ෆොන්සේකාට සහය දෙන අයගෙන් පොඩි ඉල්ලීමක්

thm14

Member
Dec 30, 2007
21,734
205
0
Interpol HQ | Lyon, France
danna magulak katha karapan ban
mama karapuwa ekak wath fail wela naha
ubala wage kala gahanakota hatharagane wati wati kaha gana dials mama ona tharam dakala thiyenawa
haha umbata thama therila na umba katha kare ee site eke kath ekkada kiyala :P
uu p*ken hina wenawa umba kiyapuwa math ekka kiyala
so umba ennepa mata kiyanna :P tho ithin maha loku software engineer ne kisima programming language ekak nodanna :rofl:
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
haha umbata thama therila na umba katha kare ee site eke kath ekkada kiyala :P
uu p*ken hina wenawa umba kiyapuwa math ekka kiyala
so umba ennepa mata kiyanna :P tho ithin maha loku software engineer ne kisima programming language ekak nodanna :rofl:

ane palayan gono mama uwa hodata danna porak
samahara wita ubawath dakala athi
tho wage moda athal ganna ekek neweyi uu
mama danna language ubata wadak nahane
eka nisa meke nodi palayan
 

thm14

Member
Dec 30, 2007
21,734
205
0
Interpol HQ | Lyon, France
ane palayan gono mama uwa hodata danna porak
samahara wita ubawath dakala athi
tho wage moda athal ganna ekek neweyi uu
mama danna language ubata wadak nahane
eka nisa meke nodi palayan
ammata hudu :lol:
hondata dannawada? hahaha
umbe gon part okkoma uu issaraha wamaaruwa kiyalanam mata uu kiwwa :P
podi ekane paw ban kiyalath kiwwe ehenam :rofl:, umba podiyi kiyala uu dannawa neda? :P

moda athal tho free dena hinda ulamo ganne :rofl: umba wage jonyta dena sirithuth api gawa na pol buuruwo:P

Edit: thawa poddak parana wela, kola pata wela waren honde
Capture094.jpg
 
  • Like
Reactions: krizta

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    අනේ හු* නන් නා නේ කිව්වලු.
    රේප් POWER එකක් වත් නැතුව -රේප් දීලා
    මෙහෙමත් මෝඩයෝ එළකිරි එකේ ඉන්නවද
    .

    2S1Gh.jpg
     

    mcj1983

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    අදත් මෙයා නානව නේද ??? මුව අර වැල්ලවත්තෙ අසුචි වලට දාල වැහුවනම් හරි
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    බුහහහා දැන් ඔයා හැදිලද? :P
    එළ එළ මම රෑ වෙලා එවන්නම් එහෙනම් PM එකක් :D

    :lol::lol::lol:


    naha mama kunuharapa pawichchi karala nathi tharam. fonsi wage kalawadi basawa katha karala kalawaddek wage wenna mama kamathi naha
    mama AL karala degree ekath karala inne. uba une wadak bala gena inna


    ear1b4.png
     

    ransing

    Well-known member
  • Feb 12, 2008
    5,420
    859
    113
    සලාපුරේ
    මු මාර අතල් දෙන්නේ හිනා කාල පණ යනවා:lol::lol::lol::lol::lol:

    දෑන් ඉතින් කපාපන් මගෙත් රෙප්:no::no:
     

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    මහින්දට නැවෙන්න කලින් එලකිරි එකේ ඉන්න උන්ට නැවිලා ඔයාගේ රතු කොටුව නිල් කරගන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න චූටි මල්ලි:P:rofl::lol:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    මෙන්න ඔයාගේ අශ්චාර්යම්ත් රජයේ හිටපු අය එකට බනිනවා



    157082_1773150333508_1381796573_31940973_1024545_n.jpg


     
    Last edited:

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    PALA PALA POL BUURUWA
    ඔයාලට මාත් එක්ක තරහක් තියෙනවනම් ෆොන්සේකා වගේ කැත අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා එළකිරි එකේ thread, post දාන්න එපා
    කැත විදියට අසභ්‍ය විදියට මට බනිනවානම් ඒවා මට pm එකකින් එවන්න.
    එළකිරි එකට ගොඩක් වැදගත් හොද හැම වයසකම අය යනවා එනවා එක නිසා සයිට් එකේ අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා සයිට් එකේ නම කැත කරන්න එපා