‘ලෝක යුද්ධ අවුළුවන්න, වැඩ කරනා පිම්පි රජා’

Mr.Bond

Member
Mar 15, 2011
191
27
0
මූ හිතාගෙන ඉන්නේ මචං මුගේ මහ එකා වගේ යාලුවෙන්ට බෙදල දානව කියල (මේක මූගේ අධ්‍යපනයේ වැරද්ද O/L පාස් උනා නම් ඔහොම වෙන්නේ නෑ:lol: )
ඔව් බන්.ඇමරිකන් කාරයෝ එහෙම නිකන් බදා ගත්තනම්, අනෙක් රටවල් මෙලහකට මාර බාල්දියක් දාලා ඇමරිකාවට.මහින්දලාට විතරයි එහෙම නිකන් දෙන්න පුලුවන්.අඩුවට දෙන්න පුලුවන්.නයට දෙන්න පුලුවන්
:lol::lol::lol:
 

rajith84

Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    යකො මෙක උපායක් කට්ටිය libya වලට ගහන් එක නැවැත්තුවෙ නැත්නම්
    විමල්ට කියන්න පුලුවන්නෙ අපි කිව්වෙ libiya වලට ගහන්න එපා කියලනෙ
    අපි ඔය කියන Libya දන්නෙවත් නෑ කියලා කියන්න පුලුවන්
    ලොලේ ලොල්

    මමත් ලිබියා වලට ගහන් එකට විරුද්ධයි...

    විමල් වගෙ අය හින්දා ලංකාව නිකං නොන්ඩි වෙනවා
    දන්නෙ නැත්නම් නිකන් ඉන්න ඕනා බූරු වැඩ නොකර
    රටක නමක් ලියාගන්න බෑ ලෝකෙ තියෙන යුද්ධ නවත්තන්න කෑ ගහනවා
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    ඒක ඇත්ත මචං ලිබියාවට ඇමරිකන් කාරය කරන වැඩේ ජරා වැඩක් නමුත් මේ පිස්සා අනුන්ගේලූණු කිරන්න ගිහින් අපේ රට නෝන්ඩි කරනව මූ හදන්නේ මින්ස්සුන්ට නැති පුශ්න පෙන්නල අපේ රටේ තියෙන පුශ්න ටික වහගන්න
     

    Mr.Bond

    Member
    Mar 15, 2011
    191
    27
    0
    api oya pacha walata ahu wenne naha wena kata hari pennanna

    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1948787,00.html
    ටයිම්ස් එකට ලොකු බොරුවක් මේ වගේ දාන්න පුලුවන්ද බං.ටයිම්ස් එක මුලු ලොකෙටම විකුනනවා.මේ සඟරාවර ඇමරිකානු ජනාධිපතිවරුත් බයයි. ලොකේ ඉන්න නායකයෝ ඔක්කොම මේ සඟරාවට බයයි
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    2107wimal_Condemn_Banner_J.jpg
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    මචන්ලා කාටහරි බැරිද ගිහින් විමලේ ඔය බැනර් වලට දාන්න spelling හරියට තියෙන මොනවා හරි ලියලා දෙන්න. හැමදාම spelling වරද්දගෙන රට චාටර් කරනවා..:growl: