e ganna giye aluth supplier kenekgen. LC open karala thibbe. eth u anthimata upfront payment ekak illuwa. aluth supplier kenek nisa ape un ehema ba kiwwa. ekai une bn. maha loku ganak na. naw 3k naththan 4k gani ohoma. eda wela toursMona kalinda? ehenam nam oya widihatama ganna epaya ban ehenam salli thibba nam?
ehenam sathe athe na kiyanne?
Minissunta horen salli thiyan inna bane
------ Post added on Jun 29, 2022 at 11:08 AM
Yes that's the point
I guess what I thought before was right. Satakas pumping stolen money
------ Post added on Jun 29, 2022 at 11:09 AM
අර්බුධයට හුරුවෙනවා කියන එක දෙවිධියකට කරන්න පුළුවන්.ඕක අඩුකරගන්න කිව්වමත් රැඩිකල් උන් බනින්නව අර්බුදයට හුරු වෙන්න එපා කියල. ගොඩක් උන් උවමනාවට නෙවෙයි බඩු ගන්නෙ
LC kiyanne Athe thiyana salli neme ne ban. ekane un Upfront payment ekak illanne Mun sure nathi nisae ganna giye aluth supplier kenekgen. LC open karala thibbe. eth u anthimata upfront payment ekak illuwa. aluth supplier kenek nisa ape un ehema ba kiwwa. ekai une bn. maha loku ganak na. naw 3k naththan 4k gani ohoma. eda wela tours
පළවෙනි එක කරල පොටෝ වීඩීයෝ ශෙයාර් කරන උන්ට තමා එෆ්බී එකේ ජාතිය අමතනන්නෙ අර්බුදයට හුරු වෙන්න එපා කියලඅර්බුධයට හුරුවෙනවා කියන එක දෙවිධියකට කරන්න පුළුවන්.
1. තම තමන්ගේ ජිවන රටාව වෙනස් කරගන්න එක. මේක කරන්න ඕනෙ
2. තමන් වෙනස් නොවී අනුන්ව වෙනස් කරන එක. දොස්තරලා කරන්න හැදුවේ මේක.
imf eka fund hoyaganne kohomada kiyala balala waren issela burruwaRussia walin direct gena eka me hathara waten salli illana ratakata karanna bari deyak.
meka basic concept ekakne.
Russia ekka okkomala tharahai ehema eke russia apita support karoth IMF hitan kela wenna pluwan.
India , China exceptional case.un russia walin gnnwa.bt untath issarahata case ei.
LC unata salli thiyagenane bn inne.LC kiyanne Athe thiyana salli neme ne ban. ekane un Upfront payment ekak illanne Mun sure nathi nisa
For 4 ships = 200 Mil
Yako 2 Mil wath na kiyala ranil kiwwe ehenam?
Bank eke satha paha nathuwa talk karala LC gahana un innawa. no ekak dennam one nam katha karapanLC unata salli thiyagenane bn inne.
Yeah machan kanchana 100 k kiyanawa. Ranila sathe athe na kiyanawa. who do you trust?eda kanchanaya kiwwa 100 mn thiyenawa kiyala e welawe. month end eke remittance ekka thawa tikak set wela athi bn.
import okkoma nawaththala loan gewanne nathuwa dan kochchara dawasakda bn?
Ranila gahanne wena game ekak neda? u okkoma food & medicine adara walinma gannane hadanne.
Bank eke satha paha nathuwa talk karala LC gahana un innawa. no ekak dennam one nam katha karapan
Gov mattamen ehema karanna puluwanda kiyala nam danne na
but i don't trust GOV even 1% ne ban

aniwa machan gov eka gana trust eka nathi eka thama bn lokuma awla.Ranil kiwwe reserve na kiyala e welawe. eth transactions yanakota poddak add wenna puluwan api loan gewanne nathuwa import restrict karala hinda. so 100 mn - 200 mn hoyaganna bari na. mm kawawath trust karanne na. ehe mehe visiwena data ekathu kalama mt hithenawa apita podi ganak dan set wenna one kiyala.Yeah machan kanchana 100 k kiyanawa. Ranila sathe athe na kiyanawa. who do you trust?
E asse arabi Oil genath mehe denna yanne.. un LKR ganne nane ban.
something bigger going on here
1. meka wenna puluwan. habai 100 - 200 mn wage salli set wenna meka adala na.best guess
1. monawa hari wikunala
2. podi kathawak yanawa satakayo hora kapu salli pompa karanna yanawa kiyala next 2 years adinna
eaka thamai karanne.. dan kauruth den ne.. mun ekenuth horakana nisa -- #gotagohomeහිගාකාපල්ලා