haha umbata thama therila na umba katha kare ee site eke kath ekkada kiyaladanna magulak katha karapan ban
mama karapuwa ekak wath fail wela naha
ubala wage kala gahanakota hatharagane wati wati kaha gana dials mama ona tharam dakala thiyenawa

uu p*ken hina wenawa umba kiyapuwa math ekka kiyala
so umba ennepa mata kiyanna
tho ithin maha loku software engineer ne kisima programming language ekak nodanna 

