දැන් ජෙනරාල්ව බේරගන්න වලිකන්නේ කොටින්ට කඩේ යන හැත්ත...
ඇරත් ජෙනරාල්තුමත් පිල් ගැහුනේ එයාව ගැලවීමේ හමුදාවටවත් සුදුසු නැති...තුවක්කුවක් ගත්තොත් ඕන ගොනෙකුට යුද්ධ කරන්න පුළුවන් කියපු පිරිසක් එක්ක.....ඒ නිසා දැන හෝ නොදැන ජෙනරාල්තුමත් එක් වෙන්නේ පරගැති කොටි ගැති පිරිස් එක්ක....ඒ නිසා එයා කොයිතරම් සාර්ථක විදියට දේශපාලනය කරයිද කියල විශ්වාස කරන්න අමාරුයි...
....
oya oya ITN Rupavahini wala giya statement ne ganne.. un danne statement eketh tikai...
thuwakkuwak thiyanawanam ona goneta war eka karanna puluwan.. karanna witharai.. war ekak win karan dakwa enna nam niweradi leader kenek command kranna one..

den hithapan methana inna deshaprimi kiyanawa neda USA meheata attack kaloth ( un dannawa kawada wath eka wenne ne kiyala ekai kiyanne

) api satan karanawa kiyala... anna eka thama ona goneta war eka karanna puluwan kiyanne... api kathamatath kiyanawane meeharak relatath nayakayek inna one nettam un ayale yanawa kiyala... (den kiyaida danne army ekata meeharak kiwwa kiyala

)
me harak rela hithan inne lankawa develop wenawa kiyala. but un danne ne naya ugulaka bellenma hira wela inne kiyala...