Gon buruwo eka logic ekak heaven eka oluwa uda thiynwa, koheda danne ne ahasa uda thiyanwa kiyanwata wada eka logical harako

Gon buruwo logic ekak kiyanne mokkda kiyla okkotma kalin therum ganing,සිරාවට පව් බන් අයින්ස්ටයින්.. ඌ තියරි හොයාගන්නවා. මෙහෙ ඉන්න හරක් තව්තිසාව බ්ලැක් හෝල් එක ගාව ඇති කියලා කියනවා
උබට ඒක තේරෙන්නේ නැති එකයි අවුල.
එහෙ එකෙක්ට පැයක් මෙහෙ එකෙක්ට අවුරුදු 100යි නම්,
මම කිව්වා වගේ ඌ එහෙ නිදාගන්නවා මෙහෙ අවුරුදු සිය ගානක්.
------ Post added on May 11, 2023 at 10:14 AM
Dan thora kiyannda puluwanda time dilation eka waradi kiyla, gihin gahak bada ganing ubata mona time dilation da???මම කිව්වේ. අයින්ස්ටයින් තියරි හොයාගන්නවා උබල වගේ මිත්යාව ඔලුවේ තියන ඉන්න හරක් දිව්යලෝකේ වෙලාව වැඩි කියල කිව්වා නිසා දිව්යලෝකේ බ්ලැක් හෝල් එකේ ඇති කියලා හිතනවා.
උබලව ගිහින් හලන්න ඕනේ බ්ලැක් හෝල් එකකට ආයිත් එන්නේ නැති වෙන්න![]()
මුලින් හරියට දෙයක් ඉගෙනගෙන වරෙන් බන්.Gon buruwo logic ekak kiyanne mokkda kiyla okkotma kalin therum ganing,
2+2= 4
Meka kaurth argue karannda yanne ne okmoma dannwa anawer 4
Argue karanne logical matha yam kisi deyakta 100% answer ekak nathi unama
Etakota danata thiyana data walin hondama logical anawer ganne modayo

Ha ha okkotma kalin uba time dilation eka gana poddk study karapn gas ganma hithanne nathuwaමුලින් හරියට දෙයක් ඉගෙනගෙන වරෙන් බන්.![]()
Interesting ,ethakota fetal eka move wenne heart beat ekath ekkda??? Before heart beat ehama move vimak naddascientifically සහ biologically scientist ලගේ majority එක පිළිගෙන තියෙනවා life එකක් බිහිවෙන්නේ ඩිම්බයක් සහ ශුක්රානුවක් ඒක් වීමේදී කියල.
මිනිහෙක් පෘථිවි අවුරුදු 60ක් ජීවත් වෙනවා නම් උබ කියන්නෙ මිනිහෙක් Mars වල ඉපදුනොත් ජීවත් වෙන්නෙ පෘථිවි තත්පර 40ක් විතරයි කියලද?Gon buru modayo .
Earth eke 400 years = mars one day
Tho earth 10 seconds gatha kara kiyanne, mars wala inna kenata denilwath ne 0.0000000000000000000000001seconds
Tho mars eke 10 seconds gatha kara kiyanne earth wala 15 years wage all about maths, gon buruwo
.
Wen karala gannda be ban just relative, satellite clock vs earth clock best reality example for time dilation.මිනිහෙක් පෘථිවි අවුරුදු 60ක් ජීවත් වෙනවා නම් උබ කියන්නෙ මිනිහෙක් Mars වල ඉපදුනොත් ජීවත් වෙන්නෙ පෘථිවි තත්පර 40ක් විතරයි කියලද?![]()
එකනේ කියන්නේ. උබට video එක තෙරිලත් නෑ .Wen karala gannda be ban just relative, satellite clock vs earth clock best reality example for time dilation.
Mu nam real harekek, meka balapan dan me thread eke kochara example duunt therenne neඑකනේ කියන්නේ. උබට video එක තෙරිලත් නෑ .
වෙන් කරල ගන්න බැරි ඇයි ?
උබට ඔය මගුල් වරදියට තේරුම් ගිහින් පිස්සු කෙලින අවුලක් තියෙන්නේ ආගම් සුරංගනා කතා ඒවා අස්සට දාන්න ගිහින්.Mu nam real harekek, meka balapan dan me thread eke kochara example duunt therenne ne
Dan okkomtoma kalin kiyapako General relativity accept karanne nadda kiyla

Me ahapan nikan modeyak wenne nathuwa dan mokak ganda argue kare????උබට ඔය මගුල් වරදියට තේරුම් ගිහින් පිස්සු කෙලින අවුලක් තියෙන්නේ ආගම් සුරංගනා කතා ඒවා අස්සට දාන්න ගිහින්.
ඒ තියරි වල වැරද්දක් නෙවෙයි බන් .![]()
heaven කියලා අල ගෙඩියක් තියනව කියලා කිසි සාධකයක් නෑ බන්.Me ahapan nikan modeyak wenne nathuwa dan mokak ganda argue kare????
Heaven gana?? Koheda thiyenne??? Dan api heaven kiyanna 100% dannwanm argue karanwada???? Ne
Dan uba danata thiyana data use karala ubage opinion eka true karanda hadanwa base on logical facts
Mama base kara ganne time dilation General relativity black hole, walin mage opinion eka true karannda, uba idagena modeyak wage berihan denwa,
Dana kiyapanko mama kiyanwa heaven thiyenne black hole ekak langa.
Dan uba meka waradi ne heaven thiyenne menna me location kiyla Logicaly fats present karannda ona,
Anek eka heaven eka tiyenne ahasa uda kiyla facts kiyannda ona

Eka thamai 100% katwath hariyata kiyannda be ne, ekane argue kare, mama argue karannda base kara gattu eva ubata waradi kiyannda be ne, moko ape amma kiwa thathha kiwa kiyla neveine argue kare.heaven කියලා අල ගෙඩියක් තියනව කියලා කිසි සාධකයක් නෑ බන්.
වෙන වැඩක් බලාගනින් අර අයින්ස්ටයින් අමාරුවෙන් හොයාගත්ත තියරි විහිලුවට ගන්නේ නැතුව.![]()
මන් දන්නා තරමටනම් නැහැ. Heart එක වැඩ කරන්න අරගෙන සති 3-4 විතර ගියාට පස්සේ තමයි ඒවා වැඩ කරන්න ගන්නේInteresting ,ethakota fetal eka move wenne heart beat ekath ekkda??? Before heart beat ehama move vimak nadda
Ei machan nama danna tharamin kiyanne amma thathha ahala direct answer ekak dennda puluwanneමන් දන්නා තරමටනම් නැහැ. Heart එක වැඩ කරන්න අරගෙන සති 3-4 විතර ගියාට පස්සේ තමයි ඒවා වැඩ කරන්න ගන්නේ
හෙහෙ අම්මළට දවසෙම ගෙදර ඉන්න පුලුවන්නම් ඉතින් එක කරන්න පුළුවන්Ei machan nama danna tharamin kiyanne amma thathha ahala direct answer ekak dennda puluwanne

Just one minute call, thathta hari, ehanm gedara apuwama ahala answer ekak denndaහෙහෙ අම්මළට දවසෙම ගෙදර ඉන්න පුලුවන්නම් ඉතින් එක කරන්න පුළුවන්![]()
ඇහුව හැබැයි ඉස්සෙල්ල කියපු එක හරිලුJust one minute call, thathta hari, ehanm gedara apuwama ahala answer ekak dennda
A kiyanne heart eka wada karanna gattata passe thami fetal eka move wenne, meka 100% hariඇහුව හැබැයි ඉස්සෙල්ල කියපු එක හරිලු