ෆයර් ෆොක්ස් 4 ඇවිල්ලා

uni-soft

Member
Dec 2, 2010
253
63
0
ෆයර් ෆොක්ස් 4 ඇවිල්ලා

ක්‍රෝම් එකට ගහන්න තමා මේක හදල තියෙන්නේ.සිංහල යුනිකෝඩ් එකට ගොඩක් සපෝර්ට් බ්‍රව්සර් එකක්.ක්‍රෝම් එකට වඩා වේගවත්.එකේ ඩිසයින් එකමයි අරන් තියෙන්නෙ....

ff4_main_508.jpg
 
  • Like
Reactions: sudu pusa

Jolly_Roger

Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    ooops.. dan sathiyak withara wenawa ne ban meka release karala. me gena threads godak thibba a dawas wala.. anith eka meke sinhala unicodes poddak awul ban
    anyway thnx 4 sharing