ata nathi kalu rodiyo! tho meka hondata dana ganin! umabala meheta aawe uthuru indiyawen! tho pala indiyawata. aawa methana apata bana kiyanna.

ata nathi kalu rodiyo! tho meka hondata dana ganin! umabala meheta aawe uthuru indiyawen! tho pala indiyawata. aawa methana apata bana kiyanna.
no i dont agree with it![]()

I guess it would be lot more easier to teach calculus to a cow 

ohama hina wuna kiyala umbalage kukul farm wahenne nahane. umbla kanne nathi reddak naha. uru masuth kanawa, harak masuth kanawa, kukuloth kanawa. umbala hondata harak mas kaala bana kiyanne apata![]()



අපි ගව ගාතනය නවතන නීති සම්පාදනය කරලා තොපි හැත්ත සමුල ගාතනය කරනවා, බලාගෙන හිටපියව්!!!
අපි ගේනව වෙනිසියුලාවෙන්Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha

Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha































































aaaa.... me hodata ahaganin n hodata hithapan kunuharapen banapu okkoma....
ara african wala Kotiyo n muwoo ekata innakota .... Kotyo muwanwa kanawa kiyala.. Kotiyanwa marala dammalu.. passe muwan load eka wadi wela unta kannath kama nathi wela nikanma marila giyalu.. passe agn kotiyanwa dammalu..
eken kiyanne.. " parisara samathulitha thawaya " harak mehama kanne nathuwa jzt thibboth thawa 5yrs yanakota minissunta wada harak thamai aththe.. palayanko pare okkoma goma paga paga...
ai harak ge witharada pana thiyenne.. ai malu.. kukulan ai eyalata witharak podi panada ???? me wage tred ekak danawanam dapan kisima mas warhayak kanne nathi ekek..
kukuloth biththara denawa thamuslath kanawata... n mama ona tharam dakala thiyanawa thamuselage ayath harak mas aragena yanawa... thawa kattiya enawa ganna mama kiyanne naha kawda kiyala...
Mekata Rep ekak dipan
\
Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha
never neverFreakin' Arabs. Go back to Mecca and run around
your big black box! this country for sri lankan not for තම්බි.
machan Ubala ladja wenna one kollo..mehama agamwalata apahasa karana ekata...











apooooooooooooooo loke thiyena kalakannima agama okane..nama ahuwath appiriyai..
awihinsawa kiyala ekak gawilawath na.. yudda karapan,saththu marapan,ganu 7,8 thiya ganin epaunama parata adala dapan owane thiyenne..thuk witarak....![]()
sampurnayenma ekagai
mama wenath onema agamakata garu karanawa..![]()
eth Never Islam







eth ithin unge agama jarawak nisa baninna wenawa..

Ow ban eka hodata dannawa.. kotinwa sudda karala dan enne apiwath yawanna ne... balagena hitapan muslim ayata lankawe monawa hari nam. lankawe hama wahanayakma nawathewi.. OIL labana ekak naha























සිංහල කියන්නෙ සිව් හෙල කියන එකට.මේ සිව් හෙලයෝ කියන හතර වර්ගය යන එන මං නැතුව මෙහෙට ගොඩ බාපු එවුන් නෙමේ.අනික බොල එඵවෝ මරන්නේ දෙමලු. බොල හම්බ ඌරො පල.තොපේ ඹය අල්ලා හුලල්ලා කියන්නේ දේවදත්ත කියන පව් කාරයෙක්ට.

