හන්සිගේ කුලුදුල් නව කතාව ...(ආදරණිය ලෝචනා )

angel_hansi

Banned
Jun 2, 2011
821
228
0
ලෝචනා , අමන්ද දෙන්නම A /L exam එක කලා . අමන්ද නම් pass උනේ නැහැ...ලෝචනා exam එක pass උනත් කැම්පස් යන්න තරම් ලකුණු තිබුනේ නැහැ ...ලෝචනා 2 නි පාරටත් exam එක කරන්න හැදුවත් අම්මා ඒකට කැමැති උනේ නැහැ...මොකක් හරි ජොබ් ක් හොයා ගන්නයි කිඋවේ...ඒකට හේතුව උනේ ඒ වෙනකොට එයාලගේ තාත්තා ත් හදිස්සියේම නැති උනා ..ඒ නිසාම paule අග හිග කම් තවත් වැඩි උනා ...ඒ වෙනකොට එක ලෝචනගේ එක අක්කා කෙනෙක් රට ගියා... තවත් අක්කා කෙනෙක් පොඩි ජොබ් 1k කලේ ...ලෝචනට ආයෙත් exam කරන්න අසව තිබුනත් අම්මට වියදම් කරන්න සල්ලි තිබුනෙත් නැහැ ...එයාගේ පිහිටට ආවේ අමන්දමයි ...අමන්ද කොහොමටවත් කැමති උනේ නැහැ ලෝචනා ජොබ් 1 ක් කරන්න යනවට ..ඒ වෙනුවට ආයෙත් exam කරන්න kiuwa ...අමන්ද වියදම් කරන්නම් kiuwa ...අමන්දත් දැනගෙන හිටියා ලෝචනා ආයෙත් කලොත් හොද result 1 ක් ගන්න බව ...කොහොම හරි ලෝචනා 2 සැරේට exam එක කලා ...ලෝචනා හොදට exam එක pass
වෙලා තිබුනා ... කැම්පස් එකටත් තේරිලා තිබුනා ...ලෝචනා අමන්ද වගේම ලෝචනගේ අම්මත් ගොඩක් සතුටු උනා ...ඒත් අම්මා කල්පනා කලේ දුව කැම්පස් තේරුනත් වියදම් කරන්නේ කොහොමද කියලා ...අමන්දට සල්ලි වලින් ප්‍රශ්නයක් තිබුනේ නැහැ ...ඒ වගේම අමන්ද අවංකවම ලෝචනට ආදරේ කලා ...අමන්දටත් ඕනි උනේ ලෝචනා ඉගෙන ගෙන හොද තැනකට එන එක ...අමන්ද හිතුව එහෙම උනමවත් අමන්දල ගේ ගෙදරින් ලෝචනට කැමැති වේවි කියලා ...
 

DjSunimal

Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    ලෝචනා , අමන්ද දෙන්නම A /L exam එක කලා . අමන්ද නම් pass උනේ නැහැ...ලෝචනා exam එක pass උනත් කැම්පස් යන්න තරම් ලකුණු තිබුනේ නැහැ ...ලෝචනා 2 නි පාරටත් exam එක කරන්න හැදුවත් අම්මා ඒකට කැමැති උනේ නැහැ...මොකක් හරි ජොබ් ක් හොයා ගන්නයි කිඋවේ...ඒකට හේතුව උනේ ඒ වෙනකොට එයාලගේ තාත්තා ත් හදිස්සියේම නැති උනා ..ඒ නිසාම paule අග හිග කම් තවත් වැඩි උනා ...ඒ වෙනකොට එක ලෝචනගේ එක අක්කා කෙනෙක් රට ගියා... තවත් අක්කා කෙනෙක් පොඩි ජොබ් 1k කලේ ...ලෝචනට ආයෙත් exam කරන්න අසව තිබුනත් අම්මට වියදම් කරන්න සල්ලි තිබුනෙත් නැහැ ...එයාගේ පිහිටට ආවේ අමන්දමයි ...අමන්ද කොහොමටවත් කැමති උනේ නැහැ ලෝචනා ජොබ් 1 ක් කරන්න යනවට ..ඒ වෙනුවට ආයෙත් exam කරන්න kiuwa ...අමන්ද වියදම් කරන්නම් kiuwa ...අමන්දත් දැනගෙන හිටියා ලෝචනා ආයෙත් කලොත් හොද result 1 ක් ගන්න බව ...කොහොම හරි ලෝචනා 2 සැරේට exam එක කලා ...ලෝචනා හොදට exam එක pass
    වෙලා තිබුනා ... කැම්පස් එකටත් තේරිලා තිබුනා ...ලෝචනා අමන්ද වගේම ලෝචනගේ අම්මත් ගොඩක් සතුටු උනා ...ඒත් අම්මා කල්පනා කලේ දුව කැම්පස් තේරුනත් වියදම් කරන්නේ කොහොමද කියලා ...අමන්දට සල්ලි වලින් ප්‍රශ්නයක් තිබුනේ නැහැ ...ඒ වගේම අමන්ද අවංකවම ලෝචනට ආදරේ කලා ...අමන්දටත් ඕනි උනේ ලෝචනා ඉගෙන ගෙන හොද තැනකට එන එක ...අමන්ද හිතුව එහෙම උනමවත් අමන්දල ගේ ගෙදරින් ලෝචනට කැමැති වේවි කියලා ...

    mara ikmanata kathawa yanawane. ikmanatama Babath labeyi wage.
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    අමන්ද යි ලෝචන යි දෙන්නම ජිවත් උනේ එකම ගමේ..මේ දෙන්නම පොඩි කලේ ඉදන්ම ලගින්ම ඇසුරු කලා යාලුවෝ විදියට ....අමන්ද නම් සල්ලිකාර paulaka ළමයෙක් ...ඒත් ලෝචනා එහෙම නෑ..එයා හරිම දුප්පත් .... එයාට තවත් සහෝදරියෝ 2 ක් ම හිටියා..එයා තමයි බාලයා...ඒ විතරක් nemei හරිම ලස්සනයි...හරිම හැඩයි...නමුත් ඒ ලස්සනම්යි එයාට අවාසනාව අරගෙන ආවේ ... ලෝචනගේ තාත්තා කලේ ගස් කපන එකයි...ලී මඩුවක වැඩ කලා ...හම්බ වෙන්න හැම සතයක්ම වියදම් කලේ බොන්න ...ඉන්නවත් හරියට තැනක් තිබුනේ නැහැ ...ගමේ කට්ටිය එකතු වෙලයි chutiyata ගෙයක් හදල දුන්නේ...ඒ taramatama දුප්පත් ...අම්ම කලේ ගෙවල් වල වැඩට යන එක ....ලෝචනගේ අම්ම සමහර දවස් වලට අමන්ද ලගේ ගෙදරත් වැඩට ආවා ....ඒ ගොඩක් ඉස්සර ....ලෝචනා ව ගෙදර තනියම දාලා එන්න බැරි නිසා අම්මා එයාව එක්කගෙන එනවා අම්න්දලගේ ගෙදරටත් ....එතකොට ලෝචනා ත් හරිම පොඩියි...දෙන්නම සෙල්ලම් කරනවා ..එහෙම තමයි දෙන්නගේ හිතවත් කම මුලින්ම ඇති උනේ ....දෙන්නම යාලුවෝ විදියට යි හිටියේ ...දෙන්නම ගියේ එකම දහම් පාසලට ... ලෝචනා ඉගෙන ගන්න හරිම දක්ෂයි ...ඒත් අමන්දට echaratama වැඩ බැහැ ...

    ලෝචනා , අමන්ද දෙන්නම A /L exam එක කලා . අමන්ද නම් pass උනේ නැහැ...ලෝචනා exam එක pass උනත් කැම්පස් යන්න තරම් ලකුණු තිබුනේ නැහැ ...ලෝචනා 2 නි පාරටත් exam එක කරන්න හැදුවත් අම්මා ඒකට කැමැති උනේ නැහැ...මොකක් හරි ජොබ් ක් හොයා ගන්නයි කිඋවේ...ඒකට හේතුව උනේ ඒ වෙනකොට එයාලගේ තාත්තා ත් හදිස්සියේම නැති උනා ..ඒ නිසාම paule අග හිග කම් තවත් වැඩි උනා ...ඒ වෙනකොට එක ලෝචනගේ එක අක්කා කෙනෙක් රට ගියා... තවත් අක්කා කෙනෙක් පොඩි ජොබ් 1k කලේ ...ලෝචනට ආයෙත් exam කරන්න අසව තිබුනත් අම්මට වියදම් කරන්න සල්ලි තිබුනෙත් නැහැ ...එයාගේ පිහිටට ආවේ අමන්දමයි ...අමන්ද කොහොමටවත් කැමති උනේ නැහැ ලෝචනා ජොබ් 1 ක් කරන්න යනවට ..ඒ වෙනුවට ආයෙත් exam කරන්න kiuwa ...අමන්ද වියදම් කරන්නම් kiuwa ...අමන්දත් දැනගෙන හිටියා ලෝචනා ආයෙත් කලොත් හොද result 1 ක් ගන්න බව ...කොහොම හරි ලෝචනා 2 සැරේට exam එක කලා ...ලෝචනා හොදට exam එක pass
    වෙලා තිබුනා ... කැම්පස් එකටත් තේරිලා තිබුනා ...ලෝචනා අමන්ද වගේම ලෝචනගේ අම්මත් ගොඩක් සතුටු උනා ...ඒත් අම්මා කල්පනා කලේ දුව කැම්පස් තේරුනත් වියදම් කරන්නේ කොහොමද කියලා ...අමන්දට සල්ලි වලින් ප්‍රශ්නයක් තිබුනේ නැහැ ...ඒ වගේම අමන්ද අවංකවම ලෝචනට ආදරේ කලා ...අමන්දටත් ඕනි උනේ ලෝචනා ඉගෙන ගෙන හොද තැනකට එන එක ...අමන්ද හිතුව එහෙම උනමවත් අමන්දල ගේ ගෙදරින් ලෝචනට කැමැති වේවි කියලා ...

    ගැලපෙන්නේ නැද්ද මන්ද,.. :eek:
     

    angel_hansi

    Banned
    Jun 2, 2011
    821
    228
    0
    ගැලපෙන්නේ නැද්ද මන්ද,.. :eek:

    tatta bonna wiyadam kala tamayi..eth amma randu karala podi ganak hari ara gatta...hugak welawata bilayi rata enne ...e welawata salli aragena tibuna...tatta nati unata passe ehema labena podi mudalawath nati una..
     

    angel_hansi

    Banned
    Jun 2, 2011
    821
    228
    0
    :eek: අනී,.. මෙයාගේ තාත්තගේ පොරවද අර ගස් කපනකොට ගඟට වැටුනේ,..
    :P අර පස්සේ දෙයියෝ දුන්නේ 3ක්,..

    :cool: එල,.. එල දිගටම ලියාගෙන යන්න,...

    .හලෝ කොහොමද...:D:D
     

    angel_hansi

    Banned
    Jun 2, 2011
    821
    228
    0
    ලෝචනා කැම්පස් ගියා ...අමන්ද තාත්තා ගේ බිස්නස් වලට උදඋ කලා ...ඒ වගේම ලෝචනගේ කැම්පස් එකේ වැඩ වලට අමන්ද වියදම් කලා ....ඒත් ලෝචනා බැරිම තැනක් උනොත් විතරයි අමන්දගෙන් සල්ලි ඉල්ලුවේ...මහේෂුත් හිටියේ ලෝචනගේ batch එකේමයි.. මහේෂ් නිතරම ලෝචනගේ වැඩ වලට udau කලා ...කැම්පස් පටන් ගත්ත මුල් දවස වල රැග් එක තිබුනා ...senior අය කියලා තිබුනේ lecture 1ta ගියාම girls ලා එක ලග wadi වෙන්න එපා කියලා...boy කෙනෙක් girl කෙනෙක් ආයෙත් boy කෙනෙක් එහෙමයි වැඩි වෙන්න ඕනි... ඒ batch එකේ කට්ටිය අදුන ගන්න ...කොහොම හරිඒ නිසාම ගොඩක් වෙලාවට ලෝචනගේ ලගින්ම wadi උනේ මහේෂ් .... මේ නිසාම දෙන්නා අතරේ ලොකු හිතවත් කමක් ගොඩ නැගුනා ...ලෝචනා මහේශ්ව ඇසුරු කලේ යාලුවෙක් විදියට ...ඒත් ටික දවසක් යනකොට ලෝචනා ගැන ආදරයක් මහේෂ්ට ඇති උනා ...කැම්පස් එකේ එන්න එන්නම වැඩ වැඩි උනා...එක නිසාම ලෝචනා ගෙදර ගියෙත් සතියකට දෙකකට සැරයක් ...ලෝචනගේ යි අමන්දගෙයි ආදරේ telephone 1 ට සිමා උනා ... meet වෙන්න ලැබුනෙත් සතියකට දෙකකට සැරයක් ...ඒ ලෝචනා නිවාඩුවට ගෙදර ආවම ...කැම්පස් එකේ ගොඩක් අය හිතුවෙත් ලෝචනා යි මහේෂ් යාලුයි කියලා ...batch එකේ යාළුවොත් ලෝචනට විහිලු කලා මහේෂ් ගේ නම කියලා ...අන්තිමට ලෝචනට මහේශ්ව වදයක් වෙන්න gatta ...ලෝචනා මේ ගැන අමන්ද ටත් කිඋව...අමන්ද මේක ගැන මහේෂ් 1a කතා කරන්න කැම්පස් එකට එන්න හැදුවත් ලෝචනා ඒකට කැමති උනෙත් නැහැ ... ලෝචනා කිඋව මම එයාට අමන්ද ගැන කියන්නම් කියලා ..කොහොම හරි ලෝචනා බැරිම තැන මහේෂ්ට ඔක්කොම විස්තරේ කිඋව...මහේෂ්ට මේක අහල ගොඩක් upset ..ඒත් කරන්න දෙයක් නැනේ ...මහේෂ් එට පස්සේ වැඩිය ලෝචනා 1ka කතාවට ගියෙත් නැහැ...තමන්ගේ පාඩුවේ වැඩ ටික කරගෙන හිටියා ...ඒත් කැම්පස් එකේ යාලුවෝ නිතරම විහිලු කලා ලෝචනගේ නම කිය කිය ....etat වඩා මහේෂ්ගේ යාලුවෝ සෙට් 1ma හිටියේ ලෝචනත් එක්ක ..assignment ත group කැඩුවත් මහේෂ් යි ලොචනයි දෙන්නම ඒකට වැටුනේ ...මහේෂ් ට ලෝචනා එක්ක කතා නොකර ඉන්න බැරි උනා...බැරිම තැන මහේෂ් කිඋව අපි දෙන්නා හොදම යාලුවෝ විදියට ඉමු කියලා...ලෝචනත් මේකට කැමති උනා ...ලෝචනා මේක අමන්දට කිවූවා ..
     

    Sefirosu

    Member
    Dec 12, 2011
    1,255
    106
    0
    අන්තිමට ලෝචනා මහෙෂ්ට කියලා Test එක කරෝ ගත්තා. මේක දැන ගත්තු අමන්ද කියන මන්දයා ලෝචනා අත ඇරලා මහේෂ් එක්ක යාලු උනා! දැන් උන් දෙන්නා කොළු සීන්.. ලෝචනා වහ බීලා පාළමෙන් පැන්නා රේල් පාර උඩට!


    The End
     

    snoop

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    5,892
    997
    113
    New York, USA
    අන්තිමට ලෝචනා මහෙෂ්ට කියලා Test එක කරෝ ගත්තා. මේක දැන ගත්තු අමන්ද කියන මන්දයා ලෝචනා අත ඇරලා මහේෂ් එක්ක යාලු උනා! දැන් උන් දෙන්නා කොළු සීන්.. ලෝචනා වහ බීලා පාළමෙන් පැන්නා රේල් පාර උඩට!


    The End

    පට්ට කතාව.. :lol::lol: