⛔ඉන්දියාවෙන් සල්ලි දීලම තෙල් ගනී..

sandaru1rox

Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    Mona kalinda? ehenam nam oya widihatama ganna epaya ban ehenam salli thibba nam?


    ehenam sathe athe na kiyanne?
    Minissunta horen salli thiyan inna bane
    ------ Post added on Jun 29, 2022 at 11:08 AM


    Yes that's the point
    I guess what I thought before was right. Satakas pumping stolen money
    ------ Post added on Jun 29, 2022 at 11:09 AM
    e ganna giye aluth supplier kenekgen. LC open karala thibbe. eth u anthimata upfront payment ekak illuwa. aluth supplier kenek nisa ape un ehema ba kiwwa. ekai une bn. maha loku ganak na. naw 3k naththan 4k gani ohoma. eda wela tours
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,098
    1
    58,440
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඕක අඩුකරගන්න කිව්වමත් රැඩිකල් උන් බනින්නව අර්බුදයට හුරු වෙන්න එපා කියල. ගොඩක් උන් උවමනාවට නෙවෙයි බඩු ගන්නෙ
    අර්බුධයට හුරුවෙනවා කියන එක දෙවිධියකට කරන්න පුළුවන්.

    1. තම තමන්ගේ ජිවන රටාව වෙනස් කරගන්න එක. මේක කරන්න ඕනෙ
    2. තමන් වෙනස් නොවී අනුන්ව වෙනස් කරන එක. දොස්තරලා කරන්න හැදුවේ මේක.
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    e ganna giye aluth supplier kenekgen. LC open karala thibbe. eth u anthimata upfront payment ekak illuwa. aluth supplier kenek nisa ape un ehema ba kiwwa. ekai une bn. maha loku ganak na. naw 3k naththan 4k gani ohoma. eda wela tours
    LC kiyanne Athe thiyana salli neme ne ban. ekane un Upfront payment ekak illanne Mun sure nathi nisa
    For 4 ships = 200 Mil
    Yako 2 Mil wath na kiyala ranil kiwwe ehenam?
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,592
    100,803
    113
    අර්බුධයට හුරුවෙනවා කියන එක දෙවිධියකට කරන්න පුළුවන්.

    1. තම තමන්ගේ ජිවන රටාව වෙනස් කරගන්න එක. මේක කරන්න ඕනෙ
    2. තමන් වෙනස් නොවී අනුන්ව වෙනස් කරන එක. දොස්තරලා කරන්න හැදුවේ මේක.
    පළවෙනි එක කරල පොටෝ වීඩීයෝ ශෙයාර් කරන උන්ට තමා එෆ්බී එකේ ජාතිය අමතනන්නෙ අර්බුදයට හුරු වෙන්න එපා කියල
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    Russia walin direct gena eka me hathara waten salli illana ratakata karanna bari deyak.
    meka basic concept ekakne.

    Russia ekka okkomala tharahai ehema eke russia apita support karoth IMF hitan kela wenna pluwan.

    India , China exceptional case.un russia walin gnnwa.bt untath issarahata case ei.
    imf eka fund hoyaganne kohomada kiyala balala waren issela burruwa😂
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    LC kiyanne Athe thiyana salli neme ne ban. ekane un Upfront payment ekak illanne Mun sure nathi nisa
    For 4 ships = 200 Mil
    Yako 2 Mil wath na kiyala ranil kiwwe ehenam?
    LC unata salli thiyagenane bn inne.
    eda kanchanaya kiwwa 100 mn thiyenawa kiyala e welawe. month end eke remittance ekka thawa tikak set wela athi bn.
    import okkoma nawaththala loan gewanne nathuwa dan kochchara dawasakda bn?
    Ranila gahanne wena game ekak neda? u okkoma food & medicine adara walinma gannane hadanne.
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    LC unata salli thiyagenane bn inne.
    Bank eke satha paha nathuwa talk karala LC gahana un innawa. no ekak dennam one nam katha karapan :yes:
    Gov mattamen ehema karanna puluwanda kiyala nam danne na
    but i don't trust GOV even 1% ne ban
    eda kanchanaya kiwwa 100 mn thiyenawa kiyala e welawe. month end eke remittance ekka thawa tikak set wela athi bn.
    import okkoma nawaththala loan gewanne nathuwa dan kochchara dawasakda bn?
    Ranila gahanne wena game ekak neda? u okkoma food & medicine adara walinma gannane hadanne.
    Yeah machan kanchana 100 k kiyanawa. Ranila sathe athe na kiyanawa. who do you trust?
    E asse arabi Oil genath mehe denna yanne.. un LKR ganne nane ban.
    something bigger going on here

    best guess
    1. monawa hari wikunala
    2. podi kathawak yanawa satakayo hora kapu salli pompa karanna yanawa kiyala next 2 years adinna
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    Bank eke satha paha nathuwa talk karala LC gahana un innawa. no ekak dennam one nam katha karapan :yes:
    Gov mattamen ehema karanna puluwanda kiyala nam danne na
    but i don't trust GOV even 1% ne ban
    :rofl::rofl: aniwa machan gov eka gana trust eka nathi eka thama bn lokuma awla.

    Yeah machan kanchana 100 k kiyanawa. Ranila sathe athe na kiyanawa. who do you trust?
    E asse arabi Oil genath mehe denna yanne.. un LKR ganne nane ban.
    something bigger going on here
    Ranil kiwwe reserve na kiyala e welawe. eth transactions yanakota poddak add wenna puluwan api loan gewanne nathuwa import restrict karala hinda. so 100 mn - 200 mn hoyaganna bari na. mm kawawath trust karanne na. ehe mehe visiwena data ekathu kalama mt hithenawa apita podi ganak dan set wenna one kiyala.
    best guess
    1. monawa hari wikunala
    2. podi kathawak yanawa satakayo hora kapu salli pompa karanna yanawa kiyala next 2 years adinna
    1. meka wenna puluwan. habai 100 - 200 mn wage salli set wenna meka adala na.
    2. meka wei issarahata port city investment enakota. Dhammikane amathi. Thawa ara aluth thel samagam seen ekath sure na. kohomath satakalage hithawath un inna ministry tiken wade wei.
     
    • Like
    Reactions: HAneo