එහනම් හම්බයෝ වරද්ද ගන්නේ ඔතනින්hariyata kiyanne na machan. apita yanna denne na. apawath wela kiyala thamai kiyanne.
දැන් කෝ සහජීවන පුට්ටුවට යට වෙලා ඉන්න උන් දැනුත් කියපියව් මොනවහරි
ආගම වදේ අවුස්සන්න එපා කියලා
එහනම් හම්බයෝ වරද්ද ගන්නේ ඔතනින්hariyata kiyanne na machan. apita yanna denne na. apawath wela kiyala thamai kiyanne.
mchn ape dady ge gama aluth gama ape dady ge ayy kiuwa widhata hamuduruwo 2nk apawath wela kiyala thma kiyanne
boru kata katha paturawane epa bun. man aluthgama inne. dan kisi awulak na, hamu dawen wata kerena curfew dala tiyene![]()

boru kata katha paturawane epa bun. man aluthgama inne. dan kisi awulak na, hamu dawen wata kerena curfew dala tiyene![]()
උඹට ෂුවර්ද? ශික් මහා චාටර් සීන් එකක්..

mchn ape dady ge gama aluth gama ape dady ge ayy kiuwa widhata hamuduruwo 2nk apawath wela kiyala thma kiyanne
උඹ එතකොට කලින් කිව්වේ බොරුද?aranchi wena widihata hamuduru namak apawath wela anith hamuduruwan kapala. thwa sinhala kollek marila.
ආගම ජාතිය මොකක් උනත් ඔක්කොම මිනිස්සු බන්.පව් බන් මේක මෙතනින් වත් නතර කර ගන්න ලැබුනොත් ලොකු දෙයක්
hambayonta akkereipaththu wage pathi walin ayudha genalla ehe al-quaida, thaliban hambao aluthgamata awilla. interpol, CIA kiyapu kathawa hari
al-quaida, thaliban hambao aluthgamata awilla. - palli wala ayudha ekathu kalrala


man town eke newei, man beruwla aluthgama border eke inne. BBS euwn eka parata waliyak adagena. Muslim & BBS tamai happila tiyenne. paw ahinsaka minissu![]()
Aniwa machan dan hodatama athi
Athinam me raten palayan, gihin padinchi veyan saudi arabiye, ethokata thota therei okun kauda kiyala, gemba

palayang yako pacha kelinnethuwa
mehe Curfew daala, palliwalin eliyata yannath behe, muslim minissunta kanna bonnath mokuth nehe.....muge aayuda![]()