හෂිනි_ගෝනගලට අතවර කරන්න වෙර දැරූ තරුණයාට &#348

rayan f16

Active member
  • May 15, 2009
    512
    85
    28
    අරූ කෙල්ලව අතගෑවනම් වැරදියි. ඒකට උට හොද කනේ පාරක් ගැහුනම් ඇති. ඌව බිම දාගෙන ගහල, ඌව දණගස්සල සමාව ගන්න කියන්නෙ අරකිගෙ පෙට්ටිය කැඩුව වගේනෙ. අනේ හුකේ. අරූට ගහගන්න බැරිනම් දැන් ගිහින් හොස්පිටල් එකක ඇඩ්මිට් වෙලා බොරු අමාරුවක් පෙන්නගෙන ඉන්න තියෙන්නෙ අරකිගෙ කොල්ලව දවස් 10ක් විතර ඇතුලෙ තියන්න. ඌ එතකොට තේරුම් ගනී කෙල්ලගෙ පෙට්ටිය තියෙන්නෙ අතේ වෙන්න බෑ කියල.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    අරූ කෙල්ලව අතගෑවනම් වැරදියි. ඒකට උට හොද කනේ පාරක් ගැහුනම් ඇති. ඌව බිම දාගෙන ගහල, ඌව දණගස්සල සමාව ගන්න කියන්නෙ අරකිගෙ පෙට්ටිය කැඩුව වගේනෙ. අනේ හුකේ. අරූට ගහගන්න බැරිනම් දැන් ගිහින් හොස්පිටල් එකක ඇඩ්මිට් වෙලා බොරු අමාරුවක් පෙන්නගෙන ඉන්න තියෙන්නෙ අරකිගෙ කොල්ලව දවස් 10ක් විතර ඇතුලෙ තියන්න. ඌ එතකොට තේරුම් ගනී කෙල්ලගෙ පෙට්ටිය තියෙන්නෙ අතේ වෙන්න බෑ කියල.

    :lol::lol::lol:

    සිරාවටම. මම හිතුවෙත් හෙන ගේමක් දීලා කියල.... ෆොන්නයෝ චන්ඩි උනාම ඔහොම තමා....
     
    May 28, 2015
    377
    67
    0
    අතින් ඇල්ලීම වලත්තකමට අල්ලිමකි. එයට එක කනේ පහරක් හෝ දෙකක් ගැසීම ප්‍රමාණවත් වේ. ඇය දුෂණය කලේනම් මෙවැනි පහරදීම සාධාරණය කල හැකිය.


    වහාම මේ ගෝන ගල ගේ පෙම්වතා සහ අර අතපත ගෑ වලට්ඨය අත්අඩංගුවට ගනු.
    sexual assault ekak kara nan oka sadaranai kiyala hamotama terenawa. eth athin alluwa nan kane parak dunnama athi thama. kello hinda guti kana unta ekathu unoth dan podi sangamayak wage unath pihita ganna puluwan.

    wariyapola, ara bus pora :D, kurunagala threewheel aiyalagen guti kana kolla, ,
    dan meka bada wala wage digatama yanawa trend eka, gahala video karala net ekata dana eka
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    sexual assault ekak kara nan oka sadaranai kiyala hamotama terenawa. eth athin alluwa nan kane parak dunnama athi thama. kello hinda guti kana unta ekathu unoth dan podi sangamayak wage unath pihita ganna puluwan.

    wariyapola, ara bus pora :D, kurunagala threewheel aiyalagen guti kana kolla, ,
    dan meka bada wala wage digatama yanawa trend eka, gahala video karala net ekata dana eka

    :dull:
     

    ranjana disasekara

    Well-known member
  • ane ban okige gana kiyawanna nam epa. puusi wage inne..
    loku attak atin alluwanam oki sadda natuwa baduwa udinma atha tiyaganie..
    weeraman karayanam okita nelanna ati sure ekatama..
    and ban dhanesh ge putha kiyana ekat lokukamak nemei mata nam lajjai
    coz porage salli kohenda kiyala dannoo danithi..
    mata oya wage wadak una nam gahana ata allala ambarala danawa kadennama
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    මොන පොන්**ක්ද බං මේ ගුටි කන එකා. යකෝ ගුටි කෑව එක පැත්තකින් තියපන්. දණ ගහලා කෙල්ලෙක්ට වඳින්න. නොදමකින් :angry::angry:
     

    prisly

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    1,584
    260
    83
    ගෙදර
    මොන කොල්ල උනත් තමන්ගේ කෙල්ලගේ අතින් වෙන කොල්ලෙක් ඇල්ලුවොත් ගහනවා අනිව. එත් ඔහොම කෙල්ල ඉස්සරහ දන ගහන්න කියලනම් කියන නැ කිසිම මිනිහෙක්. කේන්තියට ගැහුවට කෙල්ලෙක් ඉස්සරහ දන ගහන්න කියනවා කියන්නේ මොන තරම් බලු වැඩක් ද. අනිත් එක අර ගෝන වේසි එකී එක video කරනවා කියන්නේ ඒකිට තියෙන්නේ කොච්චර පහත් මානසික තත්වයක් ද. අනිවා ඔතන වෙන කෙල්ලෙක් හිටියනම් කොල්ලවත් ඇදගෙන යනවා ගහන්න එපා කියල.මුන්න්ගේ හු*ත නළලේ තියෙන්නේ එකී වැඩේ.. ඒ අතින් අපේ කෙල්ලෝ 1000න් සම්පතඊ වලියකට ගියත් ඇදගෙන යනවා ගහගන්න දෙන්නේ නැතුව..
     

    Anti BBS

    Member
    Feb 7, 2015
    4,160
    674
    0
    Amsterdam
    මොන කොල්ල උනත් තමන්ගේ කෙල්ලගේ අතින් වෙන කොල්ලෙක් ඇල්ලුවොත් ගහනවා අනිව. එත් ඔහොම කෙල්ල ඉස්සරහ දන ගහන්න කියලනම් කියන නැ කිසිම මිනිහෙක්. කේන්තියට ගැහුවට කෙල්ලෙක් ඉස්සරහ දන ගහන්න කියනවා කියන්නේ මොන තරම් බලු වැඩක් ද. අනිත් එක අර ගෝන වේසි එකී එක video කරනවා කියන්නේ ඒකිට තියෙන්නේ කොච්චර පහත් මානසික තත්වයක් ද. අනිවා ඔතන වෙන කෙල්ලෙක් හිටියනම් කොල්ලවත් ඇදගෙන යනවා ගහන්න එපා කියල.මුන්න්ගේ හු*ත නළලේ තියෙන්නේ එකී වැඩේ.. ඒ අතින් අපේ කෙල්ලෝ 1000න් සම්පතඊ වලියකට ගියත් ඇදගෙන යනවා ගහගන්න දෙන්නේ නැතුව..


    නළලේ නොවෙයි බන් . උබලට තේරෙන්නේ නැහැ. මමනම් ගහනවා නොවෙයි කකුල් දෙකත් ලොවින්න කියනවා. අද කාලේ පුදුම අසහනයකින් මිනිස්සු ඉන්නේ.