සියඹලාගොඩ (පොල්ගස්ඕවිට) පැත්ත හොඳයිද ඉඩමක් ගන්න

EzioAuditore

Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    මචං ඉඩමක් සෙට් උනා ටිකක් අඩු ගානකට සියඹලාගොඩ (පොල්ගස්ඕවිට) පැත්තෙන්. පොල්ගස්ඕවිට main road එකේ ඉඳන් 300 m වගේ ඇතුලට යන්න ඕනේ.
    මේ පැත්ත හොඳයිද ගෙයක් හදන්න? කුඩු කාරයින්ගේ කෙස් එහෙම තියෙනවද? කොළඹ යන එන පහසුව කොහොමද?
    දන්න අය විස්තර ටිකක් කියන්න ලොකු උදවවක් ❤️

    Edit: (මට මේක සෙට් කරපු පොර නම් කිව්වේ මේ හරියේ Normally perch එකක් යන්නේ 12 කට වගේ කියලා. ඒ ගාන හරිද 😅)
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    perch ekak 12 wadi nadda ?
    ඒක තමා මම ඒ පැත්තේ ගණන් දන්නේ නෑ 😅 සෙට් කරපු පොර කිව්වේ 12 ත යන්නේ eeta වඩා අඩුවෙන් අරන් දෙන්නම් කියලා
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    Oya hariye perch eka 5.5k wage wenne mainroad ekata 200m - 300m wage athulata wenna. Hoyala balanna, Jayaliyagama paara athulata wenna, Hydramani factory eka hariyen tikak athulata wennath mama kiwwa gaana thamai 2022 indalama
     
    • Like
    Reactions: EzioAuditore

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    perch ekak 12 wadi nadda ?
    ඒක තමා මම ඒ පැත්තේ ගණන් දන්නේ නෑ 😅 සෙට් කරපු පොර කිව්වේ 12 ත යන්නේ eeta වඩා අඩුවෙන් අරන් දෙන්නම් කියලා
    Paththa awlak nan na. Habai perch eka 12k nan wenne na mm danna widiyata. Poddak wikunanna thiyena wena ewaye price balapan.
    ikman eke baluwa machan set une na ee paththe ekak
     

    Lakshan_liyanage

    Junior member
  • Dec 11, 2016
    139
    24
    18
    kiya wageda machan yanne me kale perch ekak?
    Uba kiyana thena hariyata kiyapan, api inne kanaththa para kittuwa athule. E hariye nm 5-6 wage yanne. Para kittuwa ganan athi.

    Arpico warehouse eka hariye machan
    8 kata wage nm shape machan paara kittuwama nisa. Ganan hoyala balala ganin.
    ------ Post added on Aug 26, 2023 at 2:38 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: EzioAuditore

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    Uba kiyana thena hariyata kiyapan, api inne kanaththa para kittuwa athule. E hariye nm 5-6 wage yanne. Para kittuwa ganan athi.


    8 kata wage nm shape machan paara kittuwama nisa. Ganan hoyala balala ganin.
    ------ Post added on Aug 26, 2023 at 2:38 PM

    Uba kiyana thena hariyata kiyapan, api inne kanaththa para kittuwa athule. E hariye nm 5-6 wage yanne. Para kittuwa ganan athi.


    8 kata wage nm shape machan paara kittuwama nisa. Ganan hoyala balala ganin.
    ------ Post added on Aug 26, 2023 at 2:38 PM
    Arpico warehouse එක ළග ඉඳන් ඇතුලට මිටර් 300 ක් වගේ ගියාම තමා බන් තියෙන්නේ තැන
     

    Lakshan_liyanage

    Junior member
  • Dec 11, 2016
    139
    24
    18
    Ne aulak ne, kuddo horu ehema ne. Kasippu karayo nm innawa wayasaka un. Aluth idam kadapu ewage decent minissu inne. Colombo yanna udenma giyoth horana Colombo ekaka windi 45 wageth yanna puluwan. Neththam traffic ekka wela yanawa. 342 kottawata gihin yannath puluwan.wahanayak bike ekak wage thiyenawanm hodai.
     
    • Like
    Reactions: EzioAuditore