patta
SLHodahitha Well-known member Nov 8, 2017 3,089 2,979 113 ::0 elakiri.com Jan 5, 2018 #26 bump (Structural engineering)
C h o p p e Well-known member Dec 27, 2010 11,916 704 113 පාතාලේ Jan 5, 2018 #30 maarama mahansiyak wela thiyenawa
CONCORDE777 Well-known member Apr 30, 2017 2,815 1,348 113 Sri Lanka Jan 5, 2018 #31 whiterum said: mokakda dan meka haduwa kiyala tiyana wade..third class wada ban oya bus welaga asa ewun.gide hatta.. Click to expand... na machan.e kathawa waradi. muge dakshathawaya hondayi machan film wala pasuthala hadana wada walata. mu aththatama dakshayek. umba mata me wage deyak karanna baa neda?
whiterum said: mokakda dan meka haduwa kiyala tiyana wade..third class wada ban oya bus welaga asa ewun.gide hatta.. Click to expand... na machan.e kathawa waradi. muge dakshathawaya hondayi machan film wala pasuthala hadana wada walata. mu aththatama dakshayek. umba mata me wage deyak karanna baa neda?
ElakiriPora1111 Banned Sep 4, 2015 3,212 269 0 Jan 5, 2018 #32 කුරුමිට්ටො ටිකක් හිටිය නම් පාරට දාලා රූට් දුවවන්න තිබුණා.
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,090 1 58,416 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Jan 6, 2018 #33 සෙල්ලම් බස් එකක් හදල නේද? පුංචි උන්ට සෙල්ලම් කරන්න හොඳයි.
whiterum Member Oct 19, 2017 301 4 0 colombo Jan 6, 2018 #34 topkollek said: සෙල්ලම් බස් එකක් හදල නේද? පුංචි උන්ට සෙල්ලම් කරන්න හොඳයි. Click to expand...