mama degree ekath karala inne dan MSc eka karanawa
මේසන් සිමෙන්තිවැඩ කෝස් එකද??

එහෙනම් උඹ පිලිගත්තා නේද උඹයි වින්ඩෝස8 කියල

mama degree ekath karala inne dan MSc eka karanawa


ඔව් බන්.ඇමරිකන් කාරයෝ එහෙම නිකන් බදා ගත්තනම්, අනෙක් රටවල් මෙලහකට මාර බාල්දියක් දාලා ඇමරිකාවට.මහින්දලාට විතරයි එහෙම නිකන් දෙන්න පුලුවන්.අඩුවට දෙන්න පුලුවන්.නයට දෙන්න පුලුවන්මූ හිතාගෙන ඉන්නේ මචං මුගේ මහ එකා වගේ යාලුවෙන්ට බෙදල දානව කියල (මේක මූගේ අධ්යපනයේ වැරද්ද O/L පාස් උනා නම් ඔහොම වෙන්නේ නෑ)



මේසන් සිමෙන්තිවැඩ කෝස් එකද??
එහෙනම් උඹ පිලිගත්තා නේද උඹයි වින්ඩෝස8 කියල![]()

යකො මෙක උපායක් කට්ටිය libya වලට ගහන් එක නැවැත්තුවෙ නැත්නම්
විමල්ට කියන්න පුලුවන්නෙ අපි කිව්වෙ libiya වලට ගහන්න එපා කියලනෙ
අපි ඔය කියන Libya දන්නෙවත් නෑ කියලා කියන්න පුලුවන්
ලොලේ ලොල්
මමත් ලිබියා වලට ගහන් එකට විරුද්ධයි...
විමල් වගෙ අය හින්දා ලංකාව නිකං නොන්ඩි වෙනවා
දන්නෙ නැත්නම් නිකන් ඉන්න ඕනා බූරු වැඩ නොකර
රටක නමක් ලියාගන්න බෑ ලෝකෙ තියෙන යුද්ධ නවත්තන්න කෑ ගහනවා







api oya pacha walata ahu wenne naha wena kata hari pennanna
lankawe degree ekak thiyenne windows8 ta witharada



නෑ බන් ඕලෙවල් නැතුව Degree එකක් කරපු එකම එකා උනේ![]()
desapalana thread natuwa danna vena thread ekak.bump
දැන් ඔබාමට, බැන් කී මුන්ට සිංහල තේරෙනවලු හොදේ...![]()


oya udgooshana boru weda
mewa karama thama rate jana mathaya lokayata yannemewa karama thama rate jana mathaya lokayata yanne