mekai oka suddo dakkoth thama awula
meka lankawane
mekai oka suddo dakkoth thama awula
meka lankawane



පිම්පිරජා කිව්වේ විමල් වීරවංස උන්නැහටද??




Tho Palayan mun kiyapuwa liyapuwa Americawata Translate karala denna... Hadissiye Sinhala beri American caryo hitiyouth???![]()
mewa international media walin danatama lokema pennala thiyenne.
waradi deta waradi kiyanna kondak thiyana minissu lankawe innawa kiyala mulu lokema dakinawa








අනිත් එක බූරුවෝ, තෙල් නිධි ලංකාවේ වගේ එහෙම නිකන් දෙන්න බෑ.මේවා වෙන්දේසි කරන්න ඕනී.වෙන්දේසි වලට අරාබි, ඇමරිකන්, රුසියන්, චීන,ජපන,මැලෙසියන්, ප්රංශ, සමාගම් ඔක්කොම ඉදිරිපත් වෙනවා.මේක සජීවීව විකාශය කරනවා.
mewa international media walin danatama lokema pennala thiyenne.
waradi deta waradi kiyanna kondak thiyana minissu lankawe innawa kiyala mulu lokema dakinawa




අනිත් එක බූරුවෝ, තෙල් නිධි ලංකාවේ වගේ එහෙම නිකන් දෙන්න බෑ.මේවා වෙන්දේසි කරන්න ඕනී.වෙන්දේසි වලට අරාබි, ඇමරිකන්, රුසියන්, චීන,ජපන,මැලෙසියන්, ප්රංශ, සමාගම් ඔක්කොම ඉදිරිපත් වෙනවා.මේක සජීවීව විකාශය කරනවා.
)මූ හිතාගෙන ඉන්නේ මචං මුගේ මහ එකා වගේ යාලුවෙන්ට බෙදල දානව කියල (මේක මූගේ අධ්යපනයේ වැරද්ද O/L පාස් උනා නම් ඔහොම වෙන්නේ නෑ)
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1090719boru nokiya palayan machan. uba dan obamatada p ka denne