හිරු මෙගා බ්ලාස්ට් - සීදූව සකුරා

ruchira88

Well-known member
  • May 16, 2008
    5,183
    938
    113
    lol..un waliyen passe stage eka issaraha indan video karapu camer akath ain kara bayata:(:lol:

    :):)

    ita passe mokada une un nawattuwada? lokuwata waliya adunada? un anthimata mokuth kiwwe nadda? show eka iwarai gedara yanna kiwwada? :rofl: sakura ewunta wali seen penna ba un podda athnam nawattanawa
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    ita passe mokada une un nawattuwada? lokuwata waliya adunada? un anthimata mokuth kiwwe nadda? show eka iwarai gedara yanna kiwwada? :rofl: sakura ewunta wali seen penna ba un podda athnam nawattanawa
    neweththuwe ne bn,neweththuwanam apith gahanawa unta gal:lol:
    kohoma hari 30minit wage giya bn patan ganna,,:(
    stage aka hemathenama mada :lol:
    awa okkoma as karala apahu patan gaththa :baffled:
    sakura un nam kemeththen newei wage patan gaththe :sorry:
     

    ruchira88

    Well-known member
  • May 16, 2008
    5,183
    938
    113
    neweththuwe ne bn,neweththuwanam apith gahanawa unta gal:lol:
    kohoma hari 30minit wage giya bn patan ganna,,:(
    stage aka hemathenama mada :lol:
    awa okkoma as karala apahu patan gaththa :baffled:
    sakura un nam kemeththen newei wage patan gaththe :sorry:

    ela ela :)