අරූ කෙල්ලව අතගෑවනම් වැරදියි. ඒකට උට හොද කනේ පාරක් ගැහුනම් ඇති. ඌව බිම දාගෙන ගහල, ඌව දණගස්සල සමාව ගන්න කියන්නෙ අරකිගෙ පෙට්ටිය කැඩුව වගේනෙ. අනේ හුකේ. අරූට ගහගන්න බැරිනම් දැන් ගිහින් හොස්පිටල් එකක ඇඩ්මිට් වෙලා බොරු අමාරුවක් පෙන්නගෙන ඉන්න තියෙන්නෙ අරකිගෙ කොල්ලව දවස් 10ක් විතර ඇතුලෙ තියන්න. ඌ එතකොට තේරුම් ගනී කෙල්ලගෙ පෙට්ටිය තියෙන්නෙ අතේ වෙන්න බෑ කියල.



video eka ayin karala ne banhmm ame manda ethin athin allanna yanne mokataa ban


okata kalin pituwe fb link eka wadavideo eka ayin karala ne ban
sexual assault ekak kara nan oka sadaranai kiyala hamotama terenawa. eth athin alluwa nan kane parak dunnama athi thama. kello hinda guti kana unta ekathu unoth dan podi sangamayak wage unath pihita ganna puluwan.අතින් ඇල්ලීම වලත්තකමට අල්ලිමකි. එයට එක කනේ පහරක් හෝ දෙකක් ගැසීම ප්රමාණවත් වේ. ඇය දුෂණය කලේනම් මෙවැනි පහරදීම සාධාරණය කල හැකිය.
වහාම මේ ගෝන ගල ගේ පෙම්වතා සහ අර අතපත ගෑ වලට්ඨය අත්අඩංගුවට ගනු.
, kurunagala threewheel aiyalagen guti kana kolla, ,sexual assault ekak kara nan oka sadaranai kiyala hamotama terenawa. eth athin alluwa nan kane parak dunnama athi thama. kello hinda guti kana unta ekathu unoth dan podi sangamayak wage unath pihita ganna puluwan.
wariyapola, ara bus pora, kurunagala threewheel aiyalagen guti kana kolla, ,
dan meka bada wala wage digatama yanawa trend eka, gahala video karala net ekata dana eka


මොන කොල්ල උනත් තමන්ගේ කෙල්ලගේ අතින් වෙන කොල්ලෙක් ඇල්ලුවොත් ගහනවා අනිව. එත් ඔහොම කෙල්ල ඉස්සරහ දන ගහන්න කියලනම් කියන නැ කිසිම මිනිහෙක්. කේන්තියට ගැහුවට කෙල්ලෙක් ඉස්සරහ දන ගහන්න කියනවා කියන්නේ මොන තරම් බලු වැඩක් ද. අනිත් එක අර ගෝන වේසි එකී එක video කරනවා කියන්නේ ඒකිට තියෙන්නේ කොච්චර පහත් මානසික තත්වයක් ද. අනිවා ඔතන වෙන කෙල්ලෙක් හිටියනම් කොල්ලවත් ඇදගෙන යනවා ගහන්න එපා කියල.මුන්න්ගේ හු*ත නළලේ තියෙන්නේ එකී වැඩේ.. ඒ අතින් අපේ කෙල්ලෝ 1000න් සම්පතඊ වලියකට ගියත් ඇදගෙන යනවා ගහගන්න දෙන්නේ නැතුව..