හැම පඩස්ටල් ෆෑන් එකකටම එන්නෙ 1.5 කැප් එකක්ද?

allrights

Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    1.2 ewwa tihyenawa... giya sathiye mam mage fan ekata damma pettah walin genalla 150 une capacitor eka 1.2
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    8uf 440VAC wage hoyaganna puluwan weida
    pettah gihin balanna

    1st street eke, sena electronics kiyala shop ekak thiyenawa eke balanna... first cross street ekata enter wechcha gaman mulin ma hambena junction eken right side eke kada 4 witara giyaama.. (nombara 65 wage kade nombare.. hebei kade nombare hariyata mathaka naa mata...)

    eeke naa kiwwoth unge anik kadeth balanna.. eka nam first cross street eke tikak issarahata yanna ona... eka nam ahagena yanna puluwan, assaka nemei thiyenne para ainema
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,514
    8,062
    113
    pettah gihin balanna

    1st street eke, sena electronics kiyala shop ekak thiyenawa eke balanna... first cross street ekata enter wechcha gaman mulin ma hambena junction eken right side eke kada 4 witara giyaama.. (nombara 65 wage kade nombare.. hebei kade nombare hariyata mathaka naa mata...)

    eeke naa kiwwoth unge anik kadeth balanna.. eka nam first cross street eke tikak issarahata yanna ona... eka nam ahagena yanna puluwan, assaka nemei thiyenne para ainema
    Thanks bro.. mn balannm
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    Loop Waiting GIF