක් තියෙනව.
Eka nam wenna bari deyak thamay. Anik serama kiwwava mama hithuve rest of buddhism kiyala deyak ambiguous novi kiyanna bari ubala nikan ane manda banහරි හරි.. නෙලුම් මල් පිපුනා. ඒක උඩින් ගිහින් සින්දුවක් කිව්වා..
හරි නේ ?![]()
ඇයි නැත්තේ මකර තොරණේ ඉදලා තියෙනවා.ඔව් ඉතින්. මන් නං ඕවා විස්වාස කරන් නැ, නිකං හිතුන දෙයක් ඕක .
එක අතකින් ඉතින් එ කාලෙ එහෙ ම උන් ආවා නං දැනුත් එන්න එපැයි. ..
හැබයි ඉතින් pyramid, ස්තූප වගේ ඒවා හදන්න හොඳ tech එකක් තියෙන්න th එපැයි.
ඔව් හැබයි.. ලංකාවේ නං නැනේ?
අද වෙන්නේ නැති, එදා විතරක් උනා කියන ඔක්කොම ඒවා වගේ කතන්දර තමයි බන් උබ කොච්චර කිව්වත්. තමන්ගේ ආගම නිසා ඉතින් ඕව පිළිගන්න උබල කැමති නෑ . ලෝකේ අනිත් රටවල් වලත් ඉතිහාස කතා වල ඕව තියනව.Eka nam wenna bari deyak thamay. Anik serama kiwwava mama hithuve rest of buddhism kiyala deyak ambiguous novi kiyanna bari ubala nikan ane manda ban

Ow ne.. India වලින් එන්න ඇති. ඔහොම ekek හිටියා නං dynosyrus lage වගේ කටු hambenna epai itn..ඇයි නැත්තේ මකර තොරණේ ඉදලා තියෙනවා.
රතු ඉන්දියන් උන් ගාවත් තියෙනවා. උන්ගේ කැටයම් ගොඩක් තියෙනවා.Ow ne.. India වලින් එන්න ඇති. ඔහොම ekek හිටියා නං dynosyrus lage වගේ කටු hambenna epai itn..
හිටියා නං India, China වල ඉන්න ඕන. වැඩි පුර ම ඔය දෙකේ නේ ඕක තියෙන්නේ