හෙට කිරිඅම්මාවරු කී දෙනෙක් දිවි පුදයිද?

Djwathila

Well-known member
  • Jul 15, 2010
    8,750
    1,093
    113
    www.wathilacreation.blogspot.com

    umbala wage uronta puluwandado kollo gahanna. :lol: harak pattiye harakata shot eka dena hora weda neda umba ?

    අනේ වල් පාලු මූකලන් බස්සො.. තොට ඉතින් කොන්දක් තියෙන එකක්යැයි හොර අයිඩී වලින් එන්නෙ වරකො රියල් එකෙන්
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    අනේ වල් පාලු මූකලන් බස්සො.. තොට ඉතින් කොන්දක් තියෙන එකක්යැයි හොර අයිඩී වලින් එන්නෙ වරකො රියල් එකෙන්

    pala pala gon wathilaya. harak pattiye inna umbata mona elakirida :lol:
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....

    ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..

    eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...

    ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..

    kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...




    Mekata Rep ekak dipan
     
    • Like
    Reactions: Diego97

    psyco

    Member
    Sep 7, 2010
    1,183
    38
    0
    Why do guys bother weather we kill cows, that is non of ur business also we ar not the only people who eat beef...

    if u love animals sooo much then stop eating all meat like fish, chicken etc......
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....

    ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..

    eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...

    ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..

    kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...



    Dawase kathawa
    11.gif
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    Why do guys bother weather we kill cows, that is non of ur business also we ar not the only people who eat beef...

    if u love animals sooo much then stop eating all meat like fish, chicken etc......

    Dang! you hit the nail on the head bro
    11.gif
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    Mekata Rep ekak dipan

    machan mata rathu kotu thiyena nisa mama rep dunnata plus + rep watenne naha. mata rep power aawain passe umbata mama dennam machan rep koatiyak. umba methana kiyala thiyena kathawata umbe katata seeni daanna one machan.
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ai umbala elu kiri beela elu mas kanne nadda ? biththara kaala kikili maran kanne nadda ? ethakota ewa waradi neweida ? anika me loke jeewathweeme aithiya thiyenne harakata witharada ?
    මම නම් එක මසක් වත් කන්නේ නෑ කොන පාලුවෝ.කන කාලකන්නි එවුන් ඉන්නව ඇති එකෙක් දෙන්නෙක්.තොපි එහෙමද?තොපේ මුලු සංහතියම හරක්නෙ බොල.තොපෙ හම්බයෙක් ගාවින් යන්ඩ පුලුවන්ද?මස් කෑවයින් පස්සේ එන අමනුස්ස දාඩිය ගන්දස්සාරේ බෑ.තොපි සෙන්ට් කුප්පි පිටින් නෑවත් මස් කාපු ගඳ යන්නේ නෑ.හම්මෝ මතක් වෙනකොටත් ඔක්කාරෙට එනව.හම්බ ගඳ.:sorry:

    තොපේ වගේ මස් කන කාලකන්නි කීප දෙනෙක් අපේ ජාතියෙත් ඉන්නව තමයි ගෙරියෝ.උන් හිටියයි කියල අපේ ආගමේ සත්තු මරපන් කියල නෑ තොපේ වගේ.
    උන් හිටියයි කියල මනුස්සකම් ගන කතා නොකරඩද තෝ කියන්නේ ගෙරිය
    :angry:
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....

    ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..

    eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...

    ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..

    kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...



    1. ඔය සීන් එක වුනේ අප්‍රිකාවේ නෙවෙයි කායිබාබ් වනාන්තරේ ;)
    2. ඒ වනාන්තරයේ හිටපු එකම විලෝපික ගහණය අඩු කරපු නිසයි එහෙම වුනේ. මුවන් මත යැපෙන වෙනත් විලෝපිකයන් නොමැති නිසා ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිසා මුව ගහනය වැඩි වුනා.
    3. හරක් කියන්නේ වන සත්තු ජාතියක් නෙවෙයි . ඇති කරන ජාතියක් ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිදහසේ වන සත්තු වගේ කරන්නේ නෑ. ඒක කොරන්න පට්ටි දාන එක නේ කරන්නේ :P
    4. හරක් ගහණය වැඩි වීම ගැන බයක් තියෙනවා නම් පට්ටි දාන එක ලිමිට් කරන්න, sterilization procedures අනුගමනය කරන්න පුලුවං. ( ඇට නැති දොඩං වගේ ;) )
    5. පරිසර සමතුලිත තාවය ඇති කරන්න මහන්සි වෙන්න එපා :D ඒක ඉබේ වෙන දෙයක්. දැං ලංකාවේ කැලේ කුලු හරක්ට ඇටෑක් එකක් දෙන්න පුලුවං විලෝපිකයෝ නෑ නේ. දිවියා, කොටියා, වලහා කුලු හරකත් එක්ක ගේමට යන්නේ හෙනම අඩුවෙන් . එහෙම වුනා කියලා රටට උහුලන්න බැරි කුලු හරක් ලෝඩ් එකක් හැදිලා නෑ :D
    6. මෙතන තියෙන්නේ හරකා හරකා වූ නිසා උගේ "මස්" කන්න එපා කියන එක නෙවෙයි , කිරි, පොහොර දෙන කෘෂි කර්මාන්තයට උදව් කරන සතෙක් ගන්න පුලුවන් සේරම උදව් අරගෙන අන්තිමට මරාගෙන කන එක කොච්චර ethical ද කියන ප්‍රශ්නේ තමයි අහලා තියෙන්නේ
    7. දැං මුවෝ පාලනය කරන කොටියෝ වගේ, හරක් ගහනය පාලනය කරන තිරිසන්නු ඔයාලද??:eek::eek::shocked::shocked:
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    මම නම් එක මසක් වත් කන්නේ නෑ කොන පාලුවෝ.කන කාලකන්නි එවුන් ඉන්නව ඇති එකෙක් දෙන්නෙක්.තොපි එහෙමද?තොපේ මුලු සංහතියම හරක්නෙ බොල.තොපෙ හම්බයෙක් ගාවින් යන්ඩ පුලුවන්ද?මස් කෑවයින් පස්සේ එන අමනුස්ස දාඩිය ගන්දස්සාරේ බෑ.තොපි සෙන්ට් කුප්පි පිටින් නෑවත් මස් කාපු ගඳ යන්නේ නෑ.හම්මෝ මතක් වෙනකොටත් ඔක්කාරෙට එනව.හම්බ ගඳ.:sorry:

    තොපේ වගේ මස් කන කාලකන්නි කීප දෙනෙක් අපේ ජාතියෙත් ඉන්නව තමයි ගෙරියෝ.උන් හිටියයි කියල අපේ ආගමේ සත්තු මරපන් කියල නෑ තොපේ වගේ.
    උන් හිටියයි කියල මනුස්සකම් ගන කතා නොකරඩද තෝ කියන්නේ ගෙරිය
    :angry:

    boru kiyanna epa ata nathi gembo! poya dawasatah mas kana jaathiyak umbalage jaathiya. pandi talk daanna issella kihille thiyena mail tika kapaagena waren. thopila wage kalu ganda jaathiyak me loke kohewath naha.