හාර්ඩ් එකට කෙල වුනා බන්..(බබා හම්බුනා)

මම බෙනා

Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    macha HDD eka mokakda ??

    pc ekata oya HDD eka vitharak gahapan gahala on karala balapan HDD eka athata Disk eka duwanawada kiyala .

    duwanne nathnag bord eka replace hari repair hari karanna puluwan. but samahara hard wala head eka hari Motor eka hari damage wenawa . ehema unoth sorry

    මේක තමා හාර්ඩ් එක මචෝ..හාර්ඩ් එක ස්පින්ග් වෙන්නේ නෑ මචෝ...
    maxtor-1.jpg
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,575
    2,401
    113
    මචං වෙන pc එකකට ගහල බැලුවද..? පුලුවන්නම් linux/ ubuntu වගේ OS එකකට connect කරලා බලන්න..
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    මම බෙනා;18814377 said:
    මැශින් එක ඔන් කරද්දි operating system not found කියලා මැසේජ් එකක් ආවා..මම හිතුවේ windows අව්ලක් කියලා, :sorry: xp බන් යූස් කලේ... :rofl:


    Oka enne

    1.windows thiyena HDD eka haduna nogaththama.bios eken
    2.windows eke thiyena MBR (Master Boot Recotrd) mekila
    3.HDD damage weema.
    4.MBR eka thiyena partition eka active partition ekak nowee wena
    partition ekak active partition ekak wela thibeema.

    ඒත් බන් බයොස් වලින් බැලුවාම හාර්ඩ් එක පෙන්නන්නෙවත් නෑ...

    1.Jumpers weradila wenna puluwan.
    2.Data cable Loose ho damage wela thiyenna puluwan.
    3.Power Cable damage wela ho loose wela thiyenna puluwan.
    4.power cable eken uwamana nisi current eka nolabbema hinda
    wennath puluwan.

    මම වෙන හාර්ඩ් එකක් ගහලා මේක cable select විදිහට දුන්නා,එතකොට අර හාර්ඩ් එකෙන්වත් ඔන් වෙන්නේ නෑ

    1.e hdd eke mokakhari wedakarana windows ekak thibbada>>>??
    2.Hdd deka cable dekakiin wenama dunnada?nethnam eka cable ekin dunnada.
    3.E HDD eka Bios eke pennanawada?

    හාර්ඩ් එකට කෙලනම් වෙලා තමා.. හාර්ඩ් එක 60GB එකක්

    1.Sure ekatama ehema kiyanna be.hdd eka godak parana nam balaporoththu thiyagannath epa.

    2.Hdd ekata power deela on karapuwama pc eka hdd ekata poddak kana
    lan karala balanna,ehemath nethnam hdd eke metal cover thiyena peththaata atha thiyagena inna.
    motore kerakena saddayak enne nedda?athata vibrate ekak denenne nedda??

    3.board eka hondata check karala beluwada?
    eyam burulwelada ehema kiyala,
    psu eke power connector mala wage ne neda??


    man mewa serama kyuwe HDD eka IDE hddekak kiyala hithagena.
    nethnam sata nam

    wena hdd ekak hoyagena ekata windows dala eken boot karaganna.
    newathtah meka connect kara balanna.

    cd rom flopy data&power cable galawala meka karanna.

    Bios reset ekak karanna.

    mama udin bold karala thiyenna eka karala beluwada?ehema wenne nethnam godak welawata hdd ekata panshakoole denna lesthi wenna weyi.
    :(:(:(:(

    hebeyi eta kalin ube power cable hondata wedakaranawada kiyala mulin check karala balahan.



     

    මම බෙනා

    Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    @MNV
    හාර්ඩ් එක කෑරකෙනවා දෑනෙන්නේ නෑ මචන්..බඩු වගේ තමා..මම පවර් කේබල් එක ගලවද්දි මොකක් හරි වෙන්ඩ ඈති..(වෙන හාර්ඩ් එකක් ගහන්ඩ කේබල් ගෑලෙව්වනේ)
     

    lasa_dal

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    2,144
    126
    63
    kiwi island
    මම බෙනා;18818113 said:
    මේක තමා හාර්ඩ් එක මචෝ..හාර්ඩ් එක ස්පින්ග් වෙන්නේ නෑ මචෝ...
    maxtor-1.jpg
    afoi athaharapan oka . oya board issue ekak neme macho Motor failure ekak defa. driver ic eke seen eka wennath puluwan 10% . according to my experience regarding the particular HDD Brand and capacity you have mentioned ..... the most appropriate method is to dispose it and get a new drive. :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    මම බෙනා;18823502 said:
    @MNV
    හාර්ඩ් එක කෑරකෙනවා දෑනෙන්නේ නෑ මචන්..බඩු වගේ තමා..මම පවර් කේබල් එක ගලවද්දි මොකක් හරි වෙන්ඩ ඈති..(වෙන හාර්ඩ් එකක් ගහන්ඩ කේබල් ගෑලෙව්වනේ)

    HDD eka karakenne nethnan loku awlak wage machan.Oke SaTA ekada thiyenne ide ekada.
    model eka??
     

    මම බෙනා

    Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    afoi athaharapan oka . oya board issue ekak neme macho Motor failure ekak defa. driver ic eke seen eka wennath puluwan 10% . according to my experience regarding the particular HDD Brand and capacity you have mentioned ..... the most appropriate method is to dispose it and get a new drive. :yes::yes::yes::yes::yes:

    HDD ekanm wisi karanda duka na macho...mata data tika ganda thibbanm athi.wena hard ekaknm ganda puluwn.eth data...ඩේටා ටික මතක් වෙද්දි හෝස් ගාල යනවා.. :sorry:
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    මම බෙනා;18823817 said:
    ide machan :(

    HDD eke data pin 40 k board ekata passala thiyenawane mchn.ewa ekak hari
    kedilada,
    board eken gelawilada
    balahan.

    elaga ta power cable eke pin board ekata set wena hariya hodata balahan.arawagema.

    Wena aluth honda DAta cable ekak dala balahan.(parana ekama use karanam)

    man gawa tibba 2006 maxtor hdd ekak ekak thiyenawa eka thawama weda.
    eke power pin ekak keduna.
    eka nisa ayin karala thiyenne.
    wedakaraganna ona wunamaa alpeniththak kedichcha thenata thiyala anik kona power pin eke athulata wetenna set karagena weda karanawa.:lol::lol::lol::lol: