හිරු මෙගා බ්ලාස්ට් - සීදූව සකුරා

Survivor.

Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,082
    110
    63
    Sri Lanka..
    හිරු මෙගා බ්ලාස්ට් - සීදූව සකුරා

    හිරු මෙගා බ්ලාස්ට් - සීදූව සකුරා



    0.23 ඉදන් බලන්න. ජූඩ් කියන හිංදි සිංදුව පට්ට ලස්සනයි.:)
     

    ruchira88

    Well-known member
  • May 16, 2008
    5,183
    938
    113
    ow bn patta seen ekak una:lol::lol:
    Romesh Sindu kiyaddi kollek stage ekata negala patta waliyak giya..:rofl:
    band ake light's ahema godak damage una :):eek::eek::eek:
    hiru ake unta gal gehuwa kollo hodata
    mage slipper dekath nethi una bayata duwala
    :sorry::sorry::sorry::sorry:

    thawa wistara kiyapanko. video nadda? mokatada gahagaththe?
     

    roxter

    Well-known member
  • Sep 7, 2009
    5,192
    380
    83
    mega blast chaa una kiyala aranchi....ape gewal patte tibbe.man giye na.sounds chaa lu.
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    thawa wistara kiyapanko. video nadda? mokatada gahagaththe?
    mama phone aka aran giye ne ban:sorry:
    romeshge sinduwa yaddi kollek stage ekata neggama hiru ake porak uwa pahalata thallu karala kollata benna :growl:
    man hithanne a kollage set eka thama gal gehuwe,:baffled:
    ,band ake un sinduwa maga dala diuwa..:rofl:
    romesh bima weti wedi diuwa.:P
    .un tag gala light's off kara..:growl:
    kollo ho gala gal gehuwa,wathura bothal walinuth gehuwa...hiru ake LED light's system akath damage una,,
    :(:(:(
    apith issaraha indiye :(
     
    • Like
    Reactions: ruchira88

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    rathnapure ,kuruwita ,eheliyagoda musical show ekak thibboth hemadama wali oya set 2 k inne un thamai hemadama wali yanne maha madawiyo . mama nam yanne ne oya jarawa balanna mata musical show allanne ne.
     

    priyanka_hdp

    Well-known member
  • Sep 9, 2006
    2,635
    1,671
    113
    Stockholm
    ow bn patta seen ekak una:lol::lol:
    Romesh Sindu kiyaddi kollek stage ekata negala patta waliyak giya..:rofl:
    band ake light's ahema godak damage una :):eek::eek::eek:
    hiru ake unta gal gehuwa kollo hodata
    mage slipper dekath nethi una bayata duwala
    :sorry::sorry::sorry::sorry:

    appata hudu

    maara seen ek..mama baagayak balala TV eka off kala
    aparade live balanna thibba seen eka