ළගදීම CAR SALE කරුවෙකුගේ රෙදි ගැලවෙයි!!!!

Thunderhawk

Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    මේකේ එකෙක් දෙන්නෙක්ට මේවා තේරෙන්නේ නැහැ බං.

    ඔය රතු කොටු කාරයන්ට උත්තර දෙන්න යන්න එපා බන්. එතකොට ඕකුන් ෆෝම් වෙනවා. සත පහකට ගණන් නොගෙන නොදැක්ක ගානට හිටියම උන්ටම එපා වෙලා බල්ලෝ වගේ පැත්තකට වෙනවා. ඔය බල්ලොත් ඉන්නේ බං පාරේ යන වාහන පස්සෙන් බුරාගෙන ගිහිං වාහනේ ගියාට පස්සේ ආපහු ඇවිත් අයිනකට වෙලා නිදාගන්නේ.:rofl:
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    ෂාහ් එළනේ :shocked::shocked::love::love:
    මම බලන්නේ ax-1 එකක් ayiye දැන්ම නෙමේ
    මන් කොහොමත් සල්ලි සෙට් කරගෙන මාසයක් දෙකක් කලින් කියන්නම් ඔයාට
    මන් හිතුවේ ඔයා bike කරන්නේ නෑ කියලා
    එල එල :cool::cool:

    උබට 250 යක්ද ඕනේ ?
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    ඔය රතු කොටු කාරයන්ට උත්තර දෙන්න යන්න එපා බන්. එතකොට ඕකුන් ෆෝම් වෙනවා. සත පහකට ගණන් නොගෙන නොදැක්ක ගානට හිටියම උන්ටම එපා වෙලා බල්ලෝ වගේ පැත්තකට වෙනවා. ඔය බල්ලොත් ඉන්නේ බං පාරේ යන වාහන පස්සෙන් බුරාගෙන ගිහිං වාහනේ ගියාට පස්සේ ආපහු ඇවිත් අයිනකට වෙලා නිදාගන්නේ.:rofl:

    හිනහත් යනවා බලන කොට .
     

    King_cobra

    Well-known member
  • Apr 1, 2015
    17,195
    1,882
    113
    මාතොට
    ඔය රතු කොටු කාරයන්ට උත්තර දෙන්න යන්න එපා බන්. එතකොට ඕකුන් ෆෝම් වෙනවා. සත පහකට ගණන් නොගෙන නොදැක්ක ගානට හිටියම උන්ටම එපා වෙලා බල්ලෝ වගේ පැත්තකට වෙනවා. ඔය බල්ලොත් ඉන්නේ බං පාරේ යන වාහන පස්සෙන් බුරාගෙන ගිහිං වාහනේ ගියාට පස්සේ ආපහු ඇවිත් අයිනකට වෙලා නිදාගන්නේ.:rofl:

    well said
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    :rofl::rofl: for real i swear
    එල මචෝ මම ගානක් හොයාගෙන කියන්නන්
    :cool::cool:
    11.gif
    11.gif

    :love::love:
    ඒ ගානට උටවත් දෙයිද කියන එක ප්‍රශ්නයක් :rolleyes::rolleyes:

    දුප් නයියා :rolleyes::rolleyes:

    උබට 250 යක්ද ඕනේ ?

    :yes::yes::love::love:
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,399
    13,319
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    බොරු කියන්න එපා බන්, උඹ වෙලි වේලි ඉන්නකොට එළකිරි එක සෙට් උනේ.. මේකෙ උන්ට වාහන ගෙනත් දීල තම උඹ ගොඩ ගියේ..
    ඉස්සර උඹට සල්ලි මිටි ගණන් ඇවිත් පොසත්තු දුන්නේ නැහැ බන්.. බොරු එපා.. උඹව කව්ද ඉස්සර විස්වාස කරන්නේ එහෙම සල්ලි මිටි ගණන් ගෙනත් දෙන්න. :rofl::rofl:

    උඹ මේකේ කොල්ලන්ගෙ සල්ලි වලින් හැදිලා දැන් බොරුවට ඉස්සර සල්ලි කාරයෝ එක්ක හිටියේ මේකේ උන්ට උදව්වක් විදියට වාහන ගෙනත් දුන්නේ වගේ බොරු කියන්න එපා බන්... :rofl: එළකිරි එකේ කොල්ලො නැත්තන් උඹ අද ලොවෙත්මේ තත්වේ නැහැ. උඹ හරි බයය් එළකිරි එකට වෙන sale කාරයෝ එනවට.. එකනේ fake එකෙන් උඹේම හොඳ කියල මට්ටු උනේ.. ;)

    ඔන්න ඕක තම සිංහලයාගේ හැටි, තමන් හැදුනට පස්සේ නැගිට්ට විදිය කියන්න ලජ්ජය්.. එළකිරි උන්ගෙන්ම හැදිලා දැන් කියනව උන්ට පව් කියලලු උදව් කලේ.. :rofl: :rofl:

    බොරු කියන්න එපා බන්, උඹ වෙලි වේලි ඉන්නකොට එළකිරි එක සෙට් උනේ.. මේකෙ උන්ට වාහන ගෙනත් දීල තම උඹ ගොඩ ගියේ..

    May ka num sahthika aeththa machan..

    Mu Elakiri 1n thama goda giye. Nethtum wale wal natuwa hitapu 1k.. danno danithi...

    mu gahana tom pacha wala ta hina yanawa machang... henma kapati dial 1k... danno danithi..
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    මූ කිසිම Professional dial එකක් නෙමේ බන්.

    මේකෙත් පොඩි එකා වගේ එක එක ලිංක් ඉල්ලනව අත මරන්න :lol:

    තව මේකේ, උබේ බුකියේ එක එකාට කැත විදියට අපහස කරනව, වෙන වාහන ගෙන්වන උන්ට ගේම දෙනවලු අරූ හරමලු මෙහෙමලු :lol::lol::lol:

    professional ඩයල් එකක්නම් ඔය විදියට හැසිරෙන්නෑ.

    මූ මේ කුඩුවෙලා හදල මෙහෙට ගෙනල්ල හෙන නසරානි කතා කියල මොකෙක්ට හරි විකුනල ඌ නිකමට ඉන්ස්පෙක්ෂන් රිසල්ට් එකක් අරන් වැඩේ මාට්ටු ඇති. ඌ මූට තර්ජනය කරන්න ඇති. මූ මේ ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ එකට ආරක්ෂාවක් විදියට.

    හරියට අපි කාට හරි ගහල අපිම ගිහින් පොලිසියේ පැමිණිල්ලක් දානව වගේ. කොමද ටිකිරි මොලේ :lol::lol::lol:

    උඹේ ප්‍රොෆෙෂනල් වැඩ හින්ද වෙන්ඩ ඇති බෑන් වුණේ නෙහ් :rofl:
    බැන්කුවෙ තේ හදන පියන් කොලුවාගෙ ප්‍රොෆෙශනල් ටෝක්:D
     

    creed1

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    6,750
    1,597
    113
    Hakata-ku, Fukuoka
    බොරු කියන්න එපා බන්, උඹ වෙලි වේලි ඉන්නකොට එළකිරි එක සෙට් උනේ.. මේකෙ උන්ට වාහන ගෙනත් දීල තම උඹ ගොඩ ගියේ..

    May ka num sahthika aeththa machan..

    Mu Elakiri 1n thama goda giye. Nethtum wale wal natuwa hitapu 1k.. danno danithi...

    mu gahana tom pacha wala ta hina yanawa machang... henma kapati dial 1k... danno danithi..

    මේතියෙන්නේ උබ මට ඉස්සෙල්ලාම එව්ව PM 2015 08.14 එක අනිත් අයට බලා ගන්නත් එක්ක දැම්මේ . මම උබට උත්තර දුන්නේ උබ අහපු ප්‍රශ්නවලට . උබට ඒ දේ තේරුම් ගන්න වත් තරම් මොලයක් නැහැ කියලා මම දැන් දන්නවා :P:P:P

    උබ ඉතින් උබේ ගානට වහනයක් ගන්න ඇති . මම ලදරන් වගේ වාහන කරන්නේ නැති නිසා එගාන උබට ලොකු වෙන්න ඇති . එවුනට මචන් බොරු කතා කියන්න එපා . මොකද මේකේ ඉන්න උන් දන්නවා මම කවුද කියලා . අතේ පිච්චියක් තියාගෙන හද අල්ලන්න යන වුන් මම සැහෙන දැකලා තියෙනවා :P:P:P


    EXOD8tgG3rDfHcze2gXl9nfyLy1gX8qcR1gxl74BBlfSBeBfHYRfajiWlxaFgYHTU_JEK-9hg322kkawa0BH-CbbCJgGPgMjXPuKfc7vWGlDpTC66GXo9BUOxxn_PKh7Fk21QUDg_xeQ1PeDGG42euPYxPs44wrhdL4OdEn1h6wSAR1LZ3hJDXN0zEx3Ve1D-vLeX_2wik35TiGx0P9VxVFRZOdCFTBBcH3kkWKcKrL4cIXb9TXsplPZEGh25_xCEpHNuEAq1eWwAltxo82iwTqaFO40CpBUWE963OvW78HUj8aYWZNxA08PK1VXHJMUiMhQWRJlSjTq4octSy-biS0U2A-x11t_82y_JQb82U_Zhnw1eFTwdjhW6ZHSA3LVv0ub-coVm_iATqzpFRUlCc4aIlQjeOZXVbr1qT6vUyWj-NIi4NaijKZUOWyZQJ_Os7rTAzfRw9gF-mewhpaCDUmVhddzGQvR3TUKYVdmoPpdA8EOpK9MtJLtxLlauPvTk56bN2YstzK3-oOhT2zWkIaFLxOFQ9L6fxFp0n33ngOUBsys3zNLzbiCj4FY1ubi6czeUU7RD0xFssKY3FZ_wXkRLGDGcMDxrS_fyjYxF77cLdPTi8mB=w686-h950-no


    3wK-dRUHD8QanhpjeQO5Z_r9IuQH-TQ9OLA7EywAlj4ZhPu-M6BD4nvhHADAhn6dHWr6a5bhic8_emgcPED46YdbpjyMfOQpYhe3_9EJ9UrJhuYMUb9f6W85WggSyqmfoYwtcvbqsgbsIu5Wcq66a9rZNn2PbcWCFtSEHmUjQuyf9p970mhGM2RqUinG4iwS120QXY7d6HY1zLzF61ujEnJi-m2a-dMGMJZWQiD05D-ui73diKL7jAoM5GAnQNhR0cW67cK4p0n4bzw2Pp7Gk5Y-CzYFhc_BZl-QATWCa-AwKOup5L_fSmAd3gFnN5uVsVe90DmpDm6O97znQx9cfSiqL6CZA2rL5VMSd_-JVl_nnSxOVia65-scaYc1uY49gKzgJdHkX2GAESw-G9_GsAgC7OgeYw3LgdHBTs1EXbtb0PFgsHtnW2eAiIR5Zda6jhEcZDdt_ZSJwY_G6Afv_ssRQQ0f7C4qOTIiInoFaUsv6liN1E9kdklpi8KfNsp4Pz0KwIdZCgMXcsBzLVUjjob0_EoV9aToYG84hhkQEV_Qm09cODJ0VYmfmfxBgmwgJq-E0sSHj794SadMiB-bn6RlcleAxxwFJhijcsc--j8wjr6YuBd9=w686-h950-no


    මේක දකින අය දන්නවා මොනවද කියලා තියන්නේ , මොනවද අහලා තියෙන්නේ කියලා :P:P


    මම ඕනනම් මලයා එවපු MAIL ටිකත් මම දාන්නම් . මම යවපු ටිකත් දාන්නම් :P
     
    Last edited: