යකෝ මේක ෆෑන් එකක්1500uf eva ona taram tiyanawa ban
1200 tiyana evath tiyanawa
8uf 440VAC wage hoyaganna puluwan weida1.2 ewwa tihyenawa... giya sathiye mam mage fan ekata damma pettah walin genalla 150 une capacitor eka 1.2
pettah gihin balanna8uf 440VAC wage hoyaganna puluwan weida
Thanks bro.. mn balannmpettah gihin balanna
1st street eke, sena electronics kiyala shop ekak thiyenawa eke balanna... first cross street ekata enter wechcha gaman mulin ma hambena junction eken right side eke kada 4 witara giyaama.. (nombara 65 wage kade nombare.. hebei kade nombare hariyata mathaka naa mata...)
eeke naa kiwwoth unge anik kadeth balanna.. eka nam first cross street eke tikak issarahata yanna ona... eka nam ahagena yanna puluwan, assaka nemei thiyenne para ainema