ita passe mokada une un nawattuwada? lokuwata waliya adunada? un anthimata mokuth kiwwe nadda? show eka iwarai gedara yanna kiwwada? sakura ewunta wali seen penna ba un podda athnam nawattanawa
ita passe mokada une un nawattuwada? lokuwata waliya adunada? un anthimata mokuth kiwwe nadda? show eka iwarai gedara yanna kiwwada? sakura ewunta wali seen penna ba un podda athnam nawattanawa
neweththuwe ne bn,neweththuwanam apith gahanawa unta gal
kohoma hari 30minit wage giya bn patan ganna,,
stage aka hemathenama mada
awa okkoma as karala apahu patan gaththa
sakura un nam kemeththen newei wage patan gaththe
neweththuwe ne bn,neweththuwanam apith gahanawa unta gal
kohoma hari 30minit wage giya bn patan ganna,,
stage aka hemathenama mada
awa okkoma as karala apahu patan gaththa
sakura un nam kemeththen newei wage patan gaththe