ow umba apiwa maranakan api oluwa pahath karagena innawapalado yanna
නෑ උඹට ** අරිනකම් නැමිල හිටපන්
ow umba apiwa maranakan api oluwa pahath karagena innawapalado yanna
නෑ උඹට ** අරිනකම් නැමිල හිටපන්
bambuwa thamai! umbata hari aasai neda **** araganna.
මම ඉදල හිටල කොල්ලෙක් ගැහුවට කබරයෝ ගහන්නෙ නෑ බං
harak pattiye harakata shot eka dena hora weda neda umba ?
umbala wage uronta puluwandado kollo gahanna.harak pattiye harakata shot eka dena hora weda neda umba ?
ඌර ඇරියෙ උඹලගෙ මහ එකාටනෙ

umbala wage uronta puluwandado kollo gahanna.harak pattiye harakata shot eka dena hora weda neda umba ?
අනේ වල් පාලු මූකලන් බස්සො.. තොට ඉතින් කොන්දක් තියෙන එකක්යැයි හොර අයිඩී වලින් එන්නෙ වරකො රියල් එකෙන්

aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....
ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..
eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...
ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..
kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...
aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....
ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..
eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...
ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..
kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...
Why do guys bother weather we kill cows, that is non of ur business also we ar not the only people who eat beef...
if u love animals sooo much then stop eating all meat like fish, chicken etc......
Mekata Rep ekak dipan
මම නම් එක මසක් වත් කන්නේ නෑ කොන පාලුවෝ.කන කාලකන්නි එවුන් ඉන්නව ඇති එකෙක් දෙන්නෙක්.තොපි එහෙමද?තොපේ මුලු සංහතියම හරක්නෙ බොල.තොපෙ හම්බයෙක් ගාවින් යන්ඩ පුලුවන්ද?මස් කෑවයින් පස්සේ එන අමනුස්ස දාඩිය ගන්දස්සාරේ බෑ.තොපි සෙන්ට් කුප්පි පිටින් නෑවත් මස් කාපු ගඳ යන්නේ නෑ.හම්මෝ මතක් වෙනකොටත් ඔක්කාරෙට එනව.හම්බ ගඳ.ai umbala elu kiri beela elu mas kanne nadda ? biththara kaala kikili maran kanne nadda ? ethakota ewa waradi neweida ? anika me loke jeewathweeme aithiya thiyenne harakata witharada ?


aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....
ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..
eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...
ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..
kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...


)
ඒක ඉබේ වෙන දෙයක්. දැං ලංකාවේ කැලේ කුලු හරක්ට ඇටෑක් එකක් දෙන්න පුලුවං විලෝපිකයෝ නෑ නේ. දිවියා, කොටියා, වලහා කුලු හරකත් එක්ක ගේමට යන්නේ හෙනම අඩුවෙන් . එහෙම වුනා කියලා රටට උහුලන්න බැරි කුලු හරක් ලෝඩ් එකක් හැදිලා නෑ 




මම නම් එක මසක් වත් කන්නේ නෑ කොන පාලුවෝ.කන කාලකන්නි එවුන් ඉන්නව ඇති එකෙක් දෙන්නෙක්.තොපි එහෙමද?තොපේ මුලු සංහතියම හරක්නෙ බොල.තොපෙ හම්බයෙක් ගාවින් යන්ඩ පුලුවන්ද?මස් කෑවයින් පස්සේ එන අමනුස්ස දාඩිය ගන්දස්සාරේ බෑ.තොපි සෙන්ට් කුප්පි පිටින් නෑවත් මස් කාපු ගඳ යන්නේ නෑ.හම්මෝ මතක් වෙනකොටත් ඔක්කාරෙට එනව.හම්බ ගඳ.
තොපේ වගේ මස් කන කාලකන්නි කීප දෙනෙක් අපේ ජාතියෙත් ඉන්නව තමයි ගෙරියෝ.උන් හිටියයි කියල අපේ ආගමේ සත්තු මරපන් කියල නෑ තොපේ වගේ.උන් හිටියයි කියල මනුස්සකම් ගන කතා නොකරඩද තෝ කියන්නේ ගෙරිය![]()
Dawase kathawa![]()