හාමුදුරැ නමක් අපවත් වෙලාද අලුත්ගම සිද්දි

ඇසල33

Member
Jun 16, 2014
65
6
0
hariyata kiyanne na machan. apita yanna denne na. apawath wela kiyala thamai kiyanne.
එහනම් හම්බයෝ වරද්ද ගන්නේ ඔතනින්
දැන් කෝ සහජීවන පුට්ටුවට යට වෙලා ඉන්න උන් දැනුත් කියපියව් මොනවහරි
ආගම වදේ අවුස්සන්න එපා කියලා
 

541100

Well-known member
  • Nov 4, 2013
    6,734
    1
    1,757
    113
    mchn ape dady ge gama aluth gama ape dady ge ayy kiuwa widhata hamuduruwo 2nk apawath wela kiyala thma kiyanne

    උඹට ෂුවර්ද? ශික් මහා චාටර් සීන් එකක්..
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    10373691_310130235816203_1483815600593063527_n.jpg

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1619768
     

    vidusha119

    Junior member
  • Dec 29, 2009
    72
    3
    8
    Kelani Palama Yata
    budun thun warak wedi siri lanka deepaya

    daham sagun sewane daruwo wedunu deshaya

    mokakda siri lankaawata una winashaya

    thuttu dekata mini maranawa nehene kisi biya.

    -----------------------------------------------------------------------------

    Api okkoma rajawaru, okkoma weasiyo

    Thun sinhalayema neadeayo

    Api okkoma piyawaru, okkoma mawwaru

    Thun sinhalayema doodaruwo

    Thun sinhalayema doodaruwo

    ----------------------------------------------------------------------

    Thanks & Best regards
     

    Wal naria

    Banned
    May 29, 2014
    238
    10
    0
    Dan live at 12 baluwa kisima hamaduru namak marila naha eaka kata kathawak ban apema ballekge. Policien media ekata dan keewe
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    ආගම ජාතිය මොකක් උනත් ඔක්කොම මිනිස්සු බන්.පව් බන් මේක මෙතනින් වත් නතර කර ගන්න ලැබුනොත් ලොකු දෙයක්
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    ඇති තරම් මරාගනිල්ල. කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ.:):)
     

    Wal naria

    Banned
    May 29, 2014
    238
    10
    0
    ආගම ජාතිය මොකක් උනත් ඔක්කොම මිනිස්සු බන්.පව් බන් මේක මෙතනින් වත් නතර කර ගන්න ලැබුනොත් ලොකු දෙයක්

    Aniwa machan dan hodatama athi
     

    kapugedara

    Banned
    Jul 5, 2008
    1,290
    115
    0
    hambayonta akkereipaththu wage pathi walin ayudha genalla ehe al-quaida, thaliban hambao aluthgamata awilla. interpol, CIA kiyapu kathawa hari

    al-quaida, thaliban hambao aluthgamata awilla. - palli wala ayudha ekathu kalrala

    palayang yako pacha kelinnethuwa
    mehe Curfew daala, palliwalin eliyata yannath behe, muslim minissunta kanna bonnath mokuth nehe.....muge aayuda :angry::angry:
     

    Beeper

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    4,279
    656
    113
    Classified
    man town eke newei, man beruwla aluthgama border eke inne. BBS euwn eka parata waliyak adagena. Muslim & BBS tamai happila tiyenne. paw ahinsaka minissu :angry:

    BBS eken rasvima ivara karala yaddi thamai, uro avith gahala thiyenne, army ekata karanna deyak na, unta orders na fire karana, ekai ape un return eka dunne, nathuva un gahaddi balan innada kiyanne po**yo? Tho kohe unath kamak na, kahinne nathuva hitu, nodanna magul kiyanna enna epa.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    palayang yako pacha kelinnethuwa
    mehe Curfew daala, palliwalin eliyata yannath behe, muslim minissunta kanna bonnath mokuth nehe.....muge aayuda :angry::angry:

    palayan hutto
    minachchi kande sinhalunta hambayo gahagena enawa
    ape un 500 withara kadu polu aran pelagasi innawa