හයිව් එකේ 100 ගහන්න උදව් කරපු හැමෝටම ස්තුතිය&#

yasitha_o3

Member
Oct 5, 2006
2,081
83
0
38
IN YOUR HEART
හයිව් එකේ 100 ගහන්න උදව් කරපු හැමෝටම ස්තුතිය&#

මට උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තුතියි. මම මේ වෙනකං එක ත්රෙඅඩ් එකක් වත් දැම්මේ නෑ. ඔයාල දාපු ත්රෙඅඩ් වලට reply දාල තම යාලුවෝ ඔක්කොම අද පැය කිහිපයක් ඇතුලත හොයාගත්තේ. ඒ නිසා ඔයාල හැමෝටම ගොඩක් තැන්ක්ස්. ඕනෑම කෙනෙක් එවන්න මම පුළුවන් ඉක්මනටම accept කරනවා. මගේ 100 සෙට් උනාට තාම තියෙනව මගේ රික්වෙස්ට් accept නොකරපු සෙට් එකක් ම


ddddd_zpse7a037fb.png
 

Cyberoam

Member
Aug 21, 2014
995
43
0
Sri Lanka
මට උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තුතියි. මම මේ වෙනකං එක ත්රෙඅඩ් එකක් වත් දැම්මේ නෑ. ඔයාල දාපු ත්රෙඅඩ් වලට reply දාල තම යාලුවෝ ඔක්කොම අද පැය කිහිපයක් ඇතුලත හොයාගත්තේ. ඒ නිසා ඔයාල හැමෝටම ගොඩක් තැන්ක්ස්. ඕනෑම කෙනෙක් එවන්න මම පුළුවන් ඉක්මනටම accept කරනවා. මගේ 100 සෙට් උනාට තාම තියෙනව මගේ රික්වෙස්ට් accept නොකරපු සෙට් එකක් ම


Mcchan tota GB 0 Pennanne ai thama ?
 

dmtx

Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,113
    113
    බලපන් මේක කොච්චර ආතල්ද ? එකෙක්වත් මරා ගන්නවද? හැමෝම ෆන් එකේ HIVE
    :)

    https://beta.hive.im/join/162d

    DM tx


    දැන්.. එවන උන් එවපිය


    :):):):)

    NOW THANKS
    වටය

    :D
     

    drml

    Active member
  • Jul 10, 2013
    342
    163
    43
    Boralesgamuwa
    මට යාළුවෝ 100ක් හොයාගන්න උදව් කරපු හැමෝටම ස්තූතියි.

    මාත් ඔයාලට උදව් කරන්න හිතුවා. දැන් වෙලාව රෑ 10.15යි. රෑ 11.30 වෙනකන් රික්වෙස්ට් කරන්න. පුළුවන් ඔක්කොම ඇක්සෙප්ට් කරන්නම්.

    https://beta.hive.im/join/ca08
     

    DimuthTharindu

    Well-known member
  • Dec 10, 2014
    3,713
    681
    113
    Behind you ✔
    බොහොම ස්තුතියි. මගේ members 100 සම්පුර්ණ වුනා....
    කැමති අය ඉන්නවනම් මට request එවන්න. මට වැඩිවෙලා යන්න ඉස්සෙල්ලා accept කරන්නම්.
    මට උදව් කරා වගේම මමත් ඔයාලට උදව් කරනවා.

    https://beta.hive.im/join/f6ff