OwIran කරයො හරක් වගෙ නිකන් ඔහෙ ගහනවා, israel un ගනට target එකටම ගිහින් ගහනවා. බලපන් අර හම්පඩ නකියා දැන් කම කැම
ඊශ්රායල් කාරයෝ ඔය උඩින් ගහලද අරුණගේ මිලිටරි ඩයල් 4ක් පරලොව යවල තියෙන්නේ ??Iran කරයො හරක් වගෙ නිකන් ඔහෙ ගහනවා, israel un ගනට target එකටම ගිහින් ගහනවා. බලපන් අර හම්පඩ නකියා දැන් කම කැම
------ Post added on Jun 14, 2025 at 12:03 PM
ehnam isreal karayo digata harahata gahala melahata![]()
Impacts reported in:
Tel Aviv
Jerusalem Hills
Tiberias area
Haifa
Beer Sheva

katai pucai wahan inne naa iran. gahuwot ayee gahai missiles millionayakda kohedo have nee.houthi unwat nawattana bari wuna US and israel walata iranee nawattana baa komatඉරාන් කාරයෝ ලණුව කෑවා මම නම් හිතන්නේ, දැන් ඉතින් ඕක අල්ලාගෙන කොනක ඉඳන් නෙලන්න පුළුවන්නේ
Iran කරයො හරක් වගෙ නිකන් ඔහෙ ගහනවා, israel un ගනට target එකටම ගිහින් ගහනවා. බලපන් අර හම්පඩ නකියා දැන් කම කැම
එක නම් හොදටම වැදුනා කොහොමත් israel iron dome system ඔවෙර් ලෝඩ් වෙලා පස්සේ මයි වුනා දේ හොද පාඩමක්oya wagee pennapu nati ewa kochchra adda bn, israel walata andennama deela
වීඩියෝ එකක් දැක්ක අයන් ඩොම් එකටම වදිනවා. ආයේ දැක්කොත් දාන්නම්එක නම් හොදටම වැදුනා කොහොමත් israel iron dome system ඔවෙර් ලෝඩ් වෙලා පස්සේ මයි වුනා දේ හොද පාඩමක්![]()
israel wesa ballontanm andennama denna oneeවීඩියෝ එකක් දැක්ක අයන් ඩොම් එකටම වදිනවා. ආයේ දැක්කොත් දාන්නම්